TV2 Radio - Glæder vi os?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har skam lyttet til P1, men udenrigspolitiske problemstillinger er ikke lige noget der lokker mig specielt.

Jeg har endnu ikke fanget en udsendelse på P1 som har givet mig lyst til at lytte den kanal igen, så også der fejler de danske radioer i at fange min opmærksomhed.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hoopstar skrev:(...) men jeg har det bedst med at høre radio/musikprogrammer (mtv/voice) uden alt for meget snak (...)
Hmm... hvordan kan "voice" og ordene "uden alt for meget snak" optræde i samme sætning..?! :)

Jeg HADER den kanal... både deres reklamebefængte radio, og deres TV-kanal som store dele af tiden sender bovlamme programmer om teenagepladder, sms, kæresteproblemer og knuZ..!

Og at de så hele tiden spiller de samme numre og plastrer halvdelen af skærmen til med "send-en-sms-med-dit-navn-så-skriver-vi-noget-ligegyldigt-pladder-på-skærmen-og-booster-din-telefon-regning"-services..ja det gør det skam ikke bedre..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

[quote="TheJackal
Og at de så hele tiden spiller de samme numre og plastrer halvdelen af skærmen til med "send-en-sms-med-dit-navn-så-skriver-vi-noget-ligegyldigt-pladder-på-skærmen-og-booster-din-telefon-regning"-services..ja det gør det skam ikke bedre..![/quote]

TV2 er da ikke meget bedre med deres forbandede Quiz Direkte. Tag nogle afdankede studieværter og lad dem sidde og lokke folk til at ringe. Den ene lyder dummere end den anden.

Det er da altid noget, at der endnu ikke bliver sendt sms numre på radioen, men det ændrer sig vel, når DAB radioerne bliver brugt alle steder.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Glæder vi os? Næ ...

Winamp på computeren, cd'er i bilen ... perfekt.
Billede
Besvar