Billeder fra min ferie :)
Redaktør: Moderators
Hehe ja det er mig der er tale om. Jeg synes i øvrigt lige I skal se en lille video vi optog i dag,
vi blev trætte af en af mine venners gamle havebord, og det skulle lige have en lille tur:
050816_211115_5954.avi
(Right click and "Save Target As..")
vi blev trætte af en af mine venners gamle havebord, og det skulle lige have en lille tur:
050816_211115_5954.avi
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco = Mr. wrestler wannabeenco skrev:Hehe ja det er mig der er tale om. Jeg synes i øvrigt lige I skal se en lille video vi optog i dag,
050816_211115_5954.avi
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Stuntman
Jeg er stuntman - vidste I ikke det?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Du har det med at molestrere havemøbler... sidst du gjorde det gik det ud over en stol efterfulgt af On3, Bykovsky og deres kammerat (kan ikke huske navnet, beklager). Lige ved at i alle fire faldte ud over skrænten i Slagelse. Optakten til stuntet var en ølkasse du ikke lige havde set pga. mørke og en ikke helt ren promilletest 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg er facineret over hvor mange billeder i har fået taget det er go stil, fuck! vi var bare skudt af hele tiden og glemte skuda og skyde billeder... men lidt er det da blevet til: http://home.no/d3froztt/tramp/
Bulgarien, Golden Sands - Billigt, godt vejr, fyldt med ludere og villige skandinaviske piger... hvad mere skal man bruge??
Men for helvede hvor havde vi meget sjov ud af at tage billeder af os selv når vi rystede for vildt på hovedet...
man ligner bare den sygeste gang mongolbørn:

Bulgarien, Golden Sands - Billigt, godt vejr, fyldt med ludere og villige skandinaviske piger... hvad mere skal man bruge??
Men for helvede hvor havde vi meget sjov ud af at tage billeder af os selv når vi rystede for vildt på hovedet...
man ligner bare den sygeste gang mongolbørn:

Jeg var rent faktisk på bryllupsrejse til Golden Sands. Fed by som det ikke er sidste gang jeg skal ned til. Gode priser, flotte piger, billig sprut (Schnapps er det bedste), mange diskoteker, en piratmafia der solgte mig Episode III på dvd dagen efter verdenspremieren og en masse mere.
Konen og jeg var der bare i den første danske ferieuge, da de stadig var i gang med at bygge hoteller.
Fantastisk sted som bare skal opleves inden turisterne får priserne til at stige for meget
...
Konen og jeg var der bare i den første danske ferieuge, da de stadig var i gang med at bygge hoteller.
Fantastisk sted som bare skal opleves inden turisterne får priserne til at stige for meget
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
bump!
Jeg vil da lige smide den her på toppen og så et link til vores lille teaser fra Sunny Beach
men hva med jer andre??? er der ikk nogen der har noget tits n' ass fra sommerens ferie vi kan varme os på nu hvor efteråret alligevel er kommet
Jeg vil da lige smide den her på toppen og så et link til vores lille teaser fra Sunny Beach
men hva med jer andre??? er der ikk nogen der har noget tits n' ass fra sommerens ferie vi kan varme os på nu hvor efteråret alligevel er kommet
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hmm, tager til Prag her den 22, så skal jeg da ha' det i baghovedet det med babes... Regner den står på druk noget af tiden....D3FrozTt skrev:bump!