Din vildeste bytur?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Lækkert med nogle meget detaljeret historier.
Har os en masse som man godt kunne fortælle, men hvor skal man starte?
Midtfynsfestival, da man i sin brændert kl 8 om morgenen lå og fik den vilde griner på, over hvis der pludselig kom en måge med boner på ind i teltet. Og derefter gå i bad på backstagetoilettet, og glemme at låse døren når Popstar Julie kommer hen og åbner døren, og man kun står i underhakker.
Eller i sin brandert med brækket arm skal ud og hoppe på trampolin, hvor man falder og gispen knækker. Og hvad er nødløsningen så? jo man finder gaffatapen frem og starter med at tape gispen sammen igen, mens man kan høre et gammelt ægtepar ligge og råkneppe i deres camping vogn.
Ellers da jeg skulle overbevise en ven om jeg turde at hoppe fra et tag til et anden tag, hvor der ca. var 7-8 meter ned til jorden. Mine ben faldt dog direkte ned igennem taget, og fik en ret så ond flænge i knæskallen.

Der er mange dumme, men os mange sjove. Lige når man står i situationen kan det være ret så neder, men når man et par uger efter tænker tilbage, så har det egentlig været ret griner.
Og hva fanden vi lever kun 1 gang?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg kan aldrig huske mine drukture... :x
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Tjaa vi har vil alle dummet os lidt, kan da lige komme med et par hurtige.
Alt sammen fortaget under kæmpe brandert

kneppet en jyde.. Ja ok i øverste køje på studietur i paris, med 3 fra klassen i samme værelse, som prøvet på at sove. (ret sikker på de ikke sov for min madras var ude på gangen dagen efter da jeg kom hjem fra byen.)

kravlet op af trappen nøgen for at pis i mens min ex 4 veninder så mig.. jeg var helt væk og så ikke noget.
Næste weekendt lavet jeg så nummert igen at efter at gået i seng stået op gået nøgen forbi 20 personer der var til fest hos mig. for man skal jo pisse, ret sikkert på det ikke er sket efter.

Lagt mig til at sove i en snedreve med bukserne nede om knæne.

Sat ild til mine stole ude på vejen efter vi havet spist, kan godt lide ild.

Smidt en kanonslag i naboens postkasse for der efter af pisse op af deres dør, gik så lidt galt da de åbnet den.

Kravlet rundt på statuen på torvet, end til den begyndte at gynge..

har også en dårlig vane når jeg holder fest hos min far (sker 2 gange om året) Kommer jeg hver gang til at hælde 2 L sæbe ud på gulvet alle har jo brug for en røvtur.

Har faktisk også nøgen badet med Mik Pek i Nakskov havn.

Lånt en bænk fra gågaden det er så 150 kg der skal flyttes 1000 meter.

Der er sikker mange flere ting endnu, som jeg ikke lige kan huske.
Men synes at jeg generalt opføre mig pænt.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Will skrev: Smidt en kanonslag i naboens postkasse for der efter af pisse op af deres dør, gik så lidt galt da de åbnet den.
Timing :D:D Kan lige se det for mig
BØH
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Ja fedt nok lavet.. Ædru tilstand havde man nok byttet om på de 2..

BTW Hvad gjorde du af den bænk har du den stadig eller??
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Haha. Der er sgu mange fede historier! :D

Kom lige i tanke om en fra min side af...

Havde været til byfest i min bondeby og drak mig selvfølgelig rocker stiv.
Jeg skulle crashe hos en kammerat og da vi gik hjem nakkede vi en flagstang.
Min kammerat ville have den ind på hans værelse, så jeg gik ind og åbnede vinduet og så fægtede han den ind.

Den kunne LIGE PRÆCIS ikke komme ind ad vinduet, så hvad gør min kammerat? Henter en sav og begynder at save stangen over.

Hele huset vågnede og hans mor stod udenfor døren til værelset og skreg "Hvad fanden laver i?!!?!?"

Men vi fik flagstangen ind! Og den stod fra toppen af loftet ned til gulvet (den kunne lige være der)...

Hold kæft vi grinte da vi vågnede og så den grimme flagstang. :D

Den endte som brænde senere hen. ;)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Haha. Typiske bonde-dumheder :P
Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Zukot skrev:BTW Hvad gjorde du af den bænk har du den stadig eller??
Jeps tog den med da jeg flyttede. sq en dejlig bænk.

Har også haft besøg af politiet 4 gange til fest og været til samtale efter 12 naboere havet skrevet en klage..
thorolf15
Geografisk sted: Somewhere in France :)

Indlæg af thorolf15 »

Thejackal:
-Turen til Løkken sammen med bl.a. UnitedPublic hvor vi på 5 dage fik indtaget 17 kasser pils og 22 flasker sprut..
Vi var mere eller mindre stive i døgndrift, men kan da huske et par ting som da vi fx fyldte 85% ren alkohol på Christian og Marie fra "Baren" så de stod og gylpede, eller da vi badede en kammerat i springvandet i Løkken by, eller da vi invaderede Fårup Sommerland i en brandert og præsterede at ødelægge 2 vandscootere, en rutchebane og lidt til..
Og så var der også lige den nat/morgen hvor vi kom tilbage til campingpladsen i en ti-hestes brandert, og en meget sur vagt kom løbende med sin hund for at få os til at holde kæft.. Jeg fik vidst spurgt ham om han "skulle have den fede i krænsen?!" hvilket ikke ligefrem gjorde ham i bedre humør.
Da vi dragede hjem fra Løkken havde vi desuden bilen fyldt med ølskilte, vejskilte, menuskilte fra div. restauranter/grillbarer samt ikke mindst Løkkens byskilt!
Var det der vi var deroppe samtidig, men vi aldrig moedtes???

Jeg har sq et par stykker at vaelge imellem, alt fra at drikke hjemmebrygget snaps og tro jeg var en kylling, falde i soevn foran de gamles doer fordi jeg ikke magtede at laase op, blive jagtet af en gal nabo fordi vi 10 mand staerk mente vi skulle vise vores bare roev, koert noegen paa knallert igennem hele byen, etc ets.

Men jeg har da 2 der er vaerd at skrive lidt mere om, den foerste var da jeg blev udlaert:

Vi startede paa skolen omkring kl 10 med en ordentlig roevfuld bajere, efterfulgt af frokost inde i byen, ledsaget med - ja - flere pils...

Herefter gik turen til et par barer/pubber/hvad der ellers var aabent en alm. eftermiddag, stadig med alle fra klassen.

Som aftenen skred frem, og vi rykkede videre, moedte alle roedderne op, og mente at nu skulle jeg drikkes under, hvilket de saa sagtens magtede! Der blev kastet lidt til maals med flasker, og udsmiderne mente at nu skulle vi vist videre...

Mine kammerater mente at jeg maaske var tilpas fuld til at blive koert lidt rundt i et HD bur de havde spottet lidt tidligere paa aftenen, og koert tilrette i en baggard (gad vide om de vidste jeg ville blive stiv nok til at hoppe med paa den?!)

Anyways, de skubber mig af sted i det her bur, hvilket resulterer i at vi blir stoppet af politiet, vi faar dem overtalt til at de maa koere mig videre, ved at forklare at det var en polterabend, og at jeg skulle forestille en gorilla i et bur - Den var jeg klar paa og begyndte at dunke mig paa brystet og broele som en gorilla!

Som det saa tit sker tog det jo overhaand, og de skulle se hvor hurtigt saarn et bur nu kan koere, det var jeg jo ikke modstander af :) Det resulterede i et foerste klasses styrt, og en helvedes masse blod fra mine haender og ojenbryn. Og buret skiftede retning til skadestuen.

Herefter blev jeg vist ret umulig, jeg faldt foerst til ro da de skaffede en pils til mig, og lovede mig at jeg snart kunne ryge en smoeg :)

Hjemad gik det bagefter, men af en eller anden grund troede jeg at jeg var i krig, og alle omkring mig var mine soldater, de syntes det var vaeldigt sjovt, saa de spillede med paa den...

Da vi kom hjem magtede jeg at ta' endnu et styrt, denne gang fra 1. sal og ned i kaelderen af trapperne, skal siges at dette var efter jeg fandt en flaske med 90%alkohol blandet op med bolsjer...

Langt om laenge fik de mig lagt i seng, dog lidt for sent for i samme oejeblik ringer de gamle paa doeren, vi sku op og gi min soester hue paa, eller rettere jeg skulle!

Kommer da op paa skolen, med forbinding paa haenderne og et ordentligt blaat oeje, og gir da os soester huen paa - i en ordentlig vaelter... Det var sq ik noet der gav ros!

Ka' love jer det var en tur der gav toemmermaend :)
Haude

Indlæg af Haude »

Jeg kunne skrive mange noveller i denne tråd, men er på vej på druk ;)
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Min By 8)

Vi kan de tricks :D
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Will skrev:Tjaa vi har vil alle dummet os lidt, kan da lige komme med et par hurtige.
Alt sammen fortaget under kæmpe brandert

kneppet en jyde.. Ja ok i øverste køje på studietur i paris, med 3 fra klassen i samme værelse, som prøvet på at sove. (ret sikker på de ikke sov for min madras var ude på gangen dagen efter da jeg kom hjem fra byen.)

kravlet op af trappen nøgen for at pis i mens min ex 4 veninder så mig.. jeg var helt væk og så ikke noget.
Næste weekendt lavet jeg så nummert igen at efter at gået i seng stået op gået nøgen forbi 20 personer der var til fest hos mig. for man skal jo pisse, ret sikkert på det ikke er sket efter.

Lagt mig til at sove i en snedreve med bukserne nede om knæne.

Sat ild til mine stole ude på vejen efter vi havet spist, kan godt lide ild.

Smidt en kanonslag i naboens postkasse for der efter af pisse op af deres dør, gik så lidt galt da de åbnet den.

Kravlet rundt på statuen på torvet, end til den begyndte at gynge..

har også en dårlig vane når jeg holder fest hos min far (sker 2 gange om året) Kommer jeg hver gang til at hælde 2 L sæbe ud på gulvet alle har jo brug for en røvtur.

Har faktisk også nøgen badet med Mik Pek i Nakskov havn.

Lånt en bænk fra gågaden det er så 150 kg der skal flyttes 1000 meter.

Der er sikker mange flere ting endnu, som jeg ikke lige kan huske.
Men synes at jeg generalt opføre mig pænt.
Du er bare en lille drillepind :D
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Nårjeg tænker tilbage er det sku os lidt svært at finde en passende historie.

Jeg tror faktisk at historien omkring da jeg mødte min x-kæreste er passende. Vi arbejde begge i tivoli, dog havde jeg ansat hende selv nogle måneder for inden. der var tivoli personale fest og penge sad løst i min pung. Alle var selvfølgelig godt stegte og jeg købte en omgang shots til alt jeg kendte og vi var glade.

Jeg opdagede at jeg manglede at gi 2 tøser, som stod og dansede på gulvet og gik ned med dem. Af en eller anden grund, syns de ikke at tequillaen skulle hældes i kæften og i stedet fyrede de lortet ned af maven på mig. Jeg blev selvf lidt bitter og gik op til de andre igen.

Nogle timer og mange øl senere falder jeg i snak med pigerne igen. jeg tar min x lidt på røven og får en lussing hver gang, men det er skidesjovt at blive ved og jeg kan fornemme hun os syns det er lidt sjovt. Den anden pige står og danser med sig selv og jeg spørg derfor om hun ikk vil se noget spænde, hvilket hun gerne vil.

Jeg viser vej op på taget af koncertsalen, hvor man kan gå rundt. Vi falder og slår tungerne sammen og blir på taget i længere tid, for da vi går ned er der ved at blive gjort rent og vi kan se der kun hænger to jakker tilbage... vores...

Turen er ikke slut der. vi går nemlig mod rådhuspladsen for at finde hendes cykel. Vi står og kyssemysser lidt ved den, da jeg kommer i tanke om at hun har glemt at afleveret sit navneskilt i isboden. Da jeg har nøgle syns vi lige at vi skal ind og aflevere det. Vi kommer derhen og ligger skiltet og pludselig ligger vi på gulvet i kontoret oven på hinanden uden tøj. Vi snakker et kontor der er 1½*2m. vi stopper showet og går hjem til mig og møder islevrandøren 1 min derfra på vej hen til kontoret :D

Det var en go aften og en go måde hun sagde undskyld for at hælde shots ned af min mave. hun blev så lige hængede i et par år.. hehe
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg må vist også lige føje et kapitel til den her tråd. Jeg synes det er for dårligt at der ikke er nogen begrænsninger på hvor meget man kan hæve på værtshuse og diskoteker på sit dankort. Øhh ja, screenshot fra min netbank viser min lørdag:

Billede

Nu må vi se om jeg kan få bragt det i orden i dag, ellers har det her til dato været min dyreste bytur.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
B.

Indlæg af B. »

144.000? :o
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Uha det er mange omgange nco ;)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

nco U R the man.

Ligger flad af grin over et sådant beløb. Utroligt det slet ikke er opdaget, men det er nogle gode drikkepenge du giver. Det må jeg sige. Mon ikke hende servitricen kiggede en ekstra gang, da de gjorde kassen op om aftenen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Silian^

Indlæg af Silian^ »

3dotz skrev:nco U R the man.

Ligger flad af grin over et sådant beløb. Utroligt det slet ikke er opdaget, men det er nogle gode drikkepenge du giver. Det må jeg sige. Mon ikke hende servitricen kiggede en ekstra gang, da de gjorde kassen op om aftenen.

...
Jeg kan så berette om, at min far været ude for en episode identisk med nco's. Der er dog lige den lille detalje, at der blev hævet 580.000 KR!

Skal nok lige skaffe et screenshot hvis han vil gå med til det - pengene blev i øvrigt overført tilbage den kommende mandag, da han kun var ude og spise for 400 kr. :lol:
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kan ikke forstå at sådan en beværtning ikke får anslået sådan en maksimum forbrug fra PBS' side af. Netop for at undgå sådan dumme fejl. Noget ala, maks. kr. 5000,- pr. hævning (og det er endda højt sat for et sted som Viking). Nu vil jeg gå en tur op på beværtningen og snakke et par ord med kromutter og hører om hun har fået bragt det i orden. Plus så må jeg vist hellere lige inden om min bankrådgver på vej tilbage.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar