xXx...alle prgrammer lukker med fejl
Redaktør: Moderators
xXx...alle prgrammer lukker med fejl
måske spurgt om under et andet topic...har installeret alverdens codecs, men får stdig bare "udført en ulovlig handling" og så lukker det pågældende program ned...
både divx alpha 2.1
wmp
mv2player
powerdvd
hjælp eller link til en anden tråd hvor der er?
både divx alpha 2.1
wmp
mv2player
powerdvd
-
cyberphoenix
- Geografisk sted: Space
- Kontakt:
Hej Mester
Har du prøvet at fikse den med Divx fix 
Det virker "nogle gange"
Prøv at finde det du kan blandt andet søge efter det på google
MVH Cyber Phoenix
Det virker "nogle gange"
Prøv at finde det du kan blandt andet søge efter det på google
MVH Cyber Phoenix
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Så må jeg lige tilføje at jeg har hentet Daredevil fra Sharereactor i bin/cue format.
Jeg har prøvet af brænde den ud med Nero, men uden held. Afspilleren vil simpelthen ikke godkende den.
Så har jeg prøvet at køre den i Daemon-tools og så afspille den som en "kunstig" vcd, med det resultat at maskinen bare stener for hårdt som efter en rigtig tyk gang pot!!
(PS. Hvor er hippie smileyen blevet af??)
Jeg har prøvet af brænde den ud med Nero, men uden held. Afspilleren vil simpelthen ikke godkende den.
Så har jeg prøvet at køre den i Daemon-tools og så afspille den som en "kunstig" vcd, med det resultat at maskinen bare stener for hårdt som efter en rigtig tyk gang pot!!
(PS. Hvor er hippie smileyen blevet af??)

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Jeg skal heller ikke nyde noget. Hvis det ikke kører på en standalone, så er det ligemegetSmejs skrev:med alle de problemer alle de lortecodecs laver går man jo snart over til at købe den ægte vare....DET ER DOG FOR GALT![]()
![]()
Btw, jeg fik Daredevil (VCDC/TC) da den kom, og den er ikke så ringe. Men lige nu er det nok bedre at vente på et DVD cut
-
dreaaas
Re: xXx...alle prgrammer lukker med fejl
jeg fixede mit med klmcodec345 det googler du bare;)Smejs skrev:måske spurgt om under et andet topic...har installeret alverdens codecs, men får stdig bare "udført en ulovlig handling" og så lukker det pågældende program ned...
både divx alpha 2.1
wmp
mv2player
powerdvd
Jeg undrer mig blot, hvordan du fandt emnet...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright