Kabeltv alternativ

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Kabeltv alternativ

Indlæg af JayJay^^ »

Jeg er kommet i den dejlige situation, at min boligforening har opsagt en aftale med Yousee om levering af kabeltv, så vi istedet for indlagt lysleder og leveret tv derigennem, men sitautionen er den at det er en gang bondefangere de har indgået aftalen med, så priserne vil blive meget højere end den nuværende, og jeg er ikke rigtig villig til og betale 250,- extra pr md for samme kanaler som haves nu.

Har også fået et tilbud fra TDCTV, men der er heller atraktivt, da det også vil blive en del dyrere, og jeg ikke kan få en ordentlig hastighed på internet (Max 8Mbit)

De kanaler jeg er på jagt efter er:
DR, TV2, Zulu, Tv2sport, TV3, 3+, Kanal4, Kanal5, Discovery, National Geo, resten er ikke så vigtige.

Parabol skærm må ikke opsættes, så det er udelukket.

Nogle der har nogle ideer, ikke sikkert der findes nogle, men blir nødt til og spørge :)
<---------------------------->
§1 I'm always right
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Re: Kabeltv alternativ

Indlæg af mimic »

JayJay^^ skrev:Jeg er kommet i den dejlige situation, at min boligforening har opsagt en aftale med Yousee om levering af kabeltv, så vi istedet for indlagt lysleder og leveret tv derigennem, men sitautionen er den at det er en gang bondefangere de har indgået aftalen med, så priserne vil blive meget højere end den nuværende, og jeg er ikke rigtig villig til og betale 250,- extra pr md for samme kanaler som haves nu.

Har også fået et tilbud fra TDCTV, men der er heller atraktivt, da det også vil blive en del dyrere, og jeg ikke kan få en ordentlig hastighed på internet (Max 8Mbit)

De kanaler jeg er på jagt efter er:
DR, TV2, Zulu, Tv2sport, TV3, 3+, Kanal4, Kanal5, Discovery, National Geo, resten er ikke så vigtige.

Parabol skærm må ikke opsættes, så det er udelukket.

Nogle der har nogle ideer, ikke sikkert der findes nogle, men blir nødt til og spørge :)
Du får lidt et problem da du ønsker en blanding af kanaler der sælges ved Canal Digital og Viasat - Så at vælge et af de enkelte firmaers Internet-TV løsninger er udelukket!
Og udvalget af firmaer der tilbyder Kabel-TV er minimalt i Danmark, så jeg tror du er nød til at bide i det sure æble og betale noget mere.
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Stofa
http://www.stofa.dk/

TDC TV
http://privat.tdc.dk/tv/

Yousee
http://yousee.dk/

Det er ret begrænset med udbud som mimic siger og du vil aldrig kunne få det billigere selv, så du kommer nok ikke udenom at betale det normale beløb :(
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg ved godt der er noget tid til..
men i oktober 2009, får du mulighed for at se tv (DTT) Det gamel DVB-T, via den landsdækkende udbyder BOXER, det er dem der overtager de jordbaserede master når det analoge net lukker.. da det er forudbestemt at de som min. skal udbyde 27 kanaler fordelt på 3 MUX, så vil jeg vædde på at størstedelen af de kanaler du nævner der er at finde.

Igen er der "Varslet" priskrig på tv nettet, da BOXER har fastsatte rammer for hvor meget de må tage for deres pakker..

jeg overvejer selv kraftigt at skifte til Boxer om et år.
hvis du kan leve med det.. kan du jo allerede nu via DVB-T modtage DR1, TV2, DR2, DR Update og en tegnsprogskanal, så er der noget at se frem til i oktober 09'

// kloojve
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Det der Boxer lyder sq som et udemærket alternativ, var sådan noget info jeg var på jagt efter, jeg har ikke så megen lyst til og binde mig i lang tid, for of få et eller andet introduktionstilbud, hvis der var noget under opsejling inden for nærmere fremtid, det er først pr. 1/10 Yousee aftalen er opsagt.
<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar