Ja Jackass The Movie var sq meget griner - også fordi de kunne gå så meget længere da det ikke var noget der skulle vises på MTV. Men den var sq alt for kort, så håber de har gjort noget mere ud af længden denne her gang, hehe.
chreddy1 skrev:nogen der ved om den endelige titel bliver Jackass Number Two, eller om den bare bliver kaldt det..?
EDIT: årh, hvor fedt.. den har premiere i dag i usa.. så går der nok ik så lang tid før den kommer til danmark
Ja den kommer til at hedde "Jackass: Number Two". En ting du ville have kunne finde ud af på IMDB
Jeg tror du skal regne med den kommer i danske biografer i sidste uge af november - hvis du er heldig måske allerede 10. november, da det er den svenske premieredato
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
QrazyLeg skrev:Jeg tror du skal regne med den kommer i danske biografer i sidste uge af november - hvis du er heldig måske allerede 10. november, da det er den svenske premieredato
Ok det er da en rimelig priviligeret dato Grunden til jeg ikke lige så den, er fordi det var et ekstrabladet-link... Der plejer ikke stå noget fornuftigt og brugbart i alligevel Skal heller ikke se den anden film i rækken, da jeg mener det er tidsspilde. Men sådan er vi så forskellige. Heller ikke mange mennesker der gider se Metropolis (tysk film fra 1927) med mig jo.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright