Ungdomshuset (og alt deres lort!)
Redaktør: Moderators
De er i fuld gang med at rive ungdomshuset ned.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 277147.ece
Så skal der være fest, selv om de autonome nok mener noget andet.
...
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Det er trist at kbh mister et kultur hus, det er trist at så mange unge nu står uden lokaler.
Men det er udelukkende op til dem selv at komme frem til forhandlingsbordet og lade deres advokat blive hjemme, han er kun med i det her for omtalen. Når 3000 menesker går på gaden, så er der tydeligvis et behov for et hus til disse, og da de selv har 14 mio. Så kan de nemt springe køen over - for de betaler jo bare selv.
Men som jeg tidligere har sagt i denne tråd, så kan jeg godt leve med at vi mister den musik og kunst scene som ungdomshuset var, vis alternativet er gadekampe, hærværk, selv diktatur (nægte politiet adgang til huset).
Jeg synes det er godt at regeringen har sat hårdt mod hårdt, også selvom det havde været billigere at stikke dem et nyt hus med det samme. Man skal holde på landets regler og man skal ikke give køb på sine principper, så må det koste hvad det koster. Ellers blir det næste jo bare at vi ser trance folk gå på gaden og kaste med E-piller og knæklys. Ville dog blive den tydeligste demo nogensinde, når der står 200 menesker i reflekstøj hehe
Men det er udelukkende op til dem selv at komme frem til forhandlingsbordet og lade deres advokat blive hjemme, han er kun med i det her for omtalen. Når 3000 menesker går på gaden, så er der tydeligvis et behov for et hus til disse, og da de selv har 14 mio. Så kan de nemt springe køen over - for de betaler jo bare selv.
Men som jeg tidligere har sagt i denne tråd, så kan jeg godt leve med at vi mister den musik og kunst scene som ungdomshuset var, vis alternativet er gadekampe, hærværk, selv diktatur (nægte politiet adgang til huset).
Jeg synes det er godt at regeringen har sat hårdt mod hårdt, også selvom det havde været billigere at stikke dem et nyt hus med det samme. Man skal holde på landets regler og man skal ikke give køb på sine principper, så må det koste hvad det koster. Ellers blir det næste jo bare at vi ser trance folk gå på gaden og kaste med E-piller og knæklys. Ville dog blive den tydeligste demo nogensinde, når der står 200 menesker i reflekstøj hehe
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
3dotz skrev:De er i fuld gang med at rive ungdomshuset ned.
...
Øvv... så kom der nogle dumme mænd og stoppede festen..
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 277187.ece
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
lad dog de skide hippiesvin få deres hus - luk dem inde og hæld 10000 liter benzin ud over det hele og brænd skidtet. Så er vi fri for huset og hippiesvinene
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Ca. 50 meter fra hvor jeg bor er der et parkeringshus hvor der altid blir malet grafitti og tit pisse fed grafitti. Det seje er at der lissom er kamp om at lave det fedeste og derfor maler de hinandens pieces over 3. dag eller noget i den stil...
NÅ nok om det..
men her til morgen da glædede mig til at skulle se hvad weekendens kreativitet havde budt på så jeg dette:
http://www.imagehosting.com/show.php/29 ... 4.JPG.html
Fucking ungdomshus! jeg gider ikk se på det pis! Hvad fanden laver det lort i Malmö?????
NÅ nok om det..
men her til morgen da glædede mig til at skulle se hvad weekendens kreativitet havde budt på så jeg dette:
http://www.imagehosting.com/show.php/29 ... 4.JPG.html
Fucking ungdomshus! jeg gider ikk se på det pis! Hvad fanden laver det lort i Malmö?????
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
De må meget gerne stå i historiebøgerne for min skyld. Faktisk kan de fylde lige så meget spalteplads som de lyster efter min mening. Bare jeg er fri for at se og høre på tumperne i hverdagen
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
Er rart sikker på naboerne er rart glade for det. hehe Og jeg er fri for at se på det lorte hus nå jeg kører fordi.DjMail skrev:Der er heller ingen vinder i denne situation, som sådan er hele samfundet tabere når denne krise er overstået.
har svært ved at se hvem der skulle kunne få noget gavn ud af denne skandale.
Det var så skønt at tænde for TV'et torsdag morgen, og se at Politiet var ved at ryddet pesten fra Jagtvej, og de gadekampe der kom efter, det tror jeg alle havde regnet med. De kan jo ikke styre sig de autonome fjolser og hvad der ellers er medløbere på Nørrebro (læs indvandrere).
Min personlig mening er at der skal være plads til alle (sådan da!), også de sortklædte i Ungdomshuset. Meeeeeeeeen det skal sgu' være under ordnede forhold, og ikke som hidtil i en grafittihærget rotterede lige midt på Nørrebro. De unge må godt få et sted. Men de må sgu' betale hvad det koster. At de kun vil give et symbolsk beløb på 1 kr., ja så be'r de sgu' næsten også om at blive smidt ud af Jagtvej 69.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil til med det indlæg her, det irritere mig bare så grusomt det Hus, og jeg er glad for at pisset snart er væltet. Lidt syndt det er den eneste løsning, for man kan vende det hele lidt om at sige det er en kulturskat der bliver jævnet med jorden. Dog var det kun en kulturskat indtil de unge flyttede ind i 1982.
Der bliver ikke fred på Jagtvej før end der bliver anlagt et grønt område der hvor Huset lå. Faderhuset er absolut ikke løsningen på det her problem. Og kunne ALDI så ikke fjerne noget af det grafitti på deres bygning når vi nu er i gang ;)

Min personlig mening er at der skal være plads til alle (sådan da!), også de sortklædte i Ungdomshuset. Meeeeeeeeen det skal sgu' være under ordnede forhold, og ikke som hidtil i en grafittihærget rotterede lige midt på Nørrebro. De unge må godt få et sted. Men de må sgu' betale hvad det koster. At de kun vil give et symbolsk beløb på 1 kr., ja så be'r de sgu' næsten også om at blive smidt ud af Jagtvej 69.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil til med det indlæg her, det irritere mig bare så grusomt det Hus, og jeg er glad for at pisset snart er væltet. Lidt syndt det er den eneste løsning, for man kan vende det hele lidt om at sige det er en kulturskat der bliver jævnet med jorden. Dog var det kun en kulturskat indtil de unge flyttede ind i 1982.
Der bliver ikke fred på Jagtvej før end der bliver anlagt et grønt område der hvor Huset lå. Faderhuset er absolut ikke løsningen på det her problem. Og kunne ALDI så ikke fjerne noget af det grafitti på deres bygning når vi nu er i gang ;)

nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Maunus, tror ikke du er helt inde i det.
de har ikke haft det hus i 100 år, men fra engang i 80'erne ca
og hvordan kan det være svært at sige hvis side man er på, det kunne måske have været svært inden det smadrede alt og alle. dem der støttede brugereneaf huset før (altså de normale borgere, der ved hvor brostene skal ligge), er jo skuffede over dem, og har stopped deres støtte!!! hvis du ikke kan vælge side, vil jeg mene det er lidt skidt i en krise som denne!!!
de har ikke haft det hus i 100 år, men fra engang i 80'erne ca
og hvordan kan det være svært at sige hvis side man er på, det kunne måske have været svært inden det smadrede alt og alle. dem der støttede brugereneaf huset før (altså de normale borgere, der ved hvor brostene skal ligge), er jo skuffede over dem, og har stopped deres støtte!!! hvis du ikke kan vælge side, vil jeg mene det er lidt skidt i en krise som denne!!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
til D3FrozTt det er fanme svært at lave det du har taget et billed af, det må sku have taget sin tid. selv om jeg ikke er pro til det (endnu) kan jeg hurtig fixe det. og jeg vil gerne sponsorere 3 sorte kander til at male det lort over.
men hvis der kommer andrer lige så fede malerier(altså med hensyn til detaljerne og ikke motivet eller skriften) gider du så ikke også smide dem op??
men hvis der kommer andrer lige så fede malerier(altså med hensyn til detaljerne og ikke motivet eller skriften) gider du så ikke også smide dem op??
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.
- Kasper Spez
- Kasper Spez
Det var et "arbejdernes hus" for 100 år siden, og derefter et "kvindernes hus"... Man kan diskutere om det gør et hus til en "kulturskat", især da det blot stod tomt fra 1950-1982, hvor bz'erne overtog det. - Dengang var der ikke boligmangel på Nørrebro, og sådan en grund var ikke mange ører værd, det har så ændret sig markant sidenhen.Maunus skrev:Ja det er trist at et hus som har været et opholdssted for unge i 100 år skal forsvinde sådan.
Der er INTET kulturarv over det sted, og der er INTET der bør stoppe politiet i at rive det fra hinanden og smide det af helvede til.
"Buhuhu der røg en musikscene" - Tja, er den så skide forskellig fra den i "Stengade 30"? Og tror folk virkelig, at nu er musikken død? Når en scene lukkes åbner der en ny - taget direkte fra N&J.
Kom nu videre, de små møgforkælede unger, har ingen rettigheder, og bør udvises fra DK til de har forstået præcis hvordan et samfund hænger sammen. Tænk at man kaster med brosten i anno 2007, fordi man ikke får det man peger på. For hver grædende, fænglset og tæsket hippielort bliver jeg et gladere menneske. Ville super gerne have lov til at tæske dem personligt en af gangen... For helt ærligt, grimmere og dummere menensker findes der ikke!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er sådan en hernco skrev:Nu vi er i gang med den her herlige tråd, er der så nogen som har et link til et billede af de Hollandske hollændervogne som Politiet har lånt i - ja Holland?
Synes ikke rigtigt jeg er stødt på dem hos nogen medier.

Og så lige noget man kan glæde sig over

ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Sig mig, er solen og vejret ikke blevet bedre efter det hus kom væk? Synes allerede fuglene synger så meget højere i disse tider - selv i det mørke Jylland...
Hvem nævnede kultur-arv/skat. Blah min bare blegfede røv har mere arv og skat over sig end det hus. Der er faktisk så meget kulturskat over min 'dertil velformede' at Anne-Marie Helger (hende med fuldskægget, manglende tænder og en masse vindruer i hendes hår) har opgivet at stå og synge til den fordi hun ikke kan finde nok skønne ord til at beskrive den.
Nydeligt billede Down1
Hvem nævnede kultur-arv/skat. Blah min bare blegfede røv har mere arv og skat over sig end det hus. Der er faktisk så meget kulturskat over min 'dertil velformede' at Anne-Marie Helger (hende med fuldskægget, manglende tænder og en masse vindruer i hendes hår) har opgivet at stå og synge til den fordi hun ikke kan finde nok skønne ord til at beskrive den.
Nydeligt billede Down1
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!