Vi har Buddy H... Same shit, different name!mimic skrev:Der er Daisy & Barkleys!Cokeline skrev:Bruger både DKBN og Glows men synes nu at DKBN er væssentlig bedre.
Men der er vel kun en Daisy eller Buddy H i Tønder så er glows vel bedst
Meen, man kan jo også tage et smut til Ribe eller Sønderborg!
Glows?
Redaktør: Moderators
Hah, Jubii!Cokeline skrev:Vi har Buddy H... Same shit, different name!mimic skrev:Der er Daisy & Barkleys!Cokeline skrev:Bruger både DKBN og Glows men synes nu at DKBN er væssentlig bedre.
Men der er vel kun en Daisy eller Buddy H i Tønder så er glows vel bedst
Meen, man kan jo også tage et smut til Ribe eller Sønderborg!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?http://www.crazyslagelse.dk
- Var før alle de andre, havde jeg kendt N på det tidspunkt, havde jeg fandme spyttet penge i ideen, og så var vi i dag velhavende !
- Var før alle de andre, havde jeg kendt N på det tidspunkt, havde jeg fandme spyttet penge i ideen, og så var vi i dag velhavende !
Ikke for at være en endnu ældre nisse. Men men, DanmarkByNight (nuværende dkbn) kom før Nightleif (nu Glows). Jeg husker det allerede som engang i år 2000, og så kom Nightleif så i løbet af 2001. Det passer også meget godt med hvad man kan finde via Internet Archive.
Ja, og så er der jo www.crazyslagelse.dk som kom i 2000. Det er jo klassikeren :)
Ja, og så er der jo www.crazyslagelse.dk som kom i 2000. Det er jo klassikeren :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Sad faktisk også lige og stenede over det, DenmarkByNight har været der i rigtig lang tid... For det var der vist, da jeg gik i gym - tilbage i 2000 - heh.. Mærkeligt jeg først kommer i tanke om det nunco skrev:Ikke for at være en endnu ældre nisse. Men men, DanmarkByNight (nuværende dkbn) kom før Nightleif (nu Glows). Jeg husker det allerede som engang i år 2000, og så kom Nightleif så i løbet af 2001. Det passer også meget godt med hvad man kan finde via Internet Archive.
Ja, og så er der jo www.crazyslagelse.dk som kom i 2000. Det er jo klassikeren
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Ja DKBN startede med at hedde DenmarkByNight og var de første til at tage billeder fra diskoteker rundt omkring i landet, men nightleif var de første som tog ideen videre til at folk kunne oprette profiler osv. hvilket gjorde nightleif til en kæmpe succes. DenmarkByNight kom med på vognen da de skiftede navn til DKBN. Nightleif var på det tidspunkt den mest populære side, men de blev grådige og begyndte at kræve penge for alt hvorefter folk stille og roligt begyndte at benytte DKBN istedet. Mener det er et år siden at Nightleif(som med et vanvittig dårligt regnskab) blev opkøbt af et andet firma som ændrede navnet til Glows da NL's brand efterhånden var så dårligt at det ikke kunne betale sig at køre det videre.
Det var så en lille historisk update omkring de latterlige fotosider!
Det var så en lille historisk update omkring de latterlige fotosider!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
Catchlight
Mig bekendt startede DenmarkByNight med at diskotekerne kunne tage billeder og uploade dem til siden.
Nightleif var vidst de første der havde "faste" fotografer, der tog rundt og fotograferet.
Dating overtog DenmarkByNight og spyttede en masse penge i det og sendte en fandens masse fotografer ud i nattelivet, samt fik lavet deres site helt om.
Nightleif var for dårlige til at udvikle siden og mange af funktionerne var lidt dumme, bla begræsning af hvor meget billederne måtte fylde som brugerne selv uploadet, fremfor at lade serveren resize dem.
DKBN har været gode til at få fat i brugerne og er vel efterhånden en af de større online sites med over 4000 online nogle gange.
Hvem der har kopieret hvem skal være usagt, men nightlief havde visitkort, hvor det kom til at hedde flirts på DKBN og havde også SMS beskeder indtil det blev spammet med reklamer.
Nightleif var vidst de første der havde "faste" fotografer, der tog rundt og fotograferet.
Dating overtog DenmarkByNight og spyttede en masse penge i det og sendte en fandens masse fotografer ud i nattelivet, samt fik lavet deres site helt om.
Nightleif var for dårlige til at udvikle siden og mange af funktionerne var lidt dumme, bla begræsning af hvor meget billederne måtte fylde som brugerne selv uploadet, fremfor at lade serveren resize dem.
DKBN har været gode til at få fat i brugerne og er vel efterhånden en af de større online sites med over 4000 online nogle gange.
Hvem der har kopieret hvem skal være usagt, men nightlief havde visitkort, hvor det kom til at hedde flirts på DKBN og havde også SMS beskeder indtil det blev spammet med reklamer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
En af partnerne var PartyWorm.dk og så noget andet disco-ting som hjalp til, derved kom "Glows" udaf detFairground skrev:Mener det er et år siden at Nightleif(som med et vanvittig dårligt regnskab) blev opkøbt af et andet firma som ændrede navnet til Glows da NL's brand efterhånden var så dårligt at det ikke kunne betale sig at køre det videre.
Den vogn hopper jeg på...DjMail skrev:glows, dkbn whatever alle sammen lorte sider med super pressende fotografer. Hader de aber som pesten.
Skulle jeg vælge en blev det crazyslagelse, for der er jeg sjældent på billederne og så er nco pisse sej! derfor.
Og så lige et spørgsmål til fotograferne... Hvad er det lige i ikke fatter ved et "nej", når i stikker jeres elendige lille fjæs op i ansigtet på en og spørger mere klamt en Desperate Dorthe: "Må jeg tage et billede?"
- Giver man endelig fjolset lov til at tage et billede - ja ét, og da jeg ikke er en forfængelig so med lidt for lille trøje til min fedtblævrende mave har jeg altså ikke behov for at godkende dette 'åh så store mesterværk udført med sådan en professionalisme at spaden bag kameraet burde have en pris for årets foto (eller i det mindste et diplom ligesom alle de andre seje drenge med symaskinekørekort). Hvis jeg er med på billedet grundet at der skal tages gruppebillede, altid foreslået af ham der går under et kvarter senere og jeg ikke smiler, så er der en grund til det. Det har du med blitzmaskinen i hånden ikke behov at oplyse mig om... Jeg er fuldt ud opmærksom på det og ja det er et ret bevidst valg. Jeg ser aldrig billedet og har ikke tænkt mig at smide det på mit næste medarbejderkort, så "who gives a rats ass?"
Med venlig hilsen og jeg smækker den næste fotograf ned, der ikke fatter et nej første gang
QrazyLeg
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg hader også de fotografer som pesten. Fik også svinet en godt og grundigt i køen til Crapmans fest på Diskotek IN. En lille møgtrunte, der ikke kunne forstå hvorfor hun ikke kunne komme gratis in på sit fotograf-kort til fest. Hun skulle have været rundt, den lille nordsjællandske møgkost.
nco\\ CHART ATTACK 1999
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!