Til ALLE jer som har 3

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Tror ikke de er tvunget til noget, har hørt nogle er blevet bedt om og aflevere deres telefon, da de prøvede og presse dem lidt :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Kymze

Indlæg af Kymze »

jeg har haft 3 i omkring små 3 år.. og de er blevet meget bedre i deres service, og ikke mindst 3 portalen (synes dog at guldabo til potalen er spild af penge)

men, det jeg ville ud med var egentlig bare at det ser ud til at der er noget og hente ved og ringe ind til dem og købe en ny tlf fremfor at gå ned i vores lille biks.. man skal jo ha mest for så lidt som muligt nå det gælder den slags..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar