Sende e-mail til apple ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

nesia skrev:Jeg har selv en iPod (photo), købt i San Francisco, den gik i smadder på et tidspunkt. Oprettede en sag på Apples supportside, der gik et par dage også blev den afhentet af et kurérfirma. 20-30 dage efter kom selv samme firma tilbage med en helt ny iPod til mig :)

Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
That's right! Købte selv en iPod video, eller hva' den nu hedder i Los Angeles her i juni, i en ®adio Shack butik, hvor de sagde at det var lige meget hvor jeg var henne, når den gik i stykker!
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Kazo skrev:
nesia skrev:Jeg har selv en iPod (photo), købt i San Francisco, den gik i smadder på et tidspunkt. Oprettede en sag på Apples supportside, der gik et par dage også blev den afhentet af et kurérfirma. 20-30 dage efter kom selv samme firma tilbage med en helt ny iPod til mig :)

Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
(...) hvor de sagde at det var lige meget hvor jeg var henne, når den gik i stykker!
Det er dælme ikke meget tiltro de har til produkterne.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
EMR

Indlæg af EMR »

Okay det lyder godt så.. Men hvor skal jeg gå hen hvis den går i stykker ?

EDIT: altså hvor opretter jeg sag, eller ringer eller hva i nu foreslår..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Du skal ringe..
Og så beder de dig sende den ind...
Men hvis du er så bange for at købe online så gå da ned i den nærmeste butik du kan finde, hvor de sælger Apple produkter.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
EMR

Indlæg af EMR »

Er ikke bange - og har heller ikke tænkt mig at købe online, men i Los Angeles.
Det er bare godt at vide, og det er sådan noget min far godt vil vide :) Altså hvis jeg skulle få lyst til at købe en derovre, da de er 500 kr billigere.
Besvar