ikke sikkert det sker igen, så jeg synes godt vi kan sætte det på coveret, altså HCA blir jo også 400, og Prinsen blir jo nok gift igen osv. Men at Aab vinder en kamp det er satme stort.
hvad med et cover UDEN damer ? sådan for at lave noget lidt mere seriøst end at smide en dame på og en overskrift ?
Opdateret! Begivenheder i 2005 - Hjææææææææææælp!
Redaktør: Moderators
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
jeg syns det er lidt underligt at de fleste af tingene som blir nævnt er
negative ting...
jeg vil sku hellere huske tilbage på året som noget positivit og hvis et coveret primært blir prydet med de negative ting, så blir de direkte kasseret hos mig.
At happy er på, får mig sku til at smile og alligevel mindes noget som jeg har kendt. Jeg bliver ikke desideret glad, men glad for at jeg har kendt ham og han får nogle sjove historier frem i min hukommelse når jeg tænker mig om.
Terroristerne i verden kan rende mig langt op i røven. kender dem ikk og gider virkelig ikk blive sur over at kig på dem, fordi jeg skal hører yearmix.
.... men selvfølgelig skal der være plads til negative STORE ting, men helst ikk for mange vel..
Det var bare lige min kop the
negative ting...
jeg vil sku hellere huske tilbage på året som noget positivit og hvis et coveret primært blir prydet med de negative ting, så blir de direkte kasseret hos mig.
At happy er på, får mig sku til at smile og alligevel mindes noget som jeg har kendt. Jeg bliver ikke desideret glad, men glad for at jeg har kendt ham og han får nogle sjove historier frem i min hukommelse når jeg tænker mig om.
Terroristerne i verden kan rende mig langt op i røven. kender dem ikk og gider virkelig ikk blive sur over at kig på dem, fordi jeg skal hører yearmix.
.... men selvfølgelig skal der være plads til negative STORE ting, men helst ikk for mange vel..
Det var bare lige min kop the
For Chart Attacks vedkommende af gode ting må der da nævnes CA-POT på Cube i Aalborg og mere eksternt var der jo Club Above... Begge to superevents...
Jeg holdte også et mindre officielt et af slagsen (jeg fik at vide jeg skulle holde det ca 5 timer før det startede)...
Michael Jackson var i retten... (igen)
Pave Johannes Paul d. 2 døde
Danske begivenheder:
Folketingsvalg og kommunalvalg
FCK vandt den første Royal League.
MTV Danmark blev en realitet.
Ørnen vandt en Emmy-award
Jeg holdte også et mindre officielt et af slagsen (jeg fik at vide jeg skulle holde det ca 5 timer før det startede)...
Michael Jackson var i retten... (igen)
Pave Johannes Paul d. 2 døde
Danske begivenheder:
Folketingsvalg og kommunalvalg
FCK vandt den første Royal League.
MTV Danmark blev en realitet.
Ørnen vandt en Emmy-award
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Bare rolig Feffe... Coveret vil ikke blive plastret til med død og ødelæggelse...
Min idé går ud på at der i booklet'en vil komme en form for "collage" (lyder meget nu-skal-vi-klippe-og-klistre-i-børnehaven-agtig
) denne vil indeholde billeder fra forskellige begivenheder i 2005.
Jeg mener det vil være forkert ikke også at nævne ting som fx London-terroren og vandet i New Orleans.
Men langt hovedparten vil være positive ting, som fx Tom K's 7. LeMans-sejr, Michael Rasmussens klatresejr i Touren og Frede og Marys blebruger..
Hvis i har nogle gode billeder fra nogle POT's så smid mig lige en PM, så skal jeg kigge på det..
Min idé går ud på at der i booklet'en vil komme en form for "collage" (lyder meget nu-skal-vi-klippe-og-klistre-i-børnehaven-agtig
Jeg mener det vil være forkert ikke også at nævne ting som fx London-terroren og vandet i New Orleans.
Men langt hovedparten vil være positive ting, som fx Tom K's 7. LeMans-sejr, Michael Rasmussens klatresejr i Touren og Frede og Marys blebruger..
Hvis i har nogle gode billeder fra nogle POT's så smid mig lige en PM, så skal jeg kigge på det..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
TheJackal så lyset og købte en Fiat magen til min 
VM i kvindehåndbold.... ikke at vores damer brillierer, men en medalje af en eller anden type metal kunne da godt give en plads på coveret.
Dolph så verden for første gang!
Og så ved jeg ikke med jer, men jeg føler at 2005 har været året hvor online handel med mp3 virkelig har fået fodfæste!
VM i kvindehåndbold.... ikke at vores damer brillierer, men en medalje af en eller anden type metal kunne da godt give en plads på coveret.
Dolph så verden for første gang!
Og så ved jeg ikke med jer, men jeg føler at 2005 har været året hvor online handel med mp3 virkelig har fået fodfæste!

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_