Brænding af Film (DVD)

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Brænding af Film (DVD)

Indlæg af T-Mazz »

Hej.
Ville lige hører om nogle kan hjælpe mig lidt.
Har søgt lidt i søgemaskinen, men fandt ikke lige det jeg har brug for så spørger lige her.

Jeg har lige hentet 2 film jeg gerne vil lægge ned på DVD skiver så jeg kan smide dem i DVD afspilleren, istedet for at se dem på computeren.

- White.Noise.WS.DVDSCR.XviD-Dansk Tekst-MoF
- Hide And Seek 2005 (Telecine - Dansk Tekst.avi

Inden jeg kan brænde dem ned, hvad skal jeg gøre ?

Nogle der kan skrive hvad jeg skal gøre først eller måske har et link til en guide.

Håber nogle kan hjælpe ?? :o
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Søgefunktion: http://feffe.dk/ca/viewtopic.php?t=9488

Har selv prøvet DVDsanta, det er ret godt, men der er ikke så mange valgmuligheder.
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Bruger selv Winavi http://www.winavi.com/video-converter.htm det er ret nemt at bruge og standard indstillinger når du vil konvertere en fil til DVD format er ganske udemærkede... Det kræver kun få klik så er den igang med at konvertere...
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

DaMonk - > Takker, vil jeg da lige prøve.
Også når jeg har konveteret det til dvd format, de filer jeg så får skal de så bare smides ned i NERO på en DVD skive ??

DJ Lau - > Tak for programmet :) det er rigtig godt og simpelt.
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Ja præcist, du får garanteret nogle VOB filer ud, det plejer at være tilfældet for mig og dem smider du så i VIDEO_TS eller er det TS_VIDEO mappen når du opretter en ny DVD video...
T-Mazz

Indlæg af T-Mazz »

Okey ..

Det vil jeg så prøve :)

Tak for hjælpen :)
Besvar