Allez...Vi er mestrene.. FC København - GULD
Redaktør: Moderators
har aldrig helt forstået dit og qrazylegs ufattelige had til dobbelt Å b... Kunne man ved lejlighed be om en uddybning?DjMail skrev:Jeg hader FCK men det er et fortjent mesterskab.
Jeg hader dog AaB endnu mere og de skal bare rykke ud af ligaen og falde hele vejen igennem divisonerne indtil de når jyllandsserien hvor de høre til de fuckin bonderøve
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
Du kan ikke definere en fan - en fan er en del af klubben, derfor er "vi" på sin plads, ligemeget om han er hardcore UC-ultra eller om han er jyde...QrazyLeg skrev:Vi? I tilfælde af du spiller på banen, sidder på bænken eller er en del af trænerstaben så pas lige på med at smide dig selv som værende årsag til guldet...Er du en del af den faste supportergruppe der er med overalt, så kan den til dels forsvares.
ThomazMix: Man spiller på et stadion, det er toget i skal med hjem der afgår fra en station. Men ok det kan jo være det også var DM i 3. halvleg
Men jeg vil ikke tage glæden fra jer, for som jeg sagde før så var det jo hamrende fortjent denne sæson.
http://www.bolddk.com/snak/index.php?ac ... t=640&vis=
Og hvor folk dog egentlig kan pive over spillere der falder let. Men mon ikke alle hold har sådan et par typer.
Det der dog kan redde denne sæson er at OB tager 2. pladsen fra FCM. Så sender jeg dem et takkekort.
Den kommer glædeligt. Mit had begyndte (og er siden eskaleret kraftigt) d. 21/4-1997... Jeg var inde og se Viborg - AaB og jeg kunne ikke fordrage en af de der satans rødhårede angribere, der aldrig var satans gode. Denne elendige angriber scorede 8 mål den sæson, de 5 af dem blev scoret i kampen mod Viborg (kampen endte 0-5). Viborg tog dog revance kampen efter med en 4-o sejr.LeG0lAsDK skrev:har aldrig helt forstået dit og qrazylegs ufattelige had til dobbelt Å b... Kunne man ved lejlighed be om en uddybning?DjMail skrev:Jeg hader FCK men det er et fortjent mesterskab.
Jeg hader dog AaB endnu mere og de skal bare rykke ud af ligaen og falde hele vejen igennem divisonerne indtil de når jyllandsserien hvor de høre til de fuckin bonderøveTror nemlig at det vil blive en stærk underholdende indlæg, hermed er opfordringen givet til en god sviner af dobbelt å b...
Det lagde grunden til det hele. Når man så ser deres spilledragt er den jo så tudegrim som dagen er lang. Jomfru Ane Gade er et latterligt ringe sted at gå i byen, men folk er stolte af den. Der er så mange fede muligheder de bare ikke fatter at udnytte. Stederne spiller det samme Boogie-sing-along-popmusik. Det skal dog retfærdigvis siges at (og det er ikke pga. genren) men at V4/Vesterå/Cafe Vesterå har så meget mere sjæl end de andre steder. Den ligger sjovt nok heller ikke i Gaaaiiiiiiien, som det så klamt udtales heroppe... Dette var bare lige en start til hvorfor Aalborg er en lorteby. Der er dog også ganske flinke folk heroppe. Men mange af dem er så heller ikke indfødt.
Mit håb om OB på 2. pladsen kommer af at jeg hader Herning lige så meget som Aalborg. "Vi kan ikke klare os med to hold i 1. division, så vi bliver nødt til at lave en FCK'er (forretning...). Dog havde FCK en mere legal grund da deres hold er samlet omkring en by - ligesom Brøndby(ernes) IF... De to Brøndbydele der refereres til. Og helt ærlig hvem kan tage en klub alvorligt, når logoet ligner en ko?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
og omtaler han ikke også FcMuh ?.... get with the program Vega.
Mit had til Aalborg er bygget på deres fuckin naive stolhed omkring deres landsby. Folk er noget så fuckin ærekære omkring Gaden, fodbold holdet, selve byen og alt andet. Indbyggerne vandre rundt i en konstant virkelighedsflugt og snakker som om de har en hale der bliver trukket meget kratifgt i.
Der er masser af søde mennesker i Aalborg, men de fleste er flyttet til byen fra andre lorte byer i nordjylland, såsom Dronningelund (du ved hvem du er
) Generalt er den nordjyske mentalitet noget af det mest fesne jeg nogensinde er stødt på. De er så fuckin besindige, godtroende og uden kontakt til omverdenen for "det hele går jo nok alligevel"
og så hader jeg når de kommer gåen i deres bolsje trøje og skråler med på deres 134 år gamle lorte dance sang.
LÅLÅLÅLÅLÅ LÅLÅ LÅ LÅÅÅÅÅÅÅ Aalborg BK bla bla bla.... FØJ.
Ohh hvis i er i tvivl om hvad en rigtig nordjyde er så tune ind på Sifa TV Bingo.... værten er et super eksempel på en klam nordjyde.
Mit had til Aalborg er bygget på deres fuckin naive stolhed omkring deres landsby. Folk er noget så fuckin ærekære omkring Gaden, fodbold holdet, selve byen og alt andet. Indbyggerne vandre rundt i en konstant virkelighedsflugt og snakker som om de har en hale der bliver trukket meget kratifgt i.
Der er masser af søde mennesker i Aalborg, men de fleste er flyttet til byen fra andre lorte byer i nordjylland, såsom Dronningelund (du ved hvem du er
og så hader jeg når de kommer gåen i deres bolsje trøje og skråler med på deres 134 år gamle lorte dance sang.
Ohh hvis i er i tvivl om hvad en rigtig nordjyde er så tune ind på Sifa TV Bingo.... værten er et super eksempel på en klam nordjyde.
Så du hader Aalborg og aalborgensere, fordi AaB har en grim trøje? Det er en generalisering, der vil noget det der...QrazyLeg skrev:Den kommer glædeligt. Mit had begyndte (og er siden eskaleret kraftigt) d. 21/4-1997... Jeg var inde og se Viborg - AaB og jeg kunne ikke fordrage en af de der satans rødhårede angribere, der aldrig var satans gode. Denne elendige angriber scorede 8 mål den sæson, de 5 af dem blev scoret i kampen mod Viborg (kampen endte 0-5). Viborg tog dog revance kampen efter med en 4-o sejr.
Det lagde grunden til det hele. Når man så ser deres spilledragt er den jo så tudegrim som dagen er lang. Jomfru Ane Gade er et latterligt ringe sted at gå i byen, men folk er stolte af den. Der er så mange fede muligheder de bare ikke fatter at udnytte. Stederne spiller det samme Boogie-sing-along-popmusik. Det skal dog retfærdigvis siges at (og det er ikke pga. genren) men at V4/Vesterå/Cafe Vesterå har så meget mere sjæl end de andre steder. Den ligger sjovt nok heller ikke i Gaaaiiiiiiien, som det så klamt udtales heroppe... Dette var bare lige en start til hvorfor Aalborg er en lorteby. Der er dog også ganske flinke folk heroppe. Men mange af dem er så heller ikke indfødt.
Gaden er et latterligt ringe sted at gå i byen, jeg er delvist enig med dig. Men at du har et HAD til gaden forstår jeg ikke. Folk har hver sin smag, og gudskelov for det. Så kan folk, der vil på V4/Vesterå/Cafe Vesterå få stedet for sig selv.
Ja måske har vi en klam udtale af ordene, midtjysk/viborgensisk forekommer mig ikke pænere.
At kalde landets 4. største by for en landsby ville jeg nok ikke gøre.. Du finder flere mennesker i Aalborg der er fan af Brøndby, FCK, whatever, end folk, der er AaB fans. Tag til enhver anden by, fx. København lige pt og du vil finde en langt større stolthed over deres hold fordi de lige har vundet guld.DjMail skrev:Mit had til Aalborg er bygget på deres fuckin naive stolhed omkring deres landsby. Folk er noget så fuckin ærekære omkring Gaden, fodbold holdet, selve byen og alt andet. Indbyggerne vandre rundt i en konstant virkelighedsflugt og snakker som om de har en hale der bliver trukket meget kratifgt i.
Der er masser af søde mennesker i Aalborg, men de fleste er flyttet til byen fra andre lorte byer i nordjylland, såsom Dronningelund (du ved hvem du er ) Generalt er den nordjyske mentalitet noget af det mest fesne jeg nogensinde er stødt på. De er så fuckin besindige, godtroende og uden kontakt til omverdenen for "det hele går jo nok alligevel"
Udtalelsen om folk fra Aalborg ingen virkelighedskontakt har kan jeg kun tage stor afstand fra.
Og ja, Peter Skram er en klam bingo vært, der har sørget for at jeg og mit hold ikke rykker en serie op i håndbold. Men tilfældigvis ved jeg, at han er født og opvokset i Kalundborg. Så et super eksempel på en nordjyde ville nok være så meget sagt..
Sunshine, jeg sagde det var en indledning til hvorfor jeg hader byen... Så nej det er ikke bare baseret på deres trøjer, men får mig til at tro at det stort set kun er nordjyder der er glade for at ligne bolcher.
Angående midtjyders udtalelser omhandlede mit indlæg slet ikke sproget. Faktisk kun det at når de siger Gaaaiiiien så krummer jeg tæer og tæller til ti for at fjolset foran mig ikke skal mangle tænder.
At det er landets 4. største by er vel ikke lige nogen kvalitet, der ikke kan få folk til at opfatte det som en landsby. Dem fra Aarhus mener også at deres by er en storby. Ja den har lige kvalifikationerne, men sjovt nok er den så også verdens mindste. Så at kalde det Danmarks største landsby er vel også meget passende. Så kan Odense være provinsby. Jeg har aldrig set så mange mennesker vade rundt i byen (Københavnere: læs "Lille-Strøget") i træsko. Det er da nok det mest kiksede og grimme fodtøj man kan finde på. Gummistøvler er bedre da de er praktiske og kan benyttes i regnvejr, så de er højere på stigen over acceptabelt fodtøj.
Jeg sagde heller ikke folk skulle strømme til Vesterå. Jeg mente at de folk der står bag J.A.G. bør kræve noget mere af ejerne. For det er det samem hjernedøde "køb billige øl"-sted efter det andet. Fint nok at der er sådan et sted, men få Jer dog et udbud nu I gerne vil kalde Jer Danmarks svar på Ibiza/Lloret/Callela... Få en ting er sikkert, det er det satme ikke. Der er eksempelvis Tiger, Rockcafeen, og Manhattan der spiller lidt andet musik. Le Bar Bat, der spiller meget livemusik. Det er fint nok. Men det er samme billige koncept og resten af stederne ligner sgu hinanden på en prik. Går man på Pusterummet er DJen ved at tage livet af højtalerne hvilket også er en fin sample fra de fleste steder.
Men som sagt, der er så meget mere jeg kunne tage fat på men har ikke tiden til at skrive et langt uddybende indlæg. Og nej jeg har absolut intet mod dig og hr. Vidunder, hvis I skulle føle Jer truffet
Angående midtjyders udtalelser omhandlede mit indlæg slet ikke sproget. Faktisk kun det at når de siger Gaaaiiiien så krummer jeg tæer og tæller til ti for at fjolset foran mig ikke skal mangle tænder.
At det er landets 4. største by er vel ikke lige nogen kvalitet, der ikke kan få folk til at opfatte det som en landsby. Dem fra Aarhus mener også at deres by er en storby. Ja den har lige kvalifikationerne, men sjovt nok er den så også verdens mindste. Så at kalde det Danmarks største landsby er vel også meget passende. Så kan Odense være provinsby. Jeg har aldrig set så mange mennesker vade rundt i byen (Københavnere: læs "Lille-Strøget") i træsko. Det er da nok det mest kiksede og grimme fodtøj man kan finde på. Gummistøvler er bedre da de er praktiske og kan benyttes i regnvejr, så de er højere på stigen over acceptabelt fodtøj.
Jeg sagde heller ikke folk skulle strømme til Vesterå. Jeg mente at de folk der står bag J.A.G. bør kræve noget mere af ejerne. For det er det samem hjernedøde "køb billige øl"-sted efter det andet. Fint nok at der er sådan et sted, men få Jer dog et udbud nu I gerne vil kalde Jer Danmarks svar på Ibiza/Lloret/Callela... Få en ting er sikkert, det er det satme ikke. Der er eksempelvis Tiger, Rockcafeen, og Manhattan der spiller lidt andet musik. Le Bar Bat, der spiller meget livemusik. Det er fint nok. Men det er samme billige koncept og resten af stederne ligner sgu hinanden på en prik. Går man på Pusterummet er DJen ved at tage livet af højtalerne hvilket også er en fin sample fra de fleste steder.
Men som sagt, der er så meget mere jeg kunne tage fat på men har ikke tiden til at skrive et langt uddybende indlæg. Og nej jeg har absolut intet mod dig og hr. Vidunder, hvis I skulle føle Jer truffet
Det er ikke fordi jeg føler mig truffet.QrazyLeg skrev:Sunshine, jeg sagde det var en indledning til hvorfor jeg hader byen... Så nej det er ikke bare baseret på deres trøjer, men får mig til at tro at det stort set kun er nordjyder der er glade for at ligne bolcher.
Jeg blev bare lidt overrasket over at læse dit (og mails indlæg også for den sags skyld) fordi jeg synes, der er mange generaliseringer, og det havde jeg ikke forventet. Jeg har tit undret mig over dit store had til Aalborg, og jeg havde egentlig håbet på en lidt mere saglig uddybning, i stedet for en masse fordomme, formodninger og generaliseringer.
Angående bolchefarverne, så kan jeg huske da Danmark vandt EM i 1992. Hele nationen var klædt i bolchefarvede trøjer, sådan er det stort set altid når Danmark bemærker sig sportsligt i en europæisk eller international sammenhæng.
Jeg beklager hvis det her lyder som en sviner eller hvis det lyder vredt, for det er det absolut ikke. Jeg ser frem til en simpel aften i aften med godt humør, øl og forhåbentlig godt selskab
Angående Simpel, så skal jeg lave projekt og tidligt i seng 
Kender en, der nu også bor i Aalborg, der kunne have skrevet akkurat det du fik kradset nedDjMail skrev:og omtaler han ikke også FcMuh ?.... get with the program Vega.
Der er masser af søde mennesker i Aalborg, men de fleste er flyttet til byen fra andre lorte byer i nordjylland, såsom Dronningelund (du ved hvem du er) Generalt er den nordjyske mentalitet noget af det mest fesne jeg nogensinde er stødt på. De er så fuckin besindige, godtroende og uden kontakt til omverdenen for "det hele går jo nok alligevel"

-
bukkebrusen
- Captain