Interessant artikel om Facebook
Redaktør: Moderators
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Jeg har indtil nu blokket hver enkelt applikation, og det er efterhånden blevet til en del derinde. Men hvordan kan jeg blokere, så jeg slet ikke får nogle invites til noget crap overhovedet? Det synes jeg ikke jeg kan finde nogen steder. Men jeg kan tage fejl?gentlemanfinn skrev:man kan også bare ændre sine indstillinger så man ikke får alt det spam.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
gentlemanfinn
Det gør du så nok ikke. Der er intet som der blot hedder 'Edit' på Facebook. Men under 'Privacy' er en masse underpunkter, hvor man så kan trykke 'Edit'. Men hvilket af de punkter, er det så man skal ændre sine indstillinger i?gentlemanfinn skrev:Hvis jeg husker korrekt så er det inde under Edit.
Senest rettet af nco 22 jan 2008, 13:16, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Det kan du som sådan ikke. Men du kan fjerne at du er markeret (tagged) på billedet. Der er så intet der hindre folk i at tilføje der igen. Men du kan altid slette dig selv fra billedet igen, men altså ikke slette selve billedet.Lanz3 skrev:undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile
Der er også blevet lagt et par pinlige stive-billeder af mig op, som jeg har untagged mig selv fra, men her den anden dag opdaget jeg at jeg var tagget på dem igen. Det nemmeste at tage kontakt til ham der har lagt billederne op, og bede om at få dem slettet. Ellers vil du blive ved med at fremstå på de billeder.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Tænkte det nok fungerede på den måde...
Der er også lagt nogle ret så stive billeder op af mig, hvilket i sig selv er helt i orden. Jeg frygter nu mere at der blive lagt billeder op hvor jeg er i situationer, som kun er forbeholdt mine øjne (og måske et par enkelte andre), hehe
men det er vel en del af "FB" universet 
Der er også lagt nogle ret så stive billeder op af mig, hvilket i sig selv er helt i orden. Jeg frygter nu mere at der blive lagt billeder op hvor jeg er i situationer, som kun er forbeholdt mine øjne (og måske et par enkelte andre), hehe
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
-
gentlemanfinn
det er er nu ude i venster side nede under search feltet, her kan du slette og ændre applications.nco skrev:Det gør du så nok ikke. Der er intet som der blot hedder 'Edit' på Facebook. Men under 'Privacy' er en masse underpunkter, hvor man så kan trykke 'Edit'. Men hvilket af de punkter, er det så man skal ændre sine indstillinger i?gentlemanfinn skrev:Hvis jeg husker korrekt så er det inde under Edit.
ellers kan man også gøre det her:
http://exploringfreedom.org/2007/08/06/ ... -delights/
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Selvom i sletter billederne beholder Facebook dem. Og Facebook må bruge dem i alle de sammenhænge de har lyst til.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Det er ikke korrekt.nco skrev:Det kan du som sådan ikke. Men du kan fjerne at du er markeret (tagged) på billedet. Der er så intet der hindre folk i at tilføje der igen. Men du kan altid slette dig selv fra billedet igen, men altså ikke slette selve billedet.Lanz3 skrev:undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile
Der er også blevet lagt et par pinlige stive-billeder af mig op, som jeg har untagged mig selv fra, men her den anden dag opdaget jeg at jeg var tagget på dem igen. Det nemmeste at tage kontakt til ham der har lagt billederne op, og bede om at få dem slettet. Ellers vil du blive ved med at fremstå på de billeder.
Når du har untagged dig selv kan ejeren af billedet ikke tag dig på det igen. Han kan tag det med dit navn men ikke med et link til din profil.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Skulle lige til at sige det samme, den eneste måde de kan gøre det på (og så er de snedige) er ved at uploade billedet igen (slette det gamle).Cokeline skrev:Det er ikke korrekt.nco skrev:Det kan du som sådan ikke. Men du kan fjerne at du er markeret (tagged) på billedet. Der er så intet der hindre folk i at tilføje der igen. Men du kan altid slette dig selv fra billedet igen, men altså ikke slette selve billedet.Lanz3 skrev:undrer mig over hvordan jeg sletter billeder, som folk tilføjer til min profile
Når du har untagged dig selv kan ejeren af billedet ikke tag dig på det igen. Han kan tag det med dit navn men ikke med et link til din profil.
Er man først "untagged" kan man ikke blive tagged igen (af andre). SKIDE SMART FEATURE - if I may say so!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Synes sgu' ellers jeg er kommet frem på et billede igen, som jeg havde haft fjernet mig selv fra. Men der er jo også efterhånden mere end et billede hvor jeg er fuld på. Så jeg kan jo tage fejl.FrZ skrev:Er man først "untagged" kan man ikke blive tagged igen (af andre). SKIDE SMART FEATURE - if I may say so!
Senest rettet af nco 22 jan 2008, 19:23, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999