Interessant artikel om Facebook

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Den her artikel om Facebook er også ret god:
Hvem vil være "Hottie" på Spambook?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Derfor jeg ik er på facebook.. Synes der er alt for meget lort på den.. :roll:
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Jamen hvis man ikke forstår at sortere lortet fra, ja så hober det sig pludselig op! Det må man være indstillet på :)
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg "ignore" som regel det meste af det jeg for sendt
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

man kan også bare ændre sine indstillinger så man ikke får alt det spam.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

gentlemanfinn skrev:man kan også bare ændre sine indstillinger så man ikke får alt det spam.
Jeg har indtil nu blokket hver enkelt applikation, og det er efterhånden blevet til en del derinde. Men hvordan kan jeg blokere, så jeg slet ikke får nogle invites til noget crap overhovedet? Det synes jeg ikke jeg kan finde nogen steder. Men jeg kan tage fejl?
nco\\ CHART ATTACK 1999
gentlemanfinn

Hvis jeg husker korrekt så er det inde under Edit.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Indlæg af Lanz3 »

Jeg undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile :?
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

gentlemanfinn skrev:Hvis jeg husker korrekt så er det inde under Edit.
Det gør du så nok ikke. Der er intet som der blot hedder 'Edit' på Facebook. Men under 'Privacy' er en masse underpunkter, hvor man så kan trykke 'Edit'. Men hvilket af de punkter, er det så man skal ændre sine indstillinger i?
Senest rettet af nco 22 jan 2008, 13:16, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lanz3 skrev:undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile
Det kan du som sådan ikke. Men du kan fjerne at du er markeret (tagged) på billedet. Der er så intet der hindre folk i at tilføje der igen. Men du kan altid slette dig selv fra billedet igen, men altså ikke slette selve billedet.

Der er også blevet lagt et par pinlige stive-billeder af mig op, som jeg har untagged mig selv fra, men her den anden dag opdaget jeg at jeg var tagget på dem igen. Det nemmeste at tage kontakt til ham der har lagt billederne op, og bede om at få dem slettet. Ellers vil du blive ved med at fremstå på de billeder.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Tænkte det nok fungerede på den måde...

Der er også lagt nogle ret så stive billeder op af mig, hvilket i sig selv er helt i orden. Jeg frygter nu mere at der blive lagt billeder op hvor jeg er i situationer, som kun er forbeholdt mine øjne (og måske et par enkelte andre), hehe ;) men det er vel en del af "FB" universet :P
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
gentlemanfinn

nco skrev:
gentlemanfinn skrev:Hvis jeg husker korrekt så er det inde under Edit.
Det gør du så nok ikke. Der er intet som der blot hedder 'Edit' på Facebook. Men under 'Privacy' er en masse underpunkter, hvor man så kan trykke 'Edit'. Men hvilket af de punkter, er det så man skal ændre sine indstillinger i?
det er er nu ude i venster side nede under search feltet, her kan du slette og ændre applications.

ellers kan man også gøre det her:
http://exploringfreedom.org/2007/08/06/ ... -delights/
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Dog kan man altid forlange at få fjernet sådanne billeder fra facebook, ved at henvende sig til facebook folkene.

Det er dog nok nemmere, at gøre som Nco foreslår.
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Absolut, det var dog også mest af ren nysgerrighed!

Har først lige oprettet mig, og jeg må indrømme at ved første øjekast virker det hele ret overvældende og måske en smule uoverskueligt ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Selvom i sletter billederne beholder Facebook dem. Og Facebook må bruge dem i alle de sammenhænge de har lyst til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Hmm, måske ender man med 15 minutters berømmelse i en internet reklame...jubiii, hehe
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

nco skrev:
Lanz3 skrev:undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile
Det kan du som sådan ikke. Men du kan fjerne at du er markeret (tagged) på billedet. Der er så intet der hindre folk i at tilføje der igen. Men du kan altid slette dig selv fra billedet igen, men altså ikke slette selve billedet.

Der er også blevet lagt et par pinlige stive-billeder af mig op, som jeg har untagged mig selv fra, men her den anden dag opdaget jeg at jeg var tagget på dem igen. Det nemmeste at tage kontakt til ham der har lagt billederne op, og bede om at få dem slettet. Ellers vil du blive ved med at fremstå på de billeder.
Det er ikke korrekt.

Når du har untagged dig selv kan ejeren af billedet ikke tag dig på det igen. Han kan tag det med dit navn men ikke med et link til din profil.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Cokeline skrev:
nco skrev:

Det er ikke korrekt.

Når du har untagged dig selv kan ejeren af billedet ikke tag dig på det igen. Han kan tag det med dit navn men ikke med et link til din profil.
Skulle lige til at sige det samme, den eneste måde de kan gøre det på (og så er de snedige) er ved at uploade billedet igen (slette det gamle).

Er man først "untagged" kan man ikke blive tagged igen (af andre). SKIDE SMART FEATURE - if I may say so!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:Er man først "untagged" kan man ikke blive tagged igen (af andre). SKIDE SMART FEATURE - if I may say so!
Synes sgu' ellers jeg er kommet frem på et billede igen, som jeg havde haft fjernet mig selv fra. Men der er jo også efterhånden mere end et billede hvor jeg er fuld på. Så jeg kan jo tage fejl.
Senest rettet af nco 22 jan 2008, 19:23, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ahhh nco drikker du ?

Errindre ikke at have set dig fuld, hverken på billeder eller i virkeligheden.
Besvar