Har fået stjålet min pladekuffert :-(

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

weisz

Re: Har fået stjålet min pladekuffert :-(

Indlæg af weisz »

Det er en forholdvis lille by, og har været dj hernede i ca. 5 år, plus at jeg arbejder i den lokale Fona som ligger centralt på vores strøg... Så mit netværk er ret stort, så havde en meget bestemt lille stemme inde i mit hovede der sagde at den nok sku blive fundet, i hvilken stand det så blev vidste jeg ikke noget om.. Men var godt klar over at få den igen ville være et long-shot... men ja.. det gik faktisk meget hurtigt! :-)

Og nej TheJackal, jeg behøver ikke nogen kontakt informationer på ham :-) Den tager jeg med mit forsikringsselskab, har lige købt en papkasse stoppet med singler fra 90'erne og frem, så ska nok ha lavet et komplet musik-kartotek i det sammenhæng...

Er der forresten nogen der har en skidesmart Excel metode til at få sådan en database op og køre på ? :-)

Nu skal jeg ha taget min Serato mødom på job iaften, så nu må vi se :-) godt jeg har en forsikring på min mac :-D

Bedste hilsner til hele boardet, forummet og diverse godtfolk :-)

- one happy dude ! Nu vil jeg finde min J.U.S.T.I.C.E. vinyl frem og åbne en kold velfortjent ferie-øl :-) ! - out
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

weisz skrev:Er der forresten nogen der har en skidesmart Excel metode til at få sådan en database op og køre på ? :-)
Bruger selv Music Label 2009, super program til at lave en cd-database :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Kan man ikke bare lave den på Discogs? Der har jeg da min (sådan nogen lunde)...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Kan også anbefale Music label, mener den koster 400 kr. Har været rigtig glad for min, og den kan også lave en liste med alt din musik du kan sende til forsikringen.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Kan også kun sige godt for Music Label. Det tager tid, bevares, men det er et super smart program.
Har selv brugt det en del på job, især vis kunderne vil høre noget af det mere specielle, så er det rart lige hurtigt at kunne søge efter det.
weisz

Indlæg af weisz »

Den der music label... har den en lillebror, fætter eller en anden relateret som evt. gerne vil installeres på min mac :-) ?

NEJ, jeg køre hverken, crossover, parallelles, bootcamp eller noget andet "jeg kan ikke undvære windows-software" :-)
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

skal du ikke smide dine skiver ind på din mac ? synes du snakkede om det tidligere ? hvis ja, skriver du jo bare alle info op, også har du jo en albums liste ?
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

weisz skrev:Den der music label... har den en lillebror, fætter eller en anden relateret som evt. gerne vil installeres på min mac :-) ?

NEJ, jeg køre hverken, crossover, parallelles, bootcamp eller noget andet "jeg kan ikke undvære windows-software" :-)
http://www.collectorz.com/music/
Overvejede det kraftigt endtil jeg kom på at bygge min 10"'er med WinXP i en cd kuffert og bare bruge den.
weisz

Indlæg af weisz »

Da Clown, jo men jeg har imellemtiden erhvervet mig en papkasse med omkring 300 singler fra halvfemserne og fremad, plus jeg har vinyler og så min CD samling, og der er ikke plads nok på min mac foreløbig til at det hele kan lægges dering, oveni det så ville jeg også gerne have den "kartotek-fil" et andet sted som backup, i tilfælde af at der nu skulle ske noget med min mac :-) Men jo, de skal rippes ind, og så skal Gracenote på arbejde hehe - Nu vil jeg lige se hvad Raun har fundet for et link :-)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis du bruger software som Collectorz eller lignende til at registrere dine CD'er med, så invester ligeledes i CueCat Scanner. Det er en stregkodelæser, der er enormt billig. Jeg har selv en og er klart anbefalet, da det letter processen så meget!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
weisz

Indlæg af weisz »

QrazyLeg skrev:Hvis du bruger software som Collectorz eller lignende til at registrere dine CD'er med, så invester ligeledes i CueCat Scanner. Det er en stregkodelæser, der er enormt billig. Jeg har selv en og er klart anbefalet, da det letter processen så meget!

Hmm burde man ikke kunne downloade en app. til sin Nokia telefon, som gør at den kan bruges som en scanner ? :-)
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Du kan til din iPhone ved jeg...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

hvordan fungerer det? Bruger man kameraet som scanner eller hvad?
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jep.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det kan man på ret mange telefoner.

Men lidt smartere direkte på computeren synes jeg.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Kan også bare smide mine film op til det indbyggede isight i min macbook og scanne med den :)
Besvar