Yeah - vores kaffekande r00xxors... Men det pjat de brugte alt for mange penge på nede ved banegården er fucking grimt. Selve det blå på rundkørslen er pænt nok, men de hænder er da godt nok noget af det grimmeste jeg har set :SCyberZink skrev:nu må du samte spænde hjælmen tøs, de runkørsler er noget af det grimmeste jeg ever har set.. og jeg væmmes ved at tænke på vi har brugt 9 millioner på det LORT.. de 9 millioner ku ha været brugt på meget andet som var bedre for byen. Viborgs Kaffekande er sku 1000gange flotter end en af de rundkørsler....Sunshine skrev:Nu skal I ikke disse min fødeby, herrer...
Ja, måske er rundkørslerne latterlige - men de er flotte!
Og I fra Viborg, I er jo bare misundelige - det er en grim ting
M
Hancock Sport-Cola
Redaktør: 3dotz

ja men det da altid noget de har fjet de brusten igen.. for det lød da som om man køre i en Opel Kadett fra 76 når man kørte over det.. selv om man sad i Audi A6Zlinky skrev:Yeah - vores kaffekande r00xxors... Men det pjat de brugte alt for mange penge på nede ved banegården er fucking grimt. Selve det blå på rundkørslen er pænt nok, men de hænder er da godt nok noget af det grimmeste jeg har set :SCyberZink skrev:nu må du samte spænde hjælmen tøs, de runkørsler er noget af det grimmeste jeg ever har set.. og jeg væmmes ved at tænke på vi har brugt 9 millioner på det LORT.. de 9 millioner ku ha været brugt på meget andet som var bedre for byen. Viborgs Kaffekande er sku 1000gange flotter end en af de rundkørsler....Sunshine skrev:Nu skal I ikke disse min fødeby, herrer...
Ja, måske er rundkørslerne latterlige - men de er flotte!
Og I fra Viborg, I er jo bare misundelige - det er en grim ting
M
;
kunne vi ikke få et billede op af de rundkørsler?!? for jeg har sku aldrig set dem..
Nuvel så er hancock sku en af de gode bajere.. stor og fyldig, og slår som en hest sparker efter nogen stykker!
Sportsvand og cola kan man da selv blande hvis man ikke lige bor på skiveegnen, det handler jo bare om og finde forholdet..
Nuvel så er hancock sku en af de gode bajere.. stor og fyldig, og slår som en hest sparker efter nogen stykker!
Sportsvand og cola kan man da selv blande hvis man ikke lige bor på skiveegnen, det handler jo bare om og finde forholdet..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hjelmen er hermed spændt 
det med rundkørslerne var nu også ment ironisk, hvis det ikke var sådan det blev opfattet
Mht kaffekanden, så har jeg rent faktisk to billeder fra dengang jeg var lille - et, hvor jeg kysser den og et, hvor jeg sidder sammen med min søster og mine bedsteforældre og drikker kaffe lige ved den
det med rundkørslerne var nu også ment ironisk, hvis det ikke var sådan det blev opfattet
Mht kaffekanden, så har jeg rent faktisk to billeder fra dengang jeg var lille - et, hvor jeg kysser den og et, hvor jeg sidder sammen med min søster og mine bedsteforældre og drikker kaffe lige ved den
Jeg er selv skibonit, og kan ikke se logikken i at der er nogle fjolser som vil bruge så mange penge på rundkørsler. De bliver jo slidt op alligevel, og der er jo ingen forskel på sådan som de var før og nu når du kører rundt alligevel :/ ..QrazyLeg skrev: Ej heller sige et kvæk om at komme fra en by med ni Georg Jensens designede rundkørsler der kostede 1 mio. stykket fordi turistchefen mener det kan fremme (skabe) turister og handelsliv i Skive - Ja man tager da ikke til en af de tre større byer og handler hvis man kommer og ser på rundkørslerMan skall nok være skibonit for at forstå den logik.
Høker-bajeren er god ja, men den ligger langt fra at være den bedste danske øl der findes.
Mht. billeder af rundkørslerne, så orker jeg sgu ikke at køre ud og tage billeder af dem - måske du kan lokke nogle af de andre til det ;D
Jeg gider fandme ikke fise til Skive for at tage billeder med et digitalkamera jeg ikke ejer... Jeg er jo ikke ligefrem stolt af at komme fra Jylland
http://www.skives11stjerner.dk/sw89654.asp Tjek det link der ud hvis du vil se dem. Tror de er der.
http://www.skives11stjerner.dk/sw89654.asp Tjek det link der ud hvis du vil se dem. Tror de er der.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ah ja.. my bad. Fik lige tastet for hurtigt der. Kender ovenikøbet en hos Jacob Jensen Design.
men dem rundkørsler er da ikke så grimme endda.. men synes dog at det er lidt unødvendigt at sætte den slags op ude i "naturen"
Jeg så engang en grusgrav hvor en eller anden gammel skrothandler havde hamret en masse gammelt jern ud til diverse skulture, figurer og den slags. Det er klart noget af det mest grusomme jeg længe har set!
Jeg så engang en grusgrav hvor en eller anden gammel skrothandler havde hamret en masse gammelt jern ud til diverse skulture, figurer og den slags. Det er klart noget af det mest grusomme jeg længe har set!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Okay, takker mange gange.. Hmmm, maaske ville du netop vaere en perfekt guide for mig, naeste gang jeg droener forbi jylland. Men flytter du der tilbage eller var det noget med Viborg, men ihvertfald god sommer fra mig, som er strandet i midt bulgarien..QrazyLeg skrev:Jeg gider fandme ikke fise til Skive for at tage billeder med et digitalkamera jeg ikke ejer... Jeg er jo ikke ligefrem stolt af at komme fra Jylland![]()
Jeg bor i Jylland. Født i Viborg og bor længere nordpå pt.
jeg havde anal sex i alle de nye rundkørelserne i weekend, det som vi i skive kalder en "kanalrundfart".. kan klart anbefale de nye rundkørelser til anal sex.. jeg gir dem 4 ud af 5 numse huller..
ps. den med guld bolden er lidt svær og komme op på men når man frøst kommer der så er anal sex os godt der...
M
ps. den med guld bolden er lidt svær og komme op på men når man frøst kommer der så er anal sex os godt der...
M
CyberZink skrev:jeg havde anal sex i alle de nye rundkørelserne i weekend, det som vi i skive kalder en "kanalrundfart".. kan klart anbefale de nye rundkørelser til anal sex.. jeg gir dem 4 ud af 5 numse huller..
M

hun skal sku ha en tur i hver revne på den der rundfart...
Sørgeligt som de fattige provins kommuner formår at svine med de penge de får fra de rigere sjællandske kommuner. Længde leve den kommende kommune sammenlægning. Så kommer der forhåbentlig nogle mere kompetente folk bag roret.
Ang De rundkørsler så er de jo et stort slag for hvor skidt man kan skyde ved siden af målet "oplevelses design" og "oplevelses økonomi"
Ang De rundkørsler så er de jo et stort slag for hvor skidt man kan skyde ved siden af målet "oplevelses design" og "oplevelses økonomi"
Jeg vil nu nok sige, at Joan Frandsen er det bedste, der er kommet fra Skive endnu.Kayzero skrev:Mange gode ting kommer fra Skive
Superheroes
En del af Carpark North
Mads Langer
Hancock Høker
Sport-Cola
Jeg kan dog ikke udtale mig om sport-colaen, da jeg er bosat på den svenske side af Storebælt, så jeg har ikke fået smagt sådan en fyr endnu.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.