Maden suser op igen, efter druk

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Niki

Indlæg af Niki »

Du så sund EMR :D
"We don't need no education" citat Pink Floyd
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

FrZ skrev:
Har dog enkelte STANDARD tricks i baglommen.

1) spis på vej hjem fra byen - fuldstændigt lige meget hvad det er!

2) drik vand inden sengetid - for hver lille tår, får man det 50x bedre dagen derpå

:)

Jeg blander altid meget salt i vandet inden jeg går i seng.. Man er godt nok lige ved at knække sig med alt det salt, men jeg har det altid godt dagen efter.

Alkohol dræner kroppen for væske, derfor er det godt også at drikke lidt vand imellem man indatger alkohol. Fordi du indtager så meget væske udskiller kroppen så meget salt og andre nødvendige stoffer. Derfor jeg indatger salt inden jeg går i seng.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Plejer som regelt altid at købe en flaske ren vand i baren, og pimpe den lidt, og så drikke lidt viderere og vand, så er dagen efter ikke så hår som den kunne være :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Gå i byen med en du kender og aftal at overnatte samme sted, hvis du ikke regner med at skulle slæbe en pige med hjem. Sørg for at have købt ind i forvejen.
Så laver I tømmermandsbrunch dagen efter.

Drikkevarer:
3 liter Coca Cola
1 liter appelsin juice
min. ½ liter kaffe til hver
½ kakao til hver.

Mad:
Baked Beans i tomat.
Ristet Bacon
Scrambled Eggs
Ristet toastbrød
Brunch-pølser (af den slags der er lidt grove i det)
Hash brown (kan ikke huske hvad det hedder på dansk - det er ikke noget med hash - det er dybstegt kartoffel-trævler formet som en bøf)
Tomat-skiver ristet på panden.

Derudover skal du nok bruge: salt, pepper, ketchup, smør, marmelade.

Tilbehør:
Panodiler
2 pakker smøger (hvis du er ryger)
min. 3 DVDer så der er noget støj at sove til på sofaen.
Træningssæt af en art

Det er en god tømmermands brunch.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
HurriJ-
Geografisk sted: 8471 - Sabro

Indlæg af HurriJ- »

En herre kebab er vejen frem :)

wolla this taste good hehe
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

dwr skrev: Hash brown (kan ikke huske hvad det hedder på dansk - det er ikke noget med hash - det er dybstegt kartoffel-trævler formet som en bøf)
Rösti :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

dwr skrev:Gå i byen med en du kender og aftal at overnatte samme sted, hvis du ikke regner med at skulle slæbe en pige med hjem. Sørg for at have købt ind i forvejen.
Så laver I tømmermandsbrunch dagen efter.

Drikkevarer:
3 liter Coca Cola
1 liter appelsin juice
min. ½ liter kaffe til hver
½ kakao til hver.

Mad:
Baked Beans i tomat.
Ristet Bacon
Scrambled Eggs
Ristet toastbrød
Brunch-pølser (af den slags der er lidt grove i det)
Hash brown (kan ikke huske hvad det hedder på dansk - det er ikke noget med hash - det er dybstegt kartoffel-trævler formet som en bøf)
Tomat-skiver ristet på panden.

Derudover skal du nok bruge: salt, pepper, ketchup, smør, marmelade.

Tilbehør:
Panodiler
2 pakker smøger (hvis du er ryger)
min. 3 DVDer så der er noget støj at sove til på sofaen.
Træningssæt af en art

Det er en god tømmermands brunch.
alt alt alt for krævene, dette ville jeg ikke være noget jeg ville få mig selv til, 3 liter cola, bestil en pizza, og se noget ligegyldigt på tv2. sådan er det for det meste.
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

dwr vi skal i byen sammen...........

idst jeg fik taget mig sammen til at skrue tømmermænds bunch sammen stod den på scramled spejleæg, brunch pølserog bacon alt sammen i samme pande. panden ind på sofabordet og så ellers skyde til med ketchup
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Det eneste der reelt kræver noget arbejde er det, der skal laves på panden. Resten tager under 2 minutter at sætte igang og passer så sig selv til det er klart.

Tænd ovnen på 200 grader. Lad den varme op - ind med toast og rösti på risten, mens du sætter en gryde over på svag varme med baked beans.

Derefter så laver du bare pølser, bacon og tomat på panden og til sidste æggene - og så er det hele faktisk færdigt... Tager til sammen 20 minutter. Og så har du fest måltid til at holde 2 mennesker kørende indtil aftensmad (antaget at man ikke står op før kl. 11).

Kaffe er op til en selv, men for mig er det sgu et must. Har min egen expresso maskine til formålet (af den oldskool slag - ikke det der med automatik) og ellers stempelkande.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar