Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Hehe godt at høre at nogen ikke har glemt Cokemix serien Selvom det efterhånden ville være legitimt
2006 og har jeg kun lavet et par bootlegs og så lige Rhodos mixet og CA-Yearmix
2007 har jeg indtil videre kun lavet bootlegs og Cokemix 5 er efter en lang pause in progress og så er jeg igang med et andet projekt men mere om det senere.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Det eneste jeg kan sådan... Lægge finger på er, at jeg synes nogle af numrene mister deres "power" i overgangene. Overgangene bygger f.eks op til noget virkelig kanon og med gang i, og så mister den det lidt når sangen kører selv.
Udover det, så varer mine fester desværre mere end 25 minutter (Hvilket skal ses som en positiv kommentar)
Vent lidt, plejer ikke at gå mere end 2min før du kan downloade. Hvis den stadig bøvler senere, smider jeg den op på rapidshare, eller megadownload imorgen tidlig...your choice
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Hey Cokeline , i Pakito-Living on video sangen har du lagt en stemme ind der siger noget i stil med: okay boys and girls , stand with your feet together, show those pull back , hhhhheads upside, turn around, then repeat 2 3 4 5 6 7 8 and back (loop) , hvor er det stykke taget fra hvilken sang , kender godt sangen , men kan ikke huske hvad den hedder :S
Goddie550 skrev:Hey Cokeline , i Pakito-Living on video sangen har du lagt en stemme ind der siger noget i stil med: okay boys and girls , stand with your feet together, show those pull back , hhhhheads upside, turn around, then repeat 2 3 4 5 6 7 8 and back (loop) , hvor er det stykke taget fra hvilken sang , kender godt sangen , men kan ikke huske hvad den hedder :S
Mener det er Bass-T - And Back eller hvad den nu hedder.