!! Chart Attack Yearmix 2006 !! SÅ ER DET I AFTEN - LINK HER
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
bliver nødt til at hente det på kærestens net.. Glæder mig meget til årets yearmix. Kommet SÅ mange fede tunes i 2006.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
vel i løbet af nytårs dag ??UnitedPublic skrev:
Og bare rolig.. de som mener de bør eje Yearmixet skal nok finde det et sted
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
lol hvor svært kan det være? Der står 31/12 2006 kl. 00:01 og IKKE 1/1 2007 kl. 00:01!!!!!!!TD-MILI skrev:vel i løbet af nytårs dag ??UnitedPublic skrev:
Kan det være så svært at forstå for folk at de har 23 timer og 59 minutter fra det bliver lagt ud til os til I skal springe ned fra en stol og skåle i champagne?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
odder skrev:lol hvor svært kan det være? Der står 31/12 2006 kl. 00:01 og IKKE 1/1 2007 kl. 00:01!!!!!!!TD-MILI skrev:vel i løbet af nytårs dag ??UnitedPublic skrev:
Kan det være så svært at forstå for folk at de har 23 timer og 59 minutter fra det bliver lagt ud til os til I skal springe ned fra en stol og skåle i champagne?
Sorry odder, der var vist lige noget jeg missede der..
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.

- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
glæder mig især til introen.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Odder, hvad gør man nu hvis man vil øve sig hele dagen på at springe ned fra stolen?

Ej, jeg glæder mig meget til at høre hvorledes folk har bidraget til årets musikalske oplevelse. En ting er sikkert; jeg skal have det med til festen nytårsaften.
Ej, jeg glæder mig meget til at høre hvorledes folk har bidraget til årets musikalske oplevelse. En ting er sikkert; jeg skal have det med til festen nytårsaften.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Det er godt nok elendigt det Dong radio. Djen som vel er Cosmo lyder som en 17 årig skoleknægt, der forsøger at lege the Voice.
Aldrig mere vil jeg høre om overgearede studieværter på The Voice, når man har hørt denne aftens udsendelse af Dong radio, der nærmest lyder som...jeg kan slet ikke finde ord til at beskrive det. Elendigt er et ord, som slet ikke beskriver den følelse jeg sidder med lige nu.
...
edit. Djen kalder sig selv Ferrari. Jeg tror ikke engang jeg vil kalde ham Fiat 127. Kunne heller ikke forstå Cosmo skulle lave sådan en gang lo**.
Aldrig mere vil jeg høre om overgearede studieværter på The Voice, når man har hørt denne aftens udsendelse af Dong radio, der nærmest lyder som...jeg kan slet ikke finde ord til at beskrive det. Elendigt er et ord, som slet ikke beskriver den følelse jeg sidder med lige nu.
...
edit. Djen kalder sig selv Ferrari. Jeg tror ikke engang jeg vil kalde ham Fiat 127. Kunne heller ikke forstå Cosmo skulle lave sådan en gang lo**.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.