[15/11 2008] Sensation i Parken?

Herunder hører snak om koncerter, musikarrangementer og events. Holder du et arrangement, eller kender du til et arrangement som andre skal høre om, så post det i dette area.

Redaktør: Moderators

5aint

Indlæg af 5aint »

Hvis han bare er surprise, og spiller 30 min, så koster det vel ik helt så meget. Jeg vil nu også gerne se det før jeg er helt sikker på det. Hans kalender er dog også fri den her weekend. Min kilde arbejder dog på Marriot, og har svært ved at se hvorfor han sku lyve.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det er selvfølgelig rigtigt at hvis hun har set ham, så er der vel ingen grund til at lyve.

men selvom han kun spiller 30 min, så tager det lige så meget af hans tid som et 2 timers set.

Det er sjældent prisen varierer om DJén spiller 30 min eller 3 timer.
Da det han også blir betalt for er transport frem og tilbage osv.
Så hvis han allerede tjekke ind idag, så er han først hjemme søndag middag/eftermiddag.

Det er lang tid for 30 min. Og derfor er længden han spiller nok ikke vigtig.
mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

jeg har hørt teisto spiller 3 timer for 20 skumbananer og en flaske Pisang Ambon ...
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
5aint

Indlæg af 5aint »

DjMail skrev:Det er selvfølgelig rigtigt at hvis hun har set ham, så er der vel ingen grund til at lyve.

men selvom han kun spiller 30 min, så tager det lige så meget af hans tid som et 2 timers set.

Det er sjældent prisen varierer om DJén spiller 30 min eller 3 timer.
Da det han også blir betalt for er transport frem og tilbage osv.
Så hvis han allerede tjekke ind idag, så er han først hjemme søndag middag/eftermiddag.

Det er lang tid for 30 min. Og derfor er længden han spiller nok ikke vigtig.
Det har du self. ret i. Men jeg håber nu stadig :) Men lige meget hvad blvier det sikkert en god fest!
cm-rex

Indlæg af cm-rex »

5aint skrev:weeeeeeeee. har lige hørt fra en meget pålidelig kilde at Tiësto er checket ind på Marriot i dag. Så han er vel surprise Dj til sensation imorgen! :D
jeg kan afsløre at de spillede Tiesto live in cph i parken i dag til lyd tjek
ironisk ik tiesto live i parken ... i parken
BilledeBillede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Hvis der er nogle der har en billet til salg, har jeg en mulig køber
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Sig-Mund skrev:Hvis der er nogle der har en billet til salg, har jeg en mulig køber
En mulig??
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Læs: "en køber" :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Godmorgen til alle jer der sikker først kom i seng for et par timer siden. Vi andre der ikke kom med til dette arrangement ser frem til et review før eller senere idag :) Helst med billeder!
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

daaaaaamn det var fedt, det jeg hørte af det.. dvs cirka 21.30 til 03.00.. via 128 kbps stream :)..
men det er jo slet ikk så fedt, som hvis man er derinde.. ;)
night_hawk

.

Indlæg af night_hawk »

kedeligt mig til sidst meget på det triste electro beat og samme tracks der blev brugt et par gange for meget..

Må sige de første par timer var det værd. resten var squ noget krap.

i want the trance!
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Runes set var da jævnt kedeligt (ja, jeg streamede også)...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Kom Tiesto så forbi som rygterne sagde?
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

amh skrev:Kom Tiesto så forbi som rygterne sagde?
Nix det var en and
He who dies with honor is a dead man!
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Hvor fanden blev det lys show af de lovede? Det var sguda jævnt kedeligt at se på.
Er enig med Night Hawk. De første par timer var lækkert men så knækkede filmen vidst. Fin aften uden nogen problemer og folk var generelt flinke og rolige.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Jeg er alt i alt ganske tilfreds med festen.

Alle djs spillede fint, især props til Kjeld Tolstrup for at starte sit set med Under The Water og derefter droppe Radiohead - Everything i Andi Müller remixet det var perfekt.

Tiga, Kjeld og svenskerne var imo dem der gav mest gas, Rune burde ha droppet at bruge Calabria og Højere, Vildere acappellaen i sit set.

Eneste minus var den tid jeg brugte på at rende frem og tilbage mellem bar, toiletter og på at finde venner der konstant blev væk, men det er jo små ting.

At der så heller ikke var nogen af dem jeg var afsted med der kunne holde til byen efterfølgende var selvfølgelig beklageligt, men idag er det meget rart :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sensations lydshow kedeligt ? finder jeg ret svært at tro på.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

gentlemanfinn skrev:... Rune burde ha droppet at bruge Calabria og Højere, Vildere acappellaen i sit set.
Hahaha tænkte præcis det samme - hvad fanden troede han, at han stod på Envy? Tsk tsk...

Tiga droppede så også en klassikere - men hvad, han må gerne, for de er gode :D

Og var det så bare mig, eller hørte jeg mindst 4-5 daft punk sange :S ikke så meget variation - men det kan dj'sne jo ikke så meget gøre for ...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

FrZ skrev:
gentlemanfinn skrev:... Rune burde ha droppet at bruge Calabria og Højere, Vildere acappellaen i sit set.
Hahaha tænkte præcis det samme - hvad fanden troede han, at han stod på Envy? Tsk tsk...

Tiga droppede så også en klassikere - men hvad, han må gerne, for de er gode :D

Og var det så bare mig, eller hørte jeg mindst 4-5 daft punk sange :S ikke så meget variation - men det kan dj'sne jo ikke så meget gøre for ...
4-5 ved jeg nu ikke, men tydeligvis var Daft Punk og Prodigy i høj rotation igår.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg sidder lige pt i bilen på vej hjem fra København, men skal nok lige smide lidt billeder og video op når jeg kommer hjem.. :) Generelt synes jeg det var en vildt fed aften...skal nok uddybe lidt mere når jeg smider billeder op.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar