Glædestråd
Redaktør: Moderators
Arh oki
Jeg har indtil videre set udstillingen Bodies i Kbh og skåret i grise, men efter sigende skulle vi kommer på anatomisk institut her senere på året. Nå ja har også set en kikkert operation i en ankel og har en åben hofte operation til gode på Sygehus syd 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
vi har også skåret i griseorganer, hehe. Men det var allerede i anatomi og fysiologi. Hvis vi skal snakke om hvilke operationer vi har set, kan jeg vist godt slå det.. Har set en kikkertoperation, hvor der blev fjernet en cyste fra æggestokkene, en keglesnitsoperation (hvor man fjerner det nederste af livmoderhalsen), en diagnostisk operation hvor hele maven blev skåret op og der blev diagnosticeret kræft i underlivet, kirurgisk laserfjernelse af kønsvorter, og endelig en provokeret abort (jeg var på gynækologisk afd. på 2. sem.).. Man lærer at holde til lidt af hvert på sådan en uddannelse her 
ja du hygger dig derude og mæsker dig i elmers mad, garanteret
ihh savner at gå i skole, det er så dejligt uforpligtende, og man kan pjække når man vil.. Men vil nu altid vælge praksis frem for skolen, jeg elsker praktikkerne, og jeg glæder mig som en gal til at være færdig. Men 7. semester og bacheloropgaven bliver nu dejligt alligevel, skal bare lige ha' 6. overstået først 
Sad og surfede lidt rundt på det der internet og faldt over en artikel, der fik glæden til at brede sig i hele min krop.
Og det er skam ikke for at starte en større diskussion, men dette er en glædestråd og det var altså noget der gjorde mig glad. Så må den også stå her.
Og det er skam ikke for at starte en større diskussion, men dette er en glædestråd og det var altså noget der gjorde mig glad. Så må den også stå her.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hahaha, ved ikke om jeg skal grine eller græde...QrazyLeg skrev:Sad og surfede lidt rundt på det der internet og faldt over en artikel, der fik glæden til at brede sig i hele min krop.
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Vi har haft et Salg og Service eksamensprojekt hele sidste uge, som hvor vi skal lave et firma og så op og forsvare det til en eventuel eksamen. Vi kunne komme op i to fag til eksamen i denne skoleperiode, og torsdag, dagen før vi skal aflevere, trækker de selvfølgelig Salg og Service (for 7. gang i træk) som jeg har merit i ! Hurra siger jeg bare.. hold kæft de blev lange i hovedet dem fra klassen. Rigtig mange som ikke gad gøre noget ud af det eksamensprojekt vi var gang i. Fryd 
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Kim Bodnia eller Mads Mikkelsen. Pick your favourite 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Så har jeg med succes flyttet rundt i stuen. Det er faktisk blevet ret godt. Så mangler der bare en 42" fladflimmer og så skal jeg have skåret 10 cm af benene på sofabordet, så er vi ved at være der. 40 cm er vel ok for et sofabord?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Er glad (og bekymret) fordi denne mandag endte med en halv morgenfest, hvortil der var slavewhisky og cola.
Dog venter tømmermændene om få timer når undertegnede skal op...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Det er langt bedre end whisky med slavecola :)QrazyLeg skrev:Er glad (og bekymret) fordi denne mandag endte med en halv morgenfest, hvortil der var slavewhisky og cola.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.