REQ: L.O.C - Nyt Fra Vestfronten 2
Redaktør: Moderators
Tracklisten er fucked op, selv på den originale plade, og burde se sådan ud:
1. Intro
2. Overhaling
3. Knæft Se Lige Her
4. Kanon (Feat. KlamFyr ApS)
5. Mig Mig Mig
6. Den Hvide Pige
7. Elsker Mig Ik' Mer'
8. Chefen
9. International ...
10. E Mili (Feat. KlamFyr ApS)
11. Gud
12. Det Ny N.Y.
13. Bvlgari
1. Intro
2. Overhaling
3. Knæft Se Lige Her
4. Kanon (Feat. KlamFyr ApS)
5. Mig Mig Mig
6. Den Hvide Pige
7. Elsker Mig Ik' Mer'
8. Chefen
9. International ...
10. E Mili (Feat. KlamFyr ApS)
11. Gud
12. Det Ny N.Y.
13. Bvlgari
Så er det da netop en fordel det er et stort track. Så kan I albummet i sin helhed, i stedet for en eller anden naiv trunte sidder og skipper i pladen konstant. Man hører fandme aldrig numre fra start til slut til sådanne fester.Pil-babz skrev:og står og skal til fest om en lille time og ville gerne ha den med der
Nå men never mind, alle brænderprogrammer jeg kender kan da brænde en CD via en cue-fil.
ImgBurn er nok det nemmeste at gå til (og gratis).
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Tak for de venlige ord. Desværre er der nogle der har en del travlt
, og derfor var der desværre ikke tid til at lave en ordentlig trackliste... Dog vil jeg lige sige at tracklisten også på selve albummet (som også er beskrevet i denne tråd), er total fucked. Men tak for de rosende ord.
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Det er også fint nok. Man skal bare lade vær med at bitche over det. Jeg uppede det sku 6 min. efter det havde ligget i postkassen og var hentet ind.
Men Goafreak det er konstruktiv kritik det der, det må jeg sku sige. Du var tilsyneladende ikke i stand til at skænke andre et tak. Men ja , fred være med det.
Men Goafreak det er konstruktiv kritik det der, det må jeg sku sige. Du var tilsyneladende ikke i stand til at skænke andre et tak. Men ja , fred være med det.
Det er sqda konstruktivt, din bong.Goddie550 skrev:Det er også fint nok. Man skal bare lade vær med at bitche over det. Jeg uppede det sku 6 min. efter det havde ligget i postkassen og var hentet ind.
Nu ved du hvad du skal lave bedre næste gang.
BØH
Mig :O ?? en bong? det tror jeg bestemt ikke
. Og ja, jeg må hellere lave den fedeste trackliste næste gang.
Eller! jeg kunne lade vær med at uploade den slags ting igen. Så slipper man for en masse konstruktiv kritik.
Eller også kunne folk komme med kritik ,men samtidig sige tak?
Sikke noget hest.
Husk!!! det er kagetid i morgen!! (onsdag). Det er meget vigtigt!
Eller! jeg kunne lade vær med at uploade den slags ting igen. Så slipper man for en masse konstruktiv kritik.
Eller også kunne folk komme med kritik ,men samtidig sige tak?
Sikke noget hest.
Husk!!! det er kagetid i morgen!! (onsdag). Det er meget vigtigt!