Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg har brændt 4400 af på mc kluns i dag. Fik endda 20 % off, så jeg har fået noget ok tøj. Og så fik jeg købt min nye motorcykel, og den får jeg torsdag. Forhåbentligt.

Hvis nogen er interesserede, så er det en Suzuki GSX-F 750 årg. 2007/2008.
De, som gerne vil have en, skal skynde sig, da den ikke bliver produceret mere, så der er ikke så mange tilbage, og den kan ikke indregistreres fra ny pr. 1/1 2009. Derfor jeg fik motorcykel et halvt år tidligere end planlagt. Men det går alt sammen. Og så er den med kasko også ;)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Man kan ikke lade være med at komme i godt humør, når man ser solen bryde igennem og lyset skifte fra nat til dag, når man sidder forrest i s-toget.

Der er noget ganske særligt ved at se byen vågne op.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

3dotz skrev:Man kan ikke lade være med at komme i godt humør, når man ser solen bryde igennem og lyset skifte fra nat til dag, når man sidder forrest i s-toget.

Der er noget ganske særligt ved at se byen vågne op.

...
Så skal du kende den glæde det er at være bevidst om man har ligget under den varme dyne og snorkboblet mens andre har været på arbejde. Priceless joy! :P

Forstår hvad du mener dog. De tidlige sommermorgener er fantastiske.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg fik min motorcykel i går, og jeg har brændt de første 150 km af og tanken er stadig halvt fyldt. Og jeg har ikke trillet i tomgang :P Der kommer billeder af den senere :D
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Og hvor stor er tanken så?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

20 liter :)
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Skal sådan en ikke køres til først? (: Skal min scooter normalt når jeg køber ny cylle..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Jeg flytter til Esbjerg næste uge :P
Og starter på uni d. 1. september

Det er win!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Maunus skrev:Skal sådan en ikke køres til først? (: Skal min scooter normalt når jeg køber ny cylle..
Det bliver den også. Skifter gear ved 4000 rpm, så jeg ikke belaster den for meget :) Siger min mekaniker jeg skal, så det gør jeg. Vil se, om jeg ikke kan få taget nogle billeder her en af dagene. Må lige have fat i Lokefar :)
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

så har jeg sq fået fri kl 9.20 :)
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

CAS har afvist klagen fra de Spanien. Dårlige tabere må man sige. Ret utroligt at Italien brokkede sig, fordi de kunne få Bronze, og Spanien brokkede sig (måske lidt mere forståeligt), fordi de kunne have fået Guld, men Tyskland, som ville have fået Sølv, støttede Danmark til det sidste.

Jeg synes det er utroligt, at spanierne er så dårlige tabere, at de efter to afviste klager så går til en sportsdomstol. Acceptér nu bare, at de danske sejlere bare var bedre. Især fordi de vandt på en båd de slet ikke kendte til.

Jeg vil glæde mig over at guldet endte med at gå til de ægte vindere.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Danmark havde gjort det samme. Kronprinsen er jo også ude at sige, at han forstår Spanien.

Om fire år er det kun danskere og spaniolere, der kan huske hvem der blev et og to i 49'er-klassen.

Historiebøgerne fortæller ikke, at Danmark sejlede under kroatisk flag. Kun at Danmark vandt. Den ære kan jeg godt forstå, at de spanske sejlere er ude efter, og så er der nok også lige den økonomiske del af resultatet.

Som der bliver sagt af flere DIF medlemmer, så er det alle favoritterne (guldfireren undtaget), der har floppet.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu er der jo ikke den store økonomiske belønning i at vinde OL - ihvertfald ikke fra OL´s side.

Dertil deltog der ikke nogle spaniolere til OL, med mindre de stillede op som eksil spanierer for et andet land - da spaniolerne var spanske jøder der blev fordrevet til nære orienten omkring 1490 - og så selvfølgelig deres efterkommere - derfor kan de jo teknisk set godt være repræsenteret - men altså ikke for Spanien :)

Sikke en ligegyldig kommentar :p
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

DjMail skrev:Nu er der jo ikke den store økonomiske belønning i at vinde OL - ihvertfald ikke fra OL´s side.

Dertil deltog der ikke nogle spaniolere til OL, med mindre de stillede op som eksil spanierer for et andet land - da spaniolerne var spanske jøder der blev fordrevet til nære orienten omkring 1490 - og så selvfølgelig deres efterkommere - derfor kan de jo teknisk set godt være repræsenteret - men altså ikke for Spanien :)

Sikke en ligegyldig kommentar :p
Sådan! Fandme lækkert at se, du hører efter bare en gang imellem! :D
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Har lige fået bekræftning på bestilte billige flybilletter til Hong Kong, så 3 ugers ferie i Kina skal nok blive godt :)
Så må man bare håbe man kan få Kinesisk visum og de gider ændre regler tilbage til de gamle regler
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

får lidt over 3100 tilbage i varme fra den gamle lejlighed \o/
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Bloemendaal Beach er bare et alt for fedt koncept. Tag en lækker bred sandstrand lidt udenfor Amsterdam, opsæt diverse barer, restauranter, diskoteker osv. langs stranden og fyld dem op med top dj's og fest glade mennesker hver torsdag, fredag, lørdag og søndag fra maj til september...

Vi var derude igår da vi havde hørt flere hollændere rose deres fester. Der var så meget hammer på de 6 -7 klubber vi var rundt ved at jeg aldrig har set noget lign. på dansk grund og her taler vi altså om en blæsende søndag eftermiddag/aften 15km fra noget der minder om en by....
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Bestod teoriprøven, jihu.
BØH
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Grats Goafreak :) Hvor mange fejl?
Brugeravatar