Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg vil gerne brokke mig over prisen på Ben & Jerry is. Jeg har én gang smagt en skefuld hos QrazyLeg (med kagestykker) og det var den bedste is EVER! Men alligevel synes jeg at 40 kr+ for en halv liter is er en anelse i overkanten.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Kvalitetsis koster... Og nej Ben & Jerry er ikke verdens bedste is. Paradis-is derimod er oppe at ringe i de luftlag. Hold da kæft. 3 kugler (lakrids, ferrero roche og så evt lakrids igen [sidstnævnte kan udskiftes med en anden variant, men så skal man bare være klar over der kun er en tredjedel lakrids i den vare man har købt]
Tror jeg brugte for omkring 1300 kr. i den sidste måned af det netop overståede projekt.
Tror jeg brugte for omkring 1300 kr. i den sidste måned af det netop overståede projekt.
Senest rettet af QrazyLeg 10 jun 2008, 00:10, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Paradis is er ikke tæt på at være på niveau med Ben & Jerrys.
Eneste der gør at den er tæt på er at du får den direkte fra produktionen. Alt is er bedre når det er ny lavet.
Da jeg var i Egypten tog mig og min søster en is shoppe tur forbi B&J, Baskin, mövenpick osv. B&J slog på alle områder de andre, pånær på jordbær isen, der var Mövenpick alligevel liiiidt bedre.
Men Paradis is er god is, og jeg har da også været forbi en enkelt gang eller to hehe.
Deres Thickshake er afsindig god.
Eneste der gør at den er tæt på er at du får den direkte fra produktionen. Alt is er bedre når det er ny lavet.
Da jeg var i Egypten tog mig og min søster en is shoppe tur forbi B&J, Baskin, mövenpick osv. B&J slog på alle områder de andre, pånær på jordbær isen, der var Mövenpick alligevel liiiidt bedre.
Men Paradis is er god is, og jeg har da også været forbi en enkelt gang eller to hehe.
Deres Thickshake er afsindig god.
Hvis man som studerende har råd til at bruge 1300 kr på is på en måned, så er SU'en for høj.QrazyLeg skrev:Kvalitetsis koster... Tror jeg brugte for omkring 1300 kr. i den sidste måned af det netop overståede projekt.
Giv mig Nettos den billige regnbuefarvede. Det vækker minder om ens barndom.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
odder
- Bæver Bekæmper
ELLER et eller andet fancy limited boxset, som jo lige har de der negativer fra filmen eller en eller anden speciel bonus dvd, og som jo kun koster mellem 1000 og 2500DjMail skrev:Du burde kende qleg godt nok til at vide, at han ikke skal fremstå som målestok for alle der modtager SU - vi snakker om personen der køber single dvd skive udgivelser INDTIL der kommer en 2 disc udgave.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Btw så vil jeg gerne brokke mig over min køretime på motorcykel i dag. Vi var to fyre og en pige ude og have køretime. Men hun er lige så bange for lortet nu på sin anden køretime (fjerde lektion, da vi tager to lektioner ad gangen), som da vi var på kravlegården. Hun kørte 40, hvor man måtte køre 60 og hun fattede på et tidspunkt bare ikke at sætte sit lort i gear. Hun fattede hverken at file med koblingen eller prøve at flytte cyklen eller slukke den og så sætte den i gear. Og i slutningen af timen var kørerlæreren også ved at være så træt af hende, at han konstant sagde "Så Josephine, få nu lidt fart på - Josephine lidt mere fart på, så vi kan komme op til drengene - Josephine slå dit blinklys fra - Josephine du blinker til venstre, det er farligt og det forvirer - Josephine sæt farten lidt op".
Hun burde bare ikke køre motorcykel, når hun er så pisse bange for den. Og da jeg kørte forrest blev jeg konstant nødt til at kigge i spejlene for at kontrollere, at de kunne følge med fordi HUN kørte så helvedes langsomt. Jeg blev konstant nødt til at sætte farten ned (LANGT under det tilladte) fordi hun ikke fattede at sætte farten op og følge trafikken. Hun var en pain in the ass for at sige det mildt. Hende håber jeg godt nok aldrig jeg skal med ud og køre igen.
Hun burde bare ikke køre motorcykel, når hun er så pisse bange for den. Og da jeg kørte forrest blev jeg konstant nødt til at kigge i spejlene for at kontrollere, at de kunne følge med fordi HUN kørte så helvedes langsomt. Jeg blev konstant nødt til at sætte farten ned (LANGT under det tilladte) fordi hun ikke fattede at sætte farten op og følge trafikken. Hun var en pain in the ass for at sige det mildt. Hende håber jeg godt nok aldrig jeg skal med ud og køre igen.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nu er det lidt tid siden jeg tog mit kørekort, men så vidt jeg husker det, så er det kun på motorvej, at der er en "minimum hastighedsgrænse" som ligger på 45 km/t.Odder skrev:Jeg blev konstant nødt til at sætte farten ned (LANGT under det tilladte) fordi hun ikke fattede at sætte farten op og følge trafikken. Hun var en pain in the ass for at sige det mildt. Hende håber jeg godt nok aldrig jeg skal med ud og køre igen.
Så du satte næppe farten under det tilladte.
[on brok-mode]
Blev opererer for 3. gang i min fod - nu er jeg haltefanden en uge IGEN!
[off brok-mode]
Tar man ikke køretimer for at lære odder ?
Jeg ville med garanti også have bitcher over dig hvis vi tog kørekort til bil sammen, da jeg ,som den bonderøv jeg er, havde kørt bil nogle år inden jeg tog kortet. Altså ikke til hverdag, men med arbejde hos en mekaniker så køre man en del km.
Af samme grund havde jeg kun 6 køretimer, og kørte glatbane mens de andre kørte kravlegård.
Så lad dog pigen få en chance og vær du glad for at du ikke har de problemer hun har.
Jeg ville med garanti også have bitcher over dig hvis vi tog kørekort til bil sammen, da jeg ,som den bonderøv jeg er, havde kørt bil nogle år inden jeg tog kortet. Altså ikke til hverdag, men med arbejde hos en mekaniker så køre man en del km.
Af samme grund havde jeg kun 6 køretimer, og kørte glatbane mens de andre kørte kravlegård.
Så lad dog pigen få en chance og vær du glad for at du ikke har de problemer hun har.
Brok over den dårligste dag i lang tid. Det hele startede fint med at jeg kunne sove længe og bare skulle en tur ned på min skole for at have en årsprøve. Jeg sætter mig ind i et tog der er proppet med folkeskole elever der desværre ikke forstå hvordan man forholder sig i ro, men tvætimod. Og desuden så blev jeg så pisse træt af folk der er så snævert synet at de ikke fatter at vi andre i toget ikke synes det er lækkert når de ikke lukker døren til toilettet efter brug, hvilket så gik udover en ældre kvinde (som vidst iøvrigt var lære for den flok skole elever, så der var lidt revenge). Nå!
10 minutter før vi når endestation skal alle eleverne jo have deres overpakkede tasker der spærre hele gangen, og selvfølgelig stiller de sig alle sammen i kø for at få at deres bagage og komme ud, hvilket jo gjorde at vi andre ikke kunne bevæge os hverken frem eller tilbage. Jeg får mig så en god omgang med sandwitch og det hele tegner lyst igen. Jeg kommer ned på skolen, og jeg kommer så ind og skal forsvare min opgave (synopsis). Jeg får så at vide at jeg har oploadet det forkerte dokument, og allerede der er jeg nede og runde dumpekarakter. Det lykkes mig dog at trække den op på 4, og hold da kæft hvor var det bittert. En smule irreteret sætter jeg mig nu ind i toget og tager hjem. Få meter før toget når der hvor jeg skal af, stopper det pga at der er problemer med bommene. MEN det er ikke det der irretere mig, men de 2 halvhjerner der står og ser stresset på deres ure som står og snakker om at nu når de ikke deres andet tog. Det pissede mig så grusomt men bed det bare i mig. Men for fanden, lad dog føren køre forsvarligt istedet for at hamre igennem en overskæring der er problemer med og muligvis slå en ihjel bare fordi i skal nå et andet tog. SÅ VIGTIGE ER I HELLER IKKE, FAT DET NU!
I håb om at nu kunne det da ikke blive værre, kommer jeg hjem og ser at det kunne det sagtens. Jeg trængte til at spille lidt musik og tager så mine hovedtelefoner på, som så var KNÆKKET! Endda præcis samme sted som jeg har været ude for med et par tidligere af samme udgave!
Nå, der er også en dag imorgen, og det bliver vidst ikke værre!
10 minutter før vi når endestation skal alle eleverne jo have deres overpakkede tasker der spærre hele gangen, og selvfølgelig stiller de sig alle sammen i kø for at få at deres bagage og komme ud, hvilket jo gjorde at vi andre ikke kunne bevæge os hverken frem eller tilbage. Jeg får mig så en god omgang med sandwitch og det hele tegner lyst igen. Jeg kommer ned på skolen, og jeg kommer så ind og skal forsvare min opgave (synopsis). Jeg får så at vide at jeg har oploadet det forkerte dokument, og allerede der er jeg nede og runde dumpekarakter. Det lykkes mig dog at trække den op på 4, og hold da kæft hvor var det bittert. En smule irreteret sætter jeg mig nu ind i toget og tager hjem. Få meter før toget når der hvor jeg skal af, stopper det pga at der er problemer med bommene. MEN det er ikke det der irretere mig, men de 2 halvhjerner der står og ser stresset på deres ure som står og snakker om at nu når de ikke deres andet tog. Det pissede mig så grusomt men bed det bare i mig. Men for fanden, lad dog føren køre forsvarligt istedet for at hamre igennem en overskæring der er problemer med og muligvis slå en ihjel bare fordi i skal nå et andet tog. SÅ VIGTIGE ER I HELLER IKKE, FAT DET NU!
I håb om at nu kunne det da ikke blive værre, kommer jeg hjem og ser at det kunne det sagtens. Jeg trængte til at spille lidt musik og tager så mine hovedtelefoner på, som så var KNÆKKET! Endda præcis samme sted som jeg har været ude for med et par tidligere af samme udgave!
Nå, der er også en dag imorgen, og det bliver vidst ikke værre!