Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Så meget der skal laves på så lidt tid... Jeg er bange for jeg får stress inden måneden er omme.
Billede
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Klokken er 5.50 og mit vækkeur ringede for en time siden... Hurra for at holde fri om søndagen. :/
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er jeg ked af - men du var fin da du kørte mig på arbejde :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

5.50. Tal om 4.15. Her vil visse andre CA'ere stadig ikke være kommet hjem fra byen.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

De var blandt det folkefærd jeg betjente i morges... Øj fulde folk kan være uintelligente at høre på. Det kan visse ædru mennesker også, men dem kan man til hverdag jo bare sortere fra i sin omgangskreds. Fulde folk braser ind i ens safe-zone, så det ikke længere er så sikkert :/
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

4.15 ville også være utrolig tidligt at tage hjem fra byen.
Med mindre man selvfølgelig tager til morgenfest fra byen af....

jeg vil ha mit projekt afleveret så jeg kan være stiv i 14 dage i træk.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg skal til Fagprøve i morgen.... Det skal bare overstås...
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Vil gerne brokke mig bare for at brokke mig. Hvorfor være positiv når man kan være negativ :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Skulle med toget i dag, bliver sat af på Kildedal station for at tage toget resten af vejen ind til byen. Jeg sidder/ligger og venter 45min ude på parronen i solen, mens 2 stk H-tog kører med fuld knald forbi stationen. Jeg går op og kigger da det undrer mig at C-toget ikke er kommet imellem de 2 andre, og finder ud af at det slet ikke kører om søndagen. Bussen på stationen kører HELLER ikke om søndagen, så jeg skal gå op til det nærmeste busstoppested på vejen, hvor bussen kun kører hver 2. time.. heldigvis skulle jeg kun vente endnu 20min på bussen før den var der.
Hvis det ikke var fordi jeg bar på en del bagage havde jeg sgu nok gået eller løbet til Ballerup.
Skod Kildedal station!! burn scum..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

jmunch skrev:Skulle med toget i dag, bliver sat af på Kildedal station for at tage toget resten af vejen ind til byen. Jeg sidder/ligger og venter 45min ude på parronen i solen, mens 2 stk H-tog kører med fuld knald forbi stationen. Jeg går op og kigger da det undrer mig at C-toget ikke er kommet imellem de 2 andre, og finder ud af at det slet ikke kører om søndagen. Bussen på stationen kører HELLER ikke om søndagen, så jeg skal gå op til det nærmeste busstoppested på vejen, hvor bussen kun kører hver 2. time.. heldigvis skulle jeg kun vente endnu 20min på bussen før den var der.
Hvis det ikke var fordi jeg bar på en del bagage havde jeg sgu nok gået eller løbet til Ballerup.
Skod Kildedal station!! burn scum..
Alt for morsomt at læse. Surt for dig, men du er bestemt ikke den eneste, der ikke læser eller har fået læst tidsplanerne. Det er kun C+ (C i de hvide tider), der standser på Kildedal og de kører ikke hele døgnet.

Jeg har flere gange blæst forbi kunder på Kildedal om søndagen. Med 120 km/t kan vi ikke nå at bremse, selv ved nødbremsen. Jeg har dog også stoppet op og samlet kunder op, når jeg har set dem i god tid.

...
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

3dotz skrev: Alt for morsomt at læse. Surt for dig, men du er bestemt ikke den eneste, der ikke læser eller har fået læst tidsplanerne. Det er kun C+ (C i de hvide tider), der standser på Kildedal og de kører ikke hele døgnet.

Jeg har flere gange blæst forbi kunder på Kildedal om søndagen. Med 120 km/t kan vi ikke nå at bremse, selv ved nødbremsen. Jeg har dog også stoppet op og samlet kunder op, når jeg har set dem i god tid.

...
Jeg lagde egentlig godt mærke til at der stod pas på gennemgående tog eller noget i den stil, men lagde mig bare og nød solen. Begge toge burde have set mig, og de kørte faktisk ikke så stærkt. Men det gik, men lidt irriterende når ingen busser går der fra, og ens mobil var løbet helt tør for strøm ;)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg har lige fået at vide at min højt elskede skovkat muligvis skal aflives :( Det er højst sandsynligt problemer med leveren.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Forfærdeligt. Jeg har lige mistet min ældste kanin igår.

Hun måtte aflives, da hun havde et 1½ cm brud i en knogle i bagpoten, og da hun var otte år gammel var det ikke engang sikkert, at hun havde kunne overleve en operation.

Så hun fik sprøjten, da det var det rigtige at gøre. Det føles bare ikke sådan her bagefter.

...
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Er så smadret efter at have arbejdet 16 timer om dagen de sidste mange dage!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvem er det, der er på banen for Brøndby? Det er ikke det hold jeg kender, som er i Parken lige nu. Er det 11 tilskuere, som har klædt sig ud?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FUCKING LATTERLIGT!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

4 - 0. Stor klasse forskel, også burde det mesterskab være hjemme
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Åh nej, så skal købesuccesen løfte trofæet igen. Men ak, i mangel af talentudvikling og reel arbejde for dansk fodbold, så må man jo ty til andre midler.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg er træt og har stadig ikke sovet. Gider godt nok ikke læse korrektur, men vi skal aflevere semester projekt om 6 timer - sharp - så jeg kommer nok ikke uden om det.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:4.15 ville også være utrolig tidligt at tage hjem fra byen.
Med mindre man selvfølgelig tager til morgenfest fra byen af....

jeg vil ha mit projekt afleveret så jeg kan være stiv i 14 dage i træk.
Kom hjem 10.30 - kæresten stod allerede op 08, og gik undrende rundt i 2½ time... Så fik hun lov til at ånde lettet op, da jeg stod helt blæst i entréen med både ødelagt cykel, bluse og skjorte.. Det var end ikke sket i et styrt - og ingen af delene var faktisk min skyld :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar