Er du psychopat?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

phew er ikke psykopat :D
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

hvorfor nakkede hun ik bare hele familie. så var hun os sikker på at være alene med ham til den næste begravelse ? jeg forstår den ik :S

M
Billede
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

CyberZink Det er sådan en psykopat tænker 8O :lol:
Haude

Indlæg af Haude »

Jeg kan slet ikke forstå hvordan i kan lade vær at tænke at hun selvfølgelig likvidere sin egen søster for kærligheden :D
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

jubii jeg løste den men oki nederen det betyder så også at jeg tænker os en psykopat :-)
chart.dk@efnet
Smejs

Indlæg af Smejs »

pfft...hvis bare man har lidt omløb i hovedet er det da det eneste logiske svar...Kynisme er det måske, men ikke psykopati at tænke på den måde...

skulle ikke undre mig hvis folk bliver spærret væk for evigt i usa for at svare "rigtigt" i den her, hvilket må svare til omtrent hele den intelligente del af befolkningen...
Besvar