Kom på lørdag og se boksning og fodbold. Jeg har Tequila.ThomazMix skrev:Hehe Ja sikkert eller Nick måske.. :DCasper skrev: Måske Der Nordschau er frisk på sådan et par bavianer til næste fest??
Påskefrokoster
Redaktør: Moderators
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Kan stærkt anbefale en stripper
Men mere økonomiske spil kan vel også arrangeres.
Hvad med en klassiker som stoledans
Wow det er spændene hva'?
Nej bare hyr en stripper - det skaber stemning - og evt en i et bunny/kanin kostume
Men mere økonomiske spil kan vel også arrangeres.
Hvad med en klassiker som stoledans
Nej bare hyr en stripper - det skaber stemning - og evt en i et bunny/kanin kostume
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
Hvorfor skal det være så avanceret...
Til tre personer:
3 shotsglas
1 fl. vodka
- tømmes forholdsvis hurtigt
Sikker vinder, og kan suppleres med vand til at slukke tørsten når andre skåler i øl.
Den lidt mere poppede version indebærer også en pose Fisherman - og nej det ikke lettere bare at købe det på flaske.
Et styk pastil tygges til ukendeligt smulder og føres ind bagers på tungen. Skyl ned med vodkashottet. Gøres det ikke rigtigt kan I jo forhøre Jer hos Odder for at høre om effekten deraf. Men jeg kan sige så meget at ud over hosten, hakken og bøvsen flygtede tøserne hurtigere end normalt.
Til tre personer:
3 shotsglas
1 fl. vodka
Sikker vinder, og kan suppleres med vand til at slukke tørsten når andre skåler i øl.
Den lidt mere poppede version indebærer også en pose Fisherman - og nej det ikke lettere bare at købe det på flaske.
Et styk pastil tygges til ukendeligt smulder og føres ind bagers på tungen. Skyl ned med vodkashottet. Gøres det ikke rigtigt kan I jo forhøre Jer hos Odder for at høre om effekten deraf. Men jeg kan sige så meget at ud over hosten, hakken og bøvsen flygtede tøserne hurtigere end normalt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Vil give CyberZink ret i at strip sutter... Mest fordi stripperne alligevel er så superklamme, brugte og plastic-agtige at se på.
Drukspil.. "Ølstafet", "King's Cup" (som Maunus forklarede) m.fl. har jeg aldrig fundet særlig interessant..
Hvis jeg skal bruge et spil for at få drikkevarene ned, så bryder jeg mig tydeligvis ikke meget om varene, hvilket jo ikke er så godt.
Typisk kan jeg ikke lide spillene fordi; 1. De er for det meste superkedelige. 2. Jeg får det skidt af dem. 3. Jævnte lamme regler, der ikke har andet formål end at peter fra 7.b får mulighed for at rage på betina fra 8.a og skyde skylden på reglerne.
Druk:
1 Kortspil
1 sæt jetoner
Nogle flasker Bombay Gin, Kahlua, Whisky (ikke Whiskey) og nogle tumbler glas.¨
God musik
Så kører vi... 5 card draw poker og ellers en lidt mere tilbagelænet atmosfære... Gider ikke turbo lloret del mar druk. Been there done that. Synes i bund og grund det er fucking kedeligt.
Drukspil.. "Ølstafet", "King's Cup" (som Maunus forklarede) m.fl. har jeg aldrig fundet særlig interessant..
Hvis jeg skal bruge et spil for at få drikkevarene ned, så bryder jeg mig tydeligvis ikke meget om varene, hvilket jo ikke er så godt.
Typisk kan jeg ikke lide spillene fordi; 1. De er for det meste superkedelige. 2. Jeg får det skidt af dem. 3. Jævnte lamme regler, der ikke har andet formål end at peter fra 7.b får mulighed for at rage på betina fra 8.a og skyde skylden på reglerne.
Druk:
1 Kortspil
1 sæt jetoner
Nogle flasker Bombay Gin, Kahlua, Whisky (ikke Whiskey) og nogle tumbler glas.¨
God musik
Så kører vi... 5 card draw poker og ellers en lidt mere tilbagelænet atmosfære... Gider ikke turbo lloret del mar druk. Been there done that. Synes i bund og grund det er fucking kedeligt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Det er da et tøsespil. Jeg plejer at køre den anderledes:QrazyLeg skrev:Hvorfor skal det være så avanceret...
Til tre personer:
3 shotsglas
1 fl. vodka
Til en person:
1 fl. vodka
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
jeg er skam ikke fra jehovas. men vil du ha vagttrånet og en marsbar, denne uges team er vold mod kaniner... w000t.. ja tak.Cokeline skrev:Jeg tror efterhånden du er med i jehovas... Men det er jo tilladt i Danmark så ikke noget ondt ord herfraCyberZink skrev:Strip er da det klammeste.. jeg fatter det bare ikke... syns det er super ynkeligt og ulækkert....
strip nej tak her fra....
nej, som dwr så flot udtrykker det så er det ikke særlig tit (læs aldrig) at stripperne er pæne. sidst jeg et sted hvor der var strip. var jeg tilfeldigvis lige ude bagved og snakke med en kammi. da stripperen kommer ud bagefter efter sit show med sin KÆMPE store tatoo kæreste som kun KAN hede adam.. inden hun når og få tøj på stå de begge og kigger på de SUPER gode billeder han har taget som en anden glows fotograf af hans kæreste med fisse klemt så meget ned over en af tilskurerne ansigt at han må ha været ved og brække sig.
bare den måde de talte om billeder var så klamt.. som om han stolt af og ha en luder til kæreste.. føj føj føj... nej tak du, gi mig et tørklæde og et glas hvidløg i stedet...
Jaja, men nu er det så kedeligt at drikke alene. Man tager bare flere flasker medDeejay_Wonder skrev:Det er da et tøsespil. Jeg plejer at køre den anderledes:QrazyLeg skrev:Hvorfor skal det være så avanceret...
Til tre personer:
3 shotsglas
1 fl. vodka
Til en person:
1 fl. vodka
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
En vandpibe kan altid anbefales... 
Men ellers så er "Javt" (jagt) også et godt spil...
Du skal bruge:
2 bægrer
4 terninger
(Afhænger af antal deltagere, men hvis det er en 6-7 stykker er det passende)
Så starter i ved borde med 2 bægre med 2 terninger i i hver.
En starter med det ene bægre og en anden der sidder et godt stykke væk fra starter med det andet.
Så skal de så slå og må først sende den videre når der kommer et par.
Når en spiller bliver "overhalet" skal han lægge bægret fra sig og tage nogle tåre af sin øl, før han må forsætte.
Hvis man taber terningerne på gulvet bunder man, og slår først videre når man er færdig...!
Lyder kedeligt og er møg sjovt...
Ellers er der altid pyramide og guitar
(giv-tager)
Men ellers så er "Javt" (jagt) også et godt spil...
Du skal bruge:
2 bægrer
4 terninger
(Afhænger af antal deltagere, men hvis det er en 6-7 stykker er det passende)
Så starter i ved borde med 2 bægre med 2 terninger i i hver.
En starter med det ene bægre og en anden der sidder et godt stykke væk fra starter med det andet.
Så skal de så slå og må først sende den videre når der kommer et par.
Når en spiller bliver "overhalet" skal han lægge bægret fra sig og tage nogle tåre af sin øl, før han må forsætte.
Hvis man taber terningerne på gulvet bunder man, og slår først videre når man er færdig...!
Lyder kedeligt og er møg sjovt...
Ellers er der altid pyramide og guitar
Kender da også et par stykker nu vi alligevel remser op.
Ukendt navn.
1 Kortspil
Ét kort fra A til 13 lægges med siden op i et U
Så vender "kortvenderen" ét kort fra bunken og ser på det. Ingen andre ser det.
Lad os sige kortet er 13 (K).
Så gætter personen til højre på hvilket kort han tror det er.
Han gætter 7 og kortvender siger så "Højere"
Så har "gætter" ét gæt mere til at gætte det. Han gætter så 8.
Det er forkert og han skal så drikke det antal tåre der er i difference mellem kortene. I det her tilfælde fem.
Gætter han rigtigt i første gæt drikker kortvender 3 tåre og i andet gæt 1 tår.
Når alle har gættet hele vejen rundt, så bliver personen til højre for kortvender den nye kortvender.
Buffalo
I sidder om et bord eller på anden måde i ring.
1 klapper på sin højre skulder og siger "1", derefter klapper 2 på sin højre skulder og siger "2", så klapper 3 f.eks. på sin venstre skulder og siger "3", så er det 2 igen som skal sige "4" og ved at klappe på en skulder bestemmer hvilken vej det går nu.
Derudover kan andre regler flettes ind. For eksempel hver gang et tal i 7 tabellen forekommer skal man sige "Bump!" istedet for sit tal.
Efterhånden som folk har prøvet det her nogle gange kan det begynde at gå pænt stærkt og er ganske effektivt til at drikke folk under bordet, hvis I er en folk der er vant legen, da personen ofter fejler mere end I gør så.
Meyer
Nægter at forklare spillet... Kender du det ikke, så har du aldrig været på bar.
Ukendt navn.
1 Kortspil
Ét kort fra A til 13 lægges med siden op i et U
Kode: Vælg alt
1 K
2 Q
3 J
4 10
5 9
6 7 8Lad os sige kortet er 13 (K).
Det er forkert og han skal så drikke det antal tåre der er i difference mellem kortene. I det her tilfælde fem.
Når alle har gættet hele vejen rundt, så bliver personen til højre for kortvender den nye kortvender.
Buffalo
I sidder om et bord eller på anden måde i ring.
Kode: Vælg alt
1 2 3 4
10 5
9 8 7 6
Derudover kan andre regler flettes ind. For eksempel hver gang et tal i 7 tabellen forekommer skal man sige "Bump!" istedet for sit tal.
Efterhånden som folk har prøvet det her nogle gange kan det begynde at gå pænt stærkt og er ganske effektivt til at drikke folk under bordet, hvis I er en folk der er vant legen, da personen ofter fejler mere end I gør så.
Meyer
Nægter at forklare spillet... Kender du det ikke, så har du aldrig været på bar.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Den første kalder vi for "FUCK the dealer", jo længere man når hen i spillet jo hårdere bliver det at være dealer..dwr skrev:Kender da også et par stykker nu vi alligevel remser op.
Ukendt navn.
1 Kortspil
Ét kort fra A til 13 lægges med siden op i et USå vender "kortvenderen" ét kort fra bunken og ser på det. Ingen andre ser det.Kode: Vælg alt
1 K 2 Q 3 J 4 10 5 9 6 7 8
Lad os sige kortet er 13 (K).
Meyer