Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
godt spørgsmål.. det ka jeg ikk rigtigt huske noget om.. tror faktisk bare jeg tilfældigvis fandt den.. ved i hvert fald at jeg ikk har hørt om den fra nogen..
mener den post her er blevet postet før; Men jeg blev kontaktet af 80er-pils eller hvad han nu hedder, som spurgte om jeg ville være med i et yearmix. Dette sagde jeg ja til og mixede. Senere hen fandt jeg ud af, at der var en hjemmeside forbundet med dette mix og oprettede mig herefter.!
startede herinde i ca 2000 da skulle man komme til siden via beam.to/chartattack har været væk i nogle perioder man er altid vendt tilbage og læser det meste af det der skrives herinde
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Så vidt jeg husker var min adgang til boardet gennem enten Jubii eller Google. Det var tilbage i 2000 hvis min hukommelse ikke er helt svedet af. Siden da har jeg været mere eller mindre aktiv bruger og da også hvervet nogle stykker til boardet
jeg fandt CA igennem deejay Wonder, vistnok omkring 2004/2005. Jeg oprettede dog ikke min egen bruger herinde før engang i slutningen af 2005, hvis jeg husker ret.
Sunshine skrev:jeg fandt CA igennem deejay Wonder, vistnok omkring 2004/2005. Jeg oprettede dog ikke min egen bruger herinde før engang i slutningen af 2005, hvis jeg husker ret.
Indmeldt: 15. aug 2005
Passer meget godt
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg blev henvist til CA af Kazo, og så har jeg hængt ved siden.. Mindre aktiv i starten, men efter nogle år fandt jeg ud af hvor godt det var .. Og ja det var tilbage i maj 2002 som der står
Jeg faldt tilfældigt over sitet...
Gik engang forbi en PC hvor browseren var åben og i toppen stod der Chart Attack - Tjekkede selv siden og oprettede en bruger, hvilket var den 09. apr 2005