Tjah... Hvis matematik (som jeg læser) gør min grammatik bedre, så jaLeG0lAsDK skrev:man kan godt høre at dwr er begyndt i skole igen.dwr skrev:Yakuza.... Du bliver nødt til at sætte nogle punktummer engang imellem... Jeg fik slet ikke fat i konteksten af ovenstående
Skønheden og Nørden
Redaktør: Moderators
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jadwr skrev:Tjah... Hvis matematik (som jeg læser) gør min grammatik bedre, så jaLeG0lAsDK skrev:man kan godt høre at dwr er begyndt i skole igen.dwr skrev:Yakuza.... Du bliver nødt til at sætte nogle punktummer engang imellem... Jeg fik slet ikke fat i konteksten af ovenstående
Du læser jo ikke matematik... drop it. Du læser noget der måske kunne minde om at læse matematik for udenforstående, men det er det jo ikke. Sry to say sodwr skrev:Tjah... Hvis matematik (som jeg læser) gør min grammatik bedre, så jaLeG0lAsDK skrev:man kan godt høre at dwr er begyndt i skole igen.dwr skrev:Yakuza.... Du bliver nødt til at sætte nogle punktummer engang imellem... Jeg fik slet ikke fat i konteksten af ovenstående
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Så blev den akademiske glorie vist også pudset... Og så nævnte jeg ikke noget med hvor meget akademisk der er over HandelsHøjskolen i forhold til de alm. videnskabsteoretiske uddannelser 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Altså det er det samme matematik som man læser i starten af HA...FrZ skrev:Du læser jo ikke matematik... drop it. Du læser noget der måske kunne minde om at læse matematik for udenforstående, men det er det jo ikke. Sry to say sodwr skrev:Tjah... Hvis matematik (som jeg læser) gør min grammatik bedre, så jaLeG0lAsDK skrev:man kan godt høre at dwr er begyndt i skole igen.dwr skrev:Yakuza.... Du bliver nødt til at sætte nogle punktummer engang imellem... Jeg fik slet ikke fat i konteksten af ovenstående
Det er jo for fanden ikke den der HHX-fagpakke længere..!
Qrazleg: Hørt! Derfor jeg skal læse dér!
Kummefryseren a.k.a. Legoland... Sure.. Tro det eller ej, men her den anden dag gav hun mig et gavmildt tilbud om at gå ud med 2 ældre mænd for gode penge........ Hun er sgu lidt speciel af og til
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg læser heller ikke matematik, og påstår det heller. Matematik læser man KUN på KU, og det er en REN linie. Det kan I snakke mere med webace om.QrazyLeg skrev:Så blev den akademiske glorie vist også pudset... Og så nævnte jeg ikke noget med hvor meget akademisk der er over HandelsHøjskolen i forhold til de alm. videnskabsteoretiske uddannelser
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Mja... nu er det ikke kun KU der tilbyder matematik... Men tilbage til topic 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Lad os få denne tråd op at køre igen, da jeg så genudsendelsen igår.
Er stadig pinligt berørt over de piger og deres intelligens. Skal dog se det igen i aften for hende Kitt er godt nok noget af en frækkert. Hende alene er grund nok til at se det og hun er da noget mere nede på jorden end Ponos gamle kvinde Sarah Jessica eller hvad hun hedder.
Her er hvad hun sagde til Ekstra Bladet
Scoretips:
Han skal have en lækker poppet stil.
Under ingen omstændigheder skal første date foregå i biografen. Man kan jo ikke tale sammen!
Han skal betale.
Han skal have humor og et charmerende udseende.
Han skal IKKE tage blomster med på den første date.
Skønhedstips:
brug ikke for meget sminke.
Før du går i seng, skal du hælde kogende vand i en skål og tage et håndklæde over hovedet og sætte dig med ansigtet i dampen. Det giver en skøn blød hud.
Fransk manicure på fingre og fødder.
Vær naturlig.
Hvis du har store øjne, skal du bruge mørk øjenskygge.
Resten kan læses her http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335940
Mage til dum gås skal man da lede længe efter. Kan godt forstå du ikke er sammen med hende mere Pono, men det kan da ikke være dyrt at invitere hende ud.
Hvis en solsikke er en fugl, Grækenlands hovedstad er Kos, så kan gåsevin og frikadeller vel serveres som Dom Perignon champagne og oksemørbrad.
Jeg vil dog krydse fingre for, at Kitt vinder det her. At hun er bartender lå lige som i kortene, men tarveligt, at de ikke skrev hvor.
...
Er stadig pinligt berørt over de piger og deres intelligens. Skal dog se det igen i aften for hende Kitt er godt nok noget af en frækkert. Hende alene er grund nok til at se det og hun er da noget mere nede på jorden end Ponos gamle kvinde Sarah Jessica eller hvad hun hedder.
Her er hvad hun sagde til Ekstra Bladet
Scoretips:
Han skal have en lækker poppet stil.
Under ingen omstændigheder skal første date foregå i biografen. Man kan jo ikke tale sammen!
Han skal betale.
Han skal have humor og et charmerende udseende.
Han skal IKKE tage blomster med på den første date.
Skønhedstips:
brug ikke for meget sminke.
Før du går i seng, skal du hælde kogende vand i en skål og tage et håndklæde over hovedet og sætte dig med ansigtet i dampen. Det giver en skøn blød hud.
Fransk manicure på fingre og fødder.
Vær naturlig.
Hvis du har store øjne, skal du bruge mørk øjenskygge.
Resten kan læses her http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=335940
Mage til dum gås skal man da lede længe efter. Kan godt forstå du ikke er sammen med hende mere Pono, men det kan da ikke være dyrt at invitere hende ud.
Hvis en solsikke er en fugl, Grækenlands hovedstad er Kos, så kan gåsevin og frikadeller vel serveres som Dom Perignon champagne og oksemørbrad.
Jeg vil dog krydse fingre for, at Kitt vinder det her. At hun er bartender lå lige som i kortene, men tarveligt, at de ikke skrev hvor.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Re: Skønheden og Nørden
Hun må jo have et eller andet for nørder:Dpono skrev:Husk og se det på søndagJeg har været kærester med Sarah derfra da jeg var 14 eller sådan noget
:D:D
Iøvrigt husk at se det på søndag. Jeg har været kæreste med ham der med brillerne:)