That's right! Købte selv en iPod video, eller hva' den nu hedder i Los Angeles her i juni, i en ®adio Shack butik, hvor de sagde at det var lige meget hvor jeg var henne, når den gik i stykker!nesia skrev:Jeg har selv en iPod (photo), købt i San Francisco, den gik i smadder på et tidspunkt. Oprettede en sag på Apples supportside, der gik et par dage også blev den afhentet af et kurérfirma. 20-30 dage efter kom selv samme firma tilbage med en helt ny iPod til mig
Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
Sende e-mail til apple ?
Redaktør: Moderators

-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Det er dælme ikke meget tiltro de har til produkterne..Kazo skrev:(...) hvor de sagde at det var lige meget hvor jeg var henne, når den gik i stykker!nesia skrev:Jeg har selv en iPod (photo), købt i San Francisco, den gik i smadder på et tidspunkt. Oprettede en sag på Apples supportside, der gik et par dage også blev den afhentet af et kurérfirma. 20-30 dage efter kom selv samme firma tilbage med en helt ny iPod til mig
Apple har sådan en world wide warranty, det fortalte manden i Apple shoppen, i USA også.
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?