Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Manden provokerer et folkefærd, hvorimod I to vil sende manden til et land, velvidende og nærmeste håbende om hvad der vil ske med ham.

Ja så er han klart den slemme af jer.

Jeg læser skam hvad du skriver, ellers ville jeg have lidt svært ved at give et svar på dit indlæg. Du skriver at du halvt mener at man skulle slå manden ihjel. HALVT ? du mener halvt at vi skal dræbe en mand der ikke har brudt nogle love ?

Jeg vil heller have en provokatør i mit samfund, end en person der halvt vil slå folk ihjel.

Og Jesper, vis du ikke kan se mit grundlag for en sammenligning, så undre din udtalelse mig faktisk ikke. Men jeg kan da forsøge at forklare dig den.

Kurt provokerer nogle muslimer, du vil derimod sende Kurt ned til et land hvor du ved hvad der vil ske med ham.
Kurt tegner, og du synes manden skal sende imod den visse død ??

Måske er det forkert at sammenligne, for din holdning er jo langt værre end Kurts.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg er med mail på den her.. Super tamt at se kommentarer som Jesper_CH og 3dotz. Det er jo det samme som at sige undskyld og ligge sig om på ryggen.

Klart det var ikke smart at tegne de tegninger, men der er heller ikke noget galt eller forkert i det. Den eneste grund til at det er blevet så varmt et emne er at nogle islamiske præster her i Danmark har kørt det hele op.

Men det er godt nok typisk dansk at være så konfliktsky som Jesper_CH og 3dotz!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvor skriver jeg, at idioten skal sendes ned til de muslimske lande?

Jeg ved godt Jesper skriver det, men hvad en person skriver gælder ikke nødvendigvis for resten. Hvad jeg mente med halvt? Jeg kunne aldrig finde på at opfordre til et mord på en person.

Men jeg kan heller ikke se, hvorfor der skal bruges så mange penge på at beskytte en mand, som selv bringer sig i fedtefadet igen. Denne gang i ren provokation (hvorfor ellers bruge turbanbomben?).

Hvad Kurt Vestergaard gør er ikke meget værre end det idioterne fra Ungdomshuset og Christinia gør. Heller ikke dengang Moses Hansen med sit kors provokerede muslimer og andre religioner med korset på ryggen, og masser af gadekamp. Men det er jo klart mere forfærdeligt fordi det sker i Danmark end langt væk fra vores trygge tilværelse.

Hvis man er stor nok til at provokere andre, så må man også være stor nok til at tage konsekvensen og så skal man ikke gemme sig bag en stor mængde kampklædte politifolk.

Jeg kan på ingen måde se, at man er konfliktsky bare fordi man ikke er interesseret i at se gadekampe i Danmark og det danske flag brændt af og forholdet til danskere forværres.

Det er sgu da netop at være konfliktsky, at man gemmer sig bag ytringsfriheden, men ikke vil stå til ansvar for sine handlinger.

Fairground du har forstået, at det er nye satiriske Muhammedtegninger der er tale om?

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Så du mener at en fysisk reaktion er både naturligt og helt acceptabelt efter en verbal provokation ?

Du må have været ret så heftig en elev i folkeskolen.

Selvfølgelig skal manden beskyttes så længde det han gør ikke er ulovligt, og selv der skal han jo beskyttes. Selvtægt er ulovligt og retfærdiggøres ikke af hverken stupiditet eller ignorance.

Men forstå mig ret, jeg er enig med dig i at lave bogen er dumt - men der er også langt fra min holdning og så til forslag om "halvt" at slå en mand ihjel eller sende ham til den visse død.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

3dotz skrev:Jeg kan på ingen måde se, at man er konfliktsky bare fordi man ikke er interesseret i at se gadekampe i Danmark og det danske flag brændt af og forholdet til danskere forværres.

Det er sgu da netop at være konfliktsky, at man gemmer sig bag ytringsfriheden, men ikke vil stå til ansvar for sine handlinger.

Fairground du har forstået, at det er nye satiriske Muhammedtegninger der er tale om?

...
Jeg er udemærket klar over det er nye tegninger du refererer til...

Men kan bare ikke følge din holdning til at hvis der er noget der giver problemer så skal man forbyde det eller i dit tilfælde dræbe personen.
Dræb manden og tænk på alle de penge vi kan spare på politiet, der så ikke længere skal beskytte spa**eren

Samme svage holdning som gjorde at vi nu har et nyt ungdomshus i NV fordi de unge lavede nok balade til at politikerne fra S ikke gad se på flere gadekampe og derfor føjede de unge.

Skal de muslimske ekstremister så også diktere præcis hvad de vil se i danske aviser, bøger, tv. Så kan vi gå og slå alle de personer ihjel som de ikke syntes lever op til deres livsnormer.. Arrh come on 3dotz

Fair nok du syntes manden er en klaphat og ikke syntes tegningerne skal udsendes igen.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
weisz

Indlæg af weisz »

Forstår heller ikke hvorfor han ikke bare kan lade de tegninger være, ved ikke hvorfor han har brug for at skulle provokere sådan, og så regner det fandme også hele tiden, og det er blevet pisse koldt, tabte lige i Fifa 09 og så er jeg møg sulten, ikke nok med det, men så får jeg heller ikke lov til at varme op til Suspekt på Lørdag alligevel !!#"€%#"&!
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg har fået en uberettiget P-afgift... Så nu venter svaret fra EuroPark.... De kan godt glemme alt om at få de 510.- ! Sådanne firmaer skulle forbydes!!! :mad: :mad:
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Er du nu helt sikker på at den er uberettiget? Hvad er den givne situation? Og tro mig. Hvis de har ret kommer du til at betale. På den ene eller den anden måde.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Du har nok som så mange andre overset et lille skilt...
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Hehe, det er en lang historie, men for at gøre den kort, snakkede med vores driftchef som står for parkering mv. der hvor jeg arbejder, han sagde det var OK lige og holde der, for at læsse et TV på til en kunde, da jeg så kommer ned, har koen så været og lægge en fin notits. Desværre var driftchefen gået, så tager en snak med ham i morgen.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ja for driftchefen er jo hævet over loven, så hvis han siger, at der må du holde, så skal alle jo bare rette ind, for der er jo en DRIFTCHEF der har sagt at du må! Så hvis han sagde at det var ok du gik ind og røvede en bank, så ville du også gøre det for DRIFTCHEFEN havde jo sagt at det var ok du lige gjorde det, hvis du manglede lidt penge?

Han har tænkt at det sker der sgu ikke noget ved.

Tag dig sammen og betal din bøde. Du kunne bare have parkeret ordentligt.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Driftchefen står for parkeringshuset og parkeringsvagterne, han er over parkeringsvagterne, erko så kan han annullerer en bøde, hvilket er sket før.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

De parkeringskort man får at sætter i forruden burde være uden adresser !

Nu har jeg et kort til CarPark (arbejde) og EuroPark (Universitetet). Uden adresse kunne man jo næsten holde overalt i Danmark :P
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

De få som har sådan en siddende i forruden ude hos os står stedets adresse eller navn... så på den måde kan man desværre ikke. Desuden er de ret nemme og lave, da der ikke står andet end hvad man er berretiged til..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Over Nordiskfilm ansatte ikke aner hvordan de skal håndtere gavebilletter...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg har salmonella :(
BØH
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Jeg skal arbejde de næste 3 lørdage og 3 søndage i træk...... :( dvs. der er ingen byture de næste 3 weekender :(
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

jeg vil gerne brokke mig over, at min søster og hendes kæreste ting kørte galt i Køge i går nat.... 140 km/t op i røven på en bil som holdt stille på motorvejen... bilen røg på hoved ca. 50 meter. Dog er der intet sket hende fysisk gudskelov! ham som kørte bilen han brækkede benet, og flænset sin arm.....
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Wow shit.
Lyder voldsomt.

Godt der ikke skete hende noget ud over det chok hun måtte have fået.

Men ang. dit arbejde - så kan du vel godt drikke og så komme på arbejde med tømmermænd - var du ikke i en fona forretning ?
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Har lige haft 2 dage uden strøm og med elvandvarmer 8O
<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar