Det dummeste du har lavet bag en pult :0)
Redaktør: Moderators
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
den er da blevet svitset hva 
Aller første gang jeg skulle spille "Live" kom jeg til at spille et b-track der absolut ikke passede ind i tidligere nummer rent genremæssigt, og jeg opdagede det slet ikke før jeg skulle mixe videre i næste nr. fordi jeg havde stået med bøfferne på og været MEGAPISSEPSYKO nervøs
så er det lykkedes mig at loop'e Imeptus Viscus i så tilpas lang tid at folk skred
(der var fri fødøl og det var 40 grader varmt)
og når man er i røvballe-branchen er det også et must at "skyde" fader knapperne ud til publikum når man står og leger dj aligator og skal høre om folk fløjter med
Aller første gang jeg skulle spille "Live" kom jeg til at spille et b-track der absolut ikke passede ind i tidligere nummer rent genremæssigt, og jeg opdagede det slet ikke før jeg skulle mixe videre i næste nr. fordi jeg havde stået med bøfferne på og været MEGAPISSEPSYKO nervøs
så er det lykkedes mig at loop'e Imeptus Viscus i så tilpas lang tid at folk skred
og når man er i røvballe-branchen er det også et must at "skyde" fader knapperne ud til publikum når man står og leger dj aligator og skal høre om folk fløjter med
Fandt lige et passende billede til min historie. Godt nok ikke mig, men en belgier.
http://www.bigfun.be/Crap/DJ_8.htm

http://www.bigfun.be/Crap/DJ_8.htm
Mix music - not drugs!
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
smækkede en kunde en på skrinet fordi han var ved at ødelægge det hele. Det er sgu da god kundepleje
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
hmm... Det dummeste..... Tænke tænke.
Har sku´været udsat for mange ting i de mange år jeg har spillet.
Jeg har engang i 80érne, da jeg i al hast - blev kaldt ud som afløser for en DJ, der blev syg på et diskotek i Viborg - glemt det halve af mine singler. (Havde vel normalt omkring 6000 vinyl singler med - når jeg var ude og spille + nogle tusinde LPér + maxier).
Da mine singler står i alfabetisk orden, kunne jeg derfor kun spille musik med kunstnere / grupper - startene med bogstaverne fra A til M.
Sjovt nok - så gik det alligevel. (Havde jo heldigvis en kæmpe stak vinyl LPér / maxier med. Folk opdagede det ikke. Men det var sku´godt nok en træls oplevelse.
Zivago
Har sku´været udsat for mange ting i de mange år jeg har spillet.
Jeg har engang i 80érne, da jeg i al hast - blev kaldt ud som afløser for en DJ, der blev syg på et diskotek i Viborg - glemt det halve af mine singler. (Havde vel normalt omkring 6000 vinyl singler med - når jeg var ude og spille + nogle tusinde LPér + maxier).
Da mine singler står i alfabetisk orden, kunne jeg derfor kun spille musik med kunstnere / grupper - startene med bogstaverne fra A til M.
Sjovt nok - så gik det alligevel. (Havde jo heldigvis en kæmpe stak vinyl LPér / maxier med. Folk opdagede det ikke. Men det var sku´godt nok en træls oplevelse.
Zivago
Nææ - PLys. Blowjob i Pulten er ikke pinligt - men en "positiv" oplevelse, med mindre man bliver opdaget.......Plys - det nye kuld skrev:Ja tak - det kender jeg godt. Da jeg startede som DJ var der ingen CD´ere.. kun vinyl.DjMail skrev:Det er mere lige for at sikre at jeg ikke har lavet noget virkelig dumt som jeg ikke kan huske pga. alkohol.
Men kan dog sige at jeg tilgengæld har underholdt et dansegulv med 40 gæster ved hjælp af En CDJ 1000 og en DJM800 i 30 min
Hvad skal man også med to afspillere hehe
Og en nytårs aften var et 100% sikkert festbrag.
Så var det altså surt, når den ene nål knækkede, fordi det gik lidt vildt for sig i pulten, og bossen søreme ikke havde fået købt et par ekstra (som iøvrigt også manglede for 1 måned siden)...
Så en hel halv nytårsaften-party på én 1210 og mikrofon... så´ man på job
Og nej, blowjob i pulten er ikke med i den pinlige kategori, medmindre det er chefens kone OG... det opdages. (Men det er til gengæld rigtig fedt)
(Den oplevelse på diskotek Pipers på Ibiza glemmer jeg aldrig
Det der med blow job bag pulten, kender jeg sku mange dj´s der har prøvet....
Men Plys - jeg husker da lidt en aften i 80érne, hvor du var bag pulten, og du lagde an på et særdeles velformet stykke kvindfolk.
Det var lidt noget rod - kan du huske hvorfor ???.
Pigen der dukkede op den anden gang - det var den førstes tvillings søster !....
Nå - du fik dig da rodet ud af det, og havde den ene søster som kæreste i et godt stykke tid.
Zivago
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ah jaZivago skrev:
Men Plys - jeg husker da lidt en aften i 80érne, hvor du var bag pulten, og du lagde an på et særdeles velformet stykke kvindfolk.Hun gik - men kom tilbage senere, og du undrede dig over, at hun havde skiftet tøj. Men selvfølgelig - du "snavede" da videre med hende......
Pigen der dukkede op den anden gang - det var den førstes tvillings søster !....
![]()
![]()
´
Nå - du fik dig da rodet ud af det, og havde den ene søster som kæreste i et godt stykke tid.
Zivago
Og ja, jeg fik mig viklet ud af søsteren, og viklet godt og grundigt ind i hende jeg gik efter i første omgang.
Kom faktisk sammen med hende i 5 år
Men du har ret - det var tæt på at blive rigtig pinligt..hehe..
@ Thedjzz : jeg går ud fra Manhattan er et spillested, og ikke New York´s Skyline... for så må der have været ret mange på ferie den dag, med kun 200 tilskuere
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Det er et sted i gaaajen'Plys - det nye kuld skrev:Ah jaZivago skrev:
Men Plys - jeg husker da lidt en aften i 80érne, hvor du var bag pulten, og du lagde an på et særdeles velformet stykke kvindfolk.Hun gik - men kom tilbage senere, og du undrede dig over, at hun havde skiftet tøj. Men selvfølgelig - du "snavede" da videre med hende......
![]()
![]()
´
Zivagodet husker jeg kun alt for godt!!!
Og ja, jeg fik mig viklet ud af søsteren, og viklet godt og grundigt ind i hende jeg gik efter i første omgang.
Kom faktisk sammen med hende i 5 år
Men du har ret - det var tæt på at blive rigtig pinligt..hehe..
@ Thedjzz : jeg går ud fra Manhattan er et spillested, og ikke New York´s Skyline... for så må der have været ret mange på ferie den dag, med kun 200 tilskuere