Hvilken en har du købt? Ja, min dufter stadigvæk efter 6 mdr's brugraffay skrev:Så er den nye slæde i hus... og med ny mener jeg FABRIKSNY. Ahh... sikke en dejlig duft!
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Jeg siger ingen årsag... Men hvorfor er det så fucking svært at skrive et meningsfyldt fødselsdagskort?DjMail skrev:Haft en fantastisk dag.
God mad, godt selskab (tak til qleg) og god underholdning - igen tak til qleg aka rødhætte med kurven, bloklys, the og andet maskulint street gear!
Har nu siddet i ca 40 minutter og prøvet at flette noget sammen der ikke lyder cheasy as hell... ARGH!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
qleg jeg kan kun sige en ting:
K-I-S-S-I-N-G
Skriv følgende:
"XXXX du kom ind i mit liv som en ensom solstråle der langsomt bryder mørket og fylder livet med lys - uden dig ville mit liv være som en rose uden blade. Tak fordi du er som du er, tak fordi du giver mit liv mening - Ja det var cheasy men æd din chokolade og hold din kæft oreo-elskende-eksil svensker."
Så er den hjemme
K-I-S-S-I-N-G
Skriv følgende:
"XXXX du kom ind i mit liv som en ensom solstråle der langsomt bryder mørket og fylder livet med lys - uden dig ville mit liv være som en rose uden blade. Tak fordi du er som du er, tak fordi du giver mit liv mening - Ja det var cheasy men æd din chokolade og hold din kæft oreo-elskende-eksil svensker."
Så er den hjemme
(nah) <- koden på den msn-emoticon ovenstående fortjener. Det blev noget med at nyde forskellige ting (refrecente til indholdet i kurven) og så at jeg nyder hun er sig selv...
Og nej hr. Det sker ikke, selvom mange gerne vil have det - og tror det.
Og nej hr. Det sker ikke, selvom mange gerne vil have det - og tror det.
Nah, ikke helt...
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har gjort vejene usikre på motorcykel for første gang i dag. Det var genialt fedt. Jeg tror bare desværre der helt automatisk følger en motorcykel med på regningen, når man har fået sit kørekort til sådan et svin 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg tvivler på at hun overhovedet er kvalificeret til at deltage3dotz skrev:Sunshine...du har konkurrence
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Skulle lige ind og se hvad en af mine gamle klassekammerater hed til efternavn, og så så jeg også disse billeder på forsiden, tænkte bare "what the fuck", hvem smider billeder ud af sig selv på den mådeBacher skrev:http://classmates.dk/servlet/control.im ... 5&id=66141
2.c fra Herlev er åbenlyst glade på deres Lalandia-tur. Efter at have set billederne er jeg også ret glad.
Der gjorde I mig glad - hvor mange dage mon der går, før det er forsidestof på EB? Den slags plejer at gå hurtigt i sådan en lad agurketid :)DJ LAU skrev:Skulle lige ind og se hvad en af mine gamle klassekammerater hed til efternavn, og så så jeg også disse billeder på forsiden, tænkte bare "what the fuck", hvem smider billeder ud af sig selv på den måde :?. Ungdommen nu til dags.. :lol:Bacher skrev:http://classmates.dk/servlet/control.im ... 5&id=66141
2.c fra Herlev er åbenlyst glade på deres Lalandia-tur. Efter at have set billederne er jeg også ret glad. 8)
Der er et desuden et album til: http://classmates.dk/servlet/control.im ... adeId=6065FrZ skrev:Der gjorde I mig glad - hvor mange dage mon der går, før det er forsidestof på EB? Den slags plejer at gå hurtigt i sådan en lad agurketidDJ LAU skrev:Skulle lige ind og se hvad en af mine gamle klassekammerater hed til efternavn, og så så jeg også disse billeder på forsiden, tænkte bare "what the fuck", hvem smider billeder ud af sig selv på den mådeBacher skrev:http://classmates.dk/servlet/control.im ... 5&id=66141
2.c fra Herlev er åbenlyst glade på deres Lalandia-tur. Efter at have set billederne er jeg også ret glad.. Ungdommen nu til dags..
På en eller anden måde, er jeg glad for at digitalkameraet var for dyrt og at mobiltelefon med kamera endnu ikke var opfundet da jeg gik i skole.DJ LAU skrev:Ungdommen nu til dags.
Man kan jo finde fulde navne og kontaktoplysninger på de tøser der. Første gang en fremtidig chef googler dem, så er de jo solgt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg tror han tager en spiller og ansætter dem som sekretær 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV