minder mig om Gramsespektrums remake af Coolio - Gangstas Paradise "Ska man virkelig være sort for at være neger???"Down1 skrev:De prøver så meget at ligne et par ganstarappere..Det dur bare ikke når man ikke er sort i huden..Så Nik og Jay..Det' en om'er!
Nik & Jays nye single stjålet
Redaktør: Moderators
Men, det er vel studiets grej der blev bøffet.. så må det sku også være på husets regning at det blir indspillet igen!mikkel_hansen_99 skrev:Arrh, "lige og lige"...Kymze skrev:Jo jo... men, de kan vel huske teksten, så det er jo bare med og spille den ind igen!Sådan nogle producertimer er sgu dyre..
Men det havde været nederen hvis det var en unmixed helt album der lå derpå...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Nåårh ja, det har du højst sandsynligt ret i..Kymze skrev:Men, det er vel studiets grej der blev bøffet.. så må det sku også være på husets regning at det blir indspillet igen!mikkel_hansen_99 skrev:Arrh, "lige og lige"...Kymze skrev:Jo jo... men, de kan vel huske teksten, så det er jo bare med og spille den ind igen!Sådan nogle producertimer er sgu dyre..
Men det havde været nederen hvis det var en unmixed helt album der lå derpå...
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Det er jeg skam ikke det mindste i tvivl om..Zukot skrev:Tror ikke det er en homoklud, desværre. Lad mig citere Uffe HolmTheJackal skrev:Rart at det ikke kun er mig der synes det ligner lort..D3FrozTt skrev:(...) Okay? hva sker der for de kasketter dér? Niklas og Jannik nu må i fanme tage en beslutning! Tag dem på - eller af... ikk den der mellemting i kan fanme ha en sixpack liggende oppe i den kasket sån som den sidder... eller er det mig der er totalt utjekket???
(...)
Og hvad sker der lige for Nik's homo-klud..?![]()
Men som altid... lækre trunter..
"Jeg tror Nik & Jay får det fisse de skal ha + det løse"
..synes bare stadig det ligner en homo-klud..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |