Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hehe, okay, jamen så skal vi have et billede af en strand med dejlige damer på, gerne i DK. vejret er lige til det idag, så skynd jer ud og skyd løs !! God jagt.
Hmm, folk gider åbentbart ikke gå på stranden i sådan et dejligt vejr. Så hvis ingen gider komme med sådan et billede så må vi hellere få et billede af
amh skrev:Hmm, folk gider åbentbart ikke gå på stranden i sådan et dejligt vejr. Så hvis ingen gider komme med sådan et billede så må vi hellere få et billede af
En vaskehal fra en tankstation
Stort nok ?
Den burde være nem nok.
den burde jeg nemt kunne klare eftersom jeg arbejder på en statoil.!
amh skrev:Hmm, folk gider åbentbart ikke gå på stranden i sådan et dejligt vejr. Så hvis ingen gider komme med sådan et billede så må vi hellere få et billede af
En vaskehal fra en tankstation
Stort nok ?
Den burde være nem nok.
den burde jeg nemt kunne klare eftersom jeg arbejder på en statoil.!
Jamen så kom igang!!!
Jeg arbejder jo så på Shell, så jeg har jo også en god chance
Alligevel kan du ikke få taget et billede. Hvis ikke du når det til i morgen, så smider jeg et billede af Statoil i Høje Tåstrup. Men først i morgen. Skal jo lige have kameraet frem.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Maunus skrev:Jeg vil gerne se et billede af en som kan slikke sig selv på albuen!
kan jo ikke lade sig gøre
Kan det faktisk godt =D Har set et billede af det engang i FHM mener jeg det var.. Kunne godt tænke mig se det igen derfor jeg spurgte efter det her. hehe
Maunus skrev:Jeg vil gerne se et billede af en som kan slikke sig selv på albuen!
kan jo ikke lade sig gøre
Kan det faktisk godt =D Har set et billede af det engang i FHM mener jeg det var.. Kunne godt tænke mig se det igen derfor jeg spurgte efter det her. hehe
La' mig gætte... en mand med armen vredet af led?! Anatomisk er det umuligt for et menneske er kunne gøre det. Så enten står han med sin armprotese i hånden, ellers har han vredet skulderen af led for at kunne vise "Wohoo, jeg kan!" og så blive smidt på hospitalet... Har ikke set billedet fra FHM, men ellers ville jeg citere: PHOTOSHOP (ja, har i øjeblikket glemt hvem der plejer at komme med det opråb:roll:)
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
smid lortet op.. hvem fanden gider tage billeder af ludere.. dog ville det være ekstra bonus hvis man gav ens navneskilt til hende så hun kunne holde det..