Music Matters Powermix 2008

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Kan også bare sige det er super fedt. Har hørt det de første 50 gange...
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg takker.. det er fedt folk kan lide det. :)

jeg er igang med vol. 2 men der går nok lige en uge eller 3 før det er helt done :) har ikke så meget tid i hverdagen så det plejer at være i weekenden der bliver mixet :)
Goddie550
Geografisk sted: I en tåge i Gotham City

Indlæg af Goddie550 »

damn det er nice kloojve , tak for et super mix ! :D
I'm just a lesbian...trapped in a man's body
Smejs

Indlæg af Smejs »

av det er godt, men kommer der ikke snart enten noget dance/trance mix eller et squaw - kloojve mix eller hvad ham den anden nu hed :)
naRf

Indlæg af naRf »

kloojve skrev:jeg er igang med vol. 2 men der går nok lige en uge eller 3 før det er helt done :) har ikke så meget tid i hverdagen så det plejer at være i weekenden der bliver mixet :)
Dit Powermix har nu ligget i pladespilleren i enormt lang tid - rigtig lækkert at lytte til.
Trænger dog snart til at skifte den CD ud, så håber snart du er done med vol. 2 :)
Billede
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

naRf skrev:
kloojve skrev:jeg er igang med vol. 2 men der går nok lige en uge eller 3 før det er helt done :) har ikke så meget tid i hverdagen så det plejer at være i weekenden der bliver mixet :)
Dit Powermix har nu ligget i pladespilleren i enormt lang tid - rigtig lækkert at lytte til.
Trænger dog snart til at skifte den CD ud, så håber snart du er done med vol. 2 :)
det er done.. mangler bare speaks osv.. de kommer i løbet af næste uge :)
shevadk
Geografisk sted: Randers

Indlæg af shevadk »

Sidder og krydser fingre...

Tager til Kreta på lørdag og vil meget gerne ha den med, da den nok kan starte lidt sjov og ballade i syden....

PS:
Et Fantastisk Mix Kloojve....
La Onorata Societá = Chart Attack
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

det nye mix kommer op i aften eller imorgen :)

25 numre på 59 min. jeg er selv yderst tilfreds med det ;) glæder mig til at høre hvad i syntes ;)
Besvar