Brokketråd
Redaktør: Moderators
Re: Brokketråd
blaaaah til juleferie.
Har ingen ferie i år - eller har lige haft 8 mdr. betalt af staten, men så har jeg heller ikke igen før til sommer, tidligst..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg har ikke haft ferie siden... Vel siden jeg var 4 dage i Paris i 2007. Der før var det en uge i 2006. Der før.. Det husker jeg nærmest ikke. Jeg har aldrig rigtig prøvet at have ferie, ej heller juleferie. Så jeg ved nærmest ikke hvad jeg går glip af. Jeg har altid læst, haft eksaminer, arbejde eller andet. Også i år.
Hvad lavede du så i København sidst vi sås? Hvis det ikke var ferie, ved jeg snart ikke hvad, der erSunshine skrev:Jeg har ikke haft ferie siden... Vel siden jeg var 4 dage i Paris i 2007. Der før var det en uge i 2006. Der før.. Det husker jeg nærmest ikke. Jeg har aldrig rigtig prøvet at have ferie, ej heller juleferie. Så jeg ved nærmest ikke hvad jeg går glip af. Jeg har altid læst, haft eksaminer, arbejde eller andet. Også i år.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Du skal ikke ødelægge hendes udtalelse med fakta Frz.
Men det må da være noget af en arbejdsload aldrig at have haft en sommerferie
Men det må da være noget af en arbejdsload aldrig at have haft en sommerferie
Det var bare en overnatning, fordi der var Jason Mraz koncert. Havde intet med ferie at gøre - desværre.FrZ skrev:Hvad lavede du så i København sidst vi sås? Hvis det ikke var ferie, ved jeg snart ikke hvad, der erSunshine skrev:Jeg har ikke haft ferie siden... Vel siden jeg var 4 dage i Paris i 2007. Der før var det en uge i 2006. Der før.. Det husker jeg nærmest ikke. Jeg har aldrig rigtig prøvet at have ferie, ej heller juleferie. Så jeg ved nærmest ikke hvad jeg går glip af. Jeg har altid læst, haft eksaminer, arbejde eller andet. Også i år.
Hader fucking provins værtshuse/Diskotek hvor man har ansat en Dj der ikke har det vildeste begreb om hvordan man skal håndtere en pult....
Det går bare ikke at man tar et job fordi man tror man er sej så, og ikke har nogen ide om hvad man laver..
For bare gøre en historie kort, så stod Dj'en i går og hang over pulten som om det hele var kedeligt, og når et nummer var ved at løbe ud så var det ikke lige noget med at få styr på tempo osv. for at få overgangen til næste sang til bare nogenlunde passe, nej man fader bare, og så skal man lige havde 5sec hvor du har 2 bas kørende, og hvor du ikke har den mindste samhæng mellem 2 tracks...
03 til Dj'en på billys værtshus
Det går bare ikke at man tar et job fordi man tror man er sej så, og ikke har nogen ide om hvad man laver..
For bare gøre en historie kort, så stod Dj'en i går og hang over pulten som om det hele var kedeligt, og når et nummer var ved at løbe ud så var det ikke lige noget med at få styr på tempo osv. for at få overgangen til næste sang til bare nogenlunde passe, nej man fader bare, og så skal man lige havde 5sec hvor du har 2 bas kørende, og hvor du ikke har den mindste samhæng mellem 2 tracks...
03 til Dj'en på billys værtshus
Celebrate Your Life With House
Har lige haft den dårligste klub oplevelse i mit liv.
Først betaler man omkring 60 kr for at komme ind, så venter omkring (uden kø eller mennesker, men bare fordi bartenderne ikke gad) omkring 30 min. i baren på en drink, for derefter at finde ud af, at de har hyret to 12-årige i dj-pulten. Aldrig har jeg hørt værre i hele mit liv. De cuttede numre før klimax, de kendte end ikke fade, og det meste kørte på skru op, skru ned... hvor til gardarobe pigen siger at dj'en har vundet en pris??????? Hvis nogen kender ham der spillede på b41 i aften, så hyr ham ALDRIG!!!!! Det værste lort jeg nogen sinde har hørt, og jeg har alligevel hørt min del af "upcomming dj's".
Dårligste klub oplevelse i mine 26 år; B61/b51... what ever... HELT IGENNEM ELENDIGT... Og jeg prøvede virkeligt at blive fuld, bare pisse svært med bartendere, der end ikke gider servere, selv om drinks lå i 60-80.
BLIV VIRKELIGT VÆK, medmindre i vil høre 100% amatør djs, til 100% overpriser et 100% lortested!
Først betaler man omkring 60 kr for at komme ind, så venter omkring (uden kø eller mennesker, men bare fordi bartenderne ikke gad) omkring 30 min. i baren på en drink, for derefter at finde ud af, at de har hyret to 12-årige i dj-pulten. Aldrig har jeg hørt værre i hele mit liv. De cuttede numre før klimax, de kendte end ikke fade, og det meste kørte på skru op, skru ned... hvor til gardarobe pigen siger at dj'en har vundet en pris??????? Hvis nogen kender ham der spillede på b41 i aften, så hyr ham ALDRIG!!!!! Det værste lort jeg nogen sinde har hørt, og jeg har alligevel hørt min del af "upcomming dj's".
Dårligste klub oplevelse i mine 26 år; B61/b51... what ever... HELT IGENNEM ELENDIGT... Og jeg prøvede virkeligt at blive fuld, bare pisse svært med bartendere, der end ikke gider servere, selv om drinks lå i 60-80.
BLIV VIRKELIGT VÆK, medmindre i vil høre 100% amatør djs, til 100% overpriser et 100% lortested!
Sidder mega-træt i en bus på vej hjem fra arbejde. Den er fyldt med en stangstiiv gymnasieklasse. Wuhu!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Sne! Jeg mangler varme og snes evne til at forsvinde. Skulle have haft bilen på værksted i dag men måtte aflyse, da jeg ikke kan komme ud til bilen - eller få den skrabt helt fri, medmindre det skal tage hele formiddagen. Ringede til værkstedet, og de sagde man heller ikke kunne komme helt hen til dem. Så nu skal jeg pænt vente, og da jeg ikke kan gå i sådan et vejr, så er det hjemmearbejde i dag og i hvert fald også i morgen - ja regner faktisk med ugen ud, da jeg også skal have bilen lavet før jeg kan køre de 25 km på arbejde :/
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Nu har jeg sku fået nok af sneen..
Skulle havde været kørt ned til damen og besøge hende.
Men det kan jeg godt glemme, pga. 102-106cm høje sne udenfor, og lukket motorvej.. CRAP
Skulle havde været kørt ned til damen og besøge hende.
Men det kan jeg godt glemme, pga. 102-106cm høje sne udenfor, og lukket motorvej.. CRAP
Celebrate Your Life With House
Sagde for 1 år siden ja til at få tog skinner på så jeg kunne undgå store skader i min mund senere i livet. Jeg var forberedt på at gå med dem i 1 år og derefter have "usynlige" bøjler og mindre ting et stykke tid. Har nu fået at vide at jeg bliver nød til at have tog skinnerne et år mere da jeg skal have revet en tand ud og rykket alle mine fortænder så jeg kan bide ordentligt sammen..
er utrolig trist for tiden.
Øv ja, det er sgu surt. Men tro mig, du bliver glad for det resten af livet. Og andre synes altså aldrig, at det er så slemt som man selv gørMaunus skrev:Sagde for 1 år siden ja til at få tog skinner på så jeg kunne undgå store skader i min mund senere i livet. Jeg var forberedt på at gå med dem i 1 år og derefter have "usynlige" bøjler og mindre ting et stykke tid. Har nu fået at vide at jeg bliver nød til at have tog skinnerne et år mere da jeg skal have revet en tand ud og rykket alle mine fortænder så jeg kan bide ordentligt sammen..
Øv øv øv. Stadig syg (siden mandag). Det er 3. gang på 3 måneder at jeg er syg. Først grisen, så snottet, nu det der man får fra frosne hindbær på sygehusene... Gider bare ikke mere. Opturen må være, at jeg har tabt mig 3 kg.
Det måtte jo komme. Gennem det sidste halve år har jeg næsten mistet lysten til moderne music/remixes og årsagen er electrobølgen. (Køber næsten ingen musik pt og jeg savner det). Tja, gider ikke diskutere om electro er hot eller not. Efter min mening er det det største skadedyr i moderne trends og jeg håber de som ikke kan fordrage det lort vil boycotte det ligesom jeg gør. Fuck det snot 
lol, hvor er der meget der burde kommenteres i det indlæg.
Synes det er kedeligt, at flere af mine venner og bekendte falder som fluer for tiden. Alt fra blodpropper til kræft og dødsfald. Det er sku ikke sjovt.
Zivago
Zivago
Den kan jeg sq toppeMaunus skrev:Sagde for 1 år siden ja til at få tog skinner på så jeg kunne undgå store skader i min mund senere i livet. Jeg var forberedt på at gå med dem i 1 år og derefter have "usynlige" bøjler og mindre ting et stykke tid. Har nu fået at vide at jeg bliver nød til at have tog skinnerne et år mere da jeg skal have revet en tand ud og rykket alle mine fortænder så jeg kan bide ordentligt sammen..
Jeg kan "se frem til" 1 stk. kæbeoperation hvorefter jeg skal rende rundt med bøjler for at rette tænderne op.
Derefter 6 stk. gevind som skal "skrues" ind i kæben.
SÅ STOP WHINE!
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?