Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

gief = gi'.. hehe. Vil også have det så jeg kan tegne anatomiske tegninger. Nu blev vi desværre frarøvet turen til anatomisk institut på et af de tidligere semestre, så jeg har kun haft anatomi & fysiologi-bogen at gå ud fra..
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Arh oki :) Jeg har indtil videre set udstillingen Bodies i Kbh og skåret i grise, men efter sigende skulle vi kommer på anatomisk institut her senere på året. Nå ja har også set en kikkert operation i en ankel og har en åben hofte operation til gode på Sygehus syd :)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

vi har også skåret i griseorganer, hehe. Men det var allerede i anatomi og fysiologi. Hvis vi skal snakke om hvilke operationer vi har set, kan jeg vist godt slå det.. Har set en kikkertoperation, hvor der blev fjernet en cyste fra æggestokkene, en keglesnitsoperation (hvor man fjerner det nederste af livmoderhalsen), en diagnostisk operation hvor hele maven blev skåret op og der blev diagnosticeret kræft i underlivet, kirurgisk laserfjernelse af kønsvorter, og endelig en provokeret abort (jeg var på gynækologisk afd. på 2. sem.).. Man lærer at holde til lidt af hvert på sådan en uddannelse her :)
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Hehe ja oki... så vil jeg smide semester kortet og sige at jeg pt. kun er på 2. :) Men oki du fører ;)
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ja du hygger dig derude og mæsker dig i elmers mad, garanteret :D ihh savner at gå i skole, det er så dejligt uforpligtende, og man kan pjække når man vil.. Men vil nu altid vælge praksis frem for skolen, jeg elsker praktikkerne, og jeg glæder mig som en gal til at være færdig. Men 7. semester og bacheloropgaven bliver nu dejligt alligevel, skal bare lige ha' 6. overstået først :)
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Sad og surfede lidt rundt på det der internet og faldt over en artikel, der fik glæden til at brede sig i hele min krop.

Og det er skam ikke for at starte en større diskussion, men dette er en glædestråd og det var altså noget der gjorde mig glad. Så må den også stå her.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

QrazyLeg skrev:Sad og surfede lidt rundt på det der internet og faldt over en artikel, der fik glæden til at brede sig i hele min krop.

Og det er skam ikke for at starte en større diskussion, men dette er en glædestråd og det var altså noget der gjorde mig glad. Så må den også stå her.
Hahaha, ved ikke om jeg skal grine eller græde...
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Ferie fra idag og så frem til på søndag.
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Vi har haft et Salg og Service eksamensprojekt hele sidste uge, som hvor vi skal lave et firma og så op og forsvare det til en eventuel eksamen. Vi kunne komme op i to fag til eksamen i denne skoleperiode, og torsdag, dagen før vi skal aflevere, trækker de selvfølgelig Salg og Service (for 7. gang i træk) som jeg har merit i ! Hurra siger jeg bare.. hold kæft de blev lange i hovedet dem fra klassen. Rigtig mange som ikke gad gøre noget ud af det eksamensprojekt vi var gang i. Fryd :)
Zukot

Indlæg af Zukot »

Smed min tlf væk i en brandert i fredags og så kommer der en ærlig person, der fandt den, og aflevere den til mig.. :) Meget tilfreds :)
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Lige kommet hjem fra EA PLAY som præsenterede de nye spiltitler såsom Sims3, C&C og så sad vi ved bor sammen med Oliver Bjerrehus, og ham den skallede som som er med i Pusher, mener jeg... Kan ikke huske hvad han hedder... han har en søn der er halv kendt, hyggelige mennesker :)

+ DEN FRIE BAR!!! :lol:
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Kim Bodnia eller Mads Mikkelsen. Pick your favourite ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Tror mere det er ham 'jugoen' amh tænker på.

Kan heller ikke lige huske hans navn, men havde ham som kunde dengang i de gamle Jysk dage.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har fri i morgen. Tre dage i træk hvor man skal op inden 4.30 tager på kræfterne.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

3dotz skrev:Tror mere det er ham 'jugoen' amh tænker på.

Kan heller ikke lige huske hans navn, men havde ham som kunde dengang i de gamle Jysk dage.

...
Han er Dansker, og går med sådanne gul-lige briller og er skaldet.. Han plejer og spille hård.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvad plejer han ? plejer han tømmermænd ?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Så har jeg med succes flyttet rundt i stuen. Det er faktisk blevet ret godt. Så mangler der bare en 42" fladflimmer og så skal jeg have skåret 10 cm af benene på sofabordet, så er vi ved at være der. 40 cm er vel ok for et sofabord?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Afspadsering i morgen !! Det bliver dejligt med 2 fridage i denne uge blot ugen efter ferien er slut! :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Er glad (og bekymret) fordi denne mandag endte med en halv morgenfest, hvortil der var slavewhisky og cola.

Dog venter tømmermændene om få timer når undertegnede skal op...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Er glad (og bekymret) fordi denne mandag endte med en halv morgenfest, hvortil der var slavewhisky og cola.

Dog venter tømmermændene om få timer når undertegnede skal op...
Det er langt bedre end whisky med slavecola :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar