Findes P3 på DAB ??

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Kazo skrev:Lidt insider viden.... Dårlig lydkvalitet 8)
Ok, muligheden for det er noget bras er også rimelig stor, når det hedder Euroline, men man har jo hørt om discount der rent faktisk duer :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Den kvalitet DR bruger til DAB betyder, at det ikke er meget bedre end gammel FM radio. De sender kun DAB i 128 kbit. Og det er næsten det sammen som, hvis man har en god modtagelse på en FM radio.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Down1 > Du har ret i det med kvaliteten, men jeg hører hovedsageligt DAB, fordi jeg så har større mulighed for at vælge lige præcis den genre man har lyst til at høre, end jeg har med en almindelig FM radio.

Mht. til den Euroline radio, er det ikke så meget modtagelsen der er ringe, men mere selve dybden i lyden, eller mangel på samme :)
Billede
Besvar