Brokketråd
Redaktør: Moderators
Det er jeg ked af - men du var fin da du kørte mig på arbejde 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
De var blandt det folkefærd jeg betjente i morges... Øj fulde folk kan være uintelligente at høre på. Det kan visse ædru mennesker også, men dem kan man til hverdag jo bare sortere fra i sin omgangskreds. Fulde folk braser ind i ens safe-zone, så det ikke længere er så sikkert :/
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Vil gerne brokke mig bare for at brokke mig. Hvorfor være positiv når man kan være negativ 
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Skulle med toget i dag, bliver sat af på Kildedal station for at tage toget resten af vejen ind til byen. Jeg sidder/ligger og venter 45min ude på parronen i solen, mens 2 stk H-tog kører med fuld knald forbi stationen. Jeg går op og kigger da det undrer mig at C-toget ikke er kommet imellem de 2 andre, og finder ud af at det slet ikke kører om søndagen. Bussen på stationen kører HELLER ikke om søndagen, så jeg skal gå op til det nærmeste busstoppested på vejen, hvor bussen kun kører hver 2. time.. heldigvis skulle jeg kun vente endnu 20min på bussen før den var der.
Hvis det ikke var fordi jeg bar på en del bagage havde jeg sgu nok gået eller løbet til Ballerup.
Skod Kildedal station!! burn scum..
Hvis det ikke var fordi jeg bar på en del bagage havde jeg sgu nok gået eller løbet til Ballerup.
Alt for morsomt at læse. Surt for dig, men du er bestemt ikke den eneste, der ikke læser eller har fået læst tidsplanerne. Det er kun C+ (C i de hvide tider), der standser på Kildedal og de kører ikke hele døgnet.jmunch skrev:Skulle med toget i dag, bliver sat af på Kildedal station for at tage toget resten af vejen ind til byen. Jeg sidder/ligger og venter 45min ude på parronen i solen, mens 2 stk H-tog kører med fuld knald forbi stationen. Jeg går op og kigger da det undrer mig at C-toget ikke er kommet imellem de 2 andre, og finder ud af at det slet ikke kører om søndagen. Bussen på stationen kører HELLER ikke om søndagen, så jeg skal gå op til det nærmeste busstoppested på vejen, hvor bussen kun kører hver 2. time.. heldigvis skulle jeg kun vente endnu 20min på bussen før den var der.
Jeg har flere gange blæst forbi kunder på Kildedal om søndagen. Med 120 km/t kan vi ikke nå at bremse, selv ved nødbremsen. Jeg har dog også stoppet op og samlet kunder op, når jeg har set dem i god tid.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg lagde egentlig godt mærke til at der stod pas på gennemgående tog eller noget i den stil, men lagde mig bare og nød solen. Begge toge burde have set mig, og de kørte faktisk ikke så stærkt. Men det gik, men lidt irriterende når ingen busser går der fra, og ens mobil var løbet helt tør for strøm3dotz skrev: Alt for morsomt at læse. Surt for dig, men du er bestemt ikke den eneste, der ikke læser eller har fået læst tidsplanerne. Det er kun C+ (C i de hvide tider), der standser på Kildedal og de kører ikke hele døgnet.
Jeg har flere gange blæst forbi kunder på Kildedal om søndagen. Med 120 km/t kan vi ikke nå at bremse, selv ved nødbremsen. Jeg har dog også stoppet op og samlet kunder op, når jeg har set dem i god tid.
...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har lige fået at vide at min højt elskede skovkat muligvis skal aflives
Det er højst sandsynligt problemer med leveren.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Forfærdeligt. Jeg har lige mistet min ældste kanin igår.
Hun måtte aflives, da hun havde et 1½ cm brud i en knogle i bagpoten, og da hun var otte år gammel var det ikke engang sikkert, at hun havde kunne overleve en operation.
Så hun fik sprøjten, da det var det rigtige at gøre. Det føles bare ikke sådan her bagefter.
...
Hun måtte aflives, da hun havde et 1½ cm brud i en knogle i bagpoten, og da hun var otte år gammel var det ikke engang sikkert, at hun havde kunne overleve en operation.
Så hun fik sprøjten, da det var det rigtige at gøre. Det føles bare ikke sådan her bagefter.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Åh nej, så skal købesuccesen løfte trofæet igen. Men ak, i mangel af talentudvikling og reel arbejde for dansk fodbold, så må man jo ty til andre midler.
Kom hjem 10.30 - kæresten stod allerede op 08, og gik undrende rundt i 2½ time... Så fik hun lov til at ånde lettet op, da jeg stod helt blæst i entréen med både ødelagt cykel, bluse og skjorte.. Det var end ikke sket i et styrt - og ingen af delene var faktisk min skyld :/DjMail skrev:4.15 ville også være utrolig tidligt at tage hjem fra byen.
Med mindre man selvfølgelig tager til morgenfest fra byen af....
jeg vil ha mit projekt afleveret så jeg kan være stiv i 14 dage i træk.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.