Hjemmeside skulle blotte filer gennem FF eller IE
Redaktør: Moderators
Hjemmeside skulle blotte filer gennem FF eller IE
Jeg skal bare lige høre om den her siden rent faktisk fungerer hos nogen af jer eller om den er så fesen, at man ingen sikkerhed må have for at det skal virke.
Jeg ved med sikkerhed, at den ikke virker her - men det er også fair nok, da jeg er pakket så godt ind i firewalls, gateways, software-firewalls og begrænsede rettigheder, at jeg ikke ville kunne få installeret BonziBuddy om jeg så selv kæmpede alt hvad jeg kunne for at få det ind :p
http://lcamtuf.coredump.cx/focusbug/ffversion.html
Jeg ved med sikkerhed, at den ikke virker her - men det er også fair nok, da jeg er pakket så godt ind i firewalls, gateways, software-firewalls og begrænsede rettigheder, at jeg ikke ville kunne få installeret BonziBuddy om jeg så selv kæmpede alt hvad jeg kunne for at få det ind :p
http://lcamtuf.coredump.cx/focusbug/ffversion.html
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hm... har du husket at bruge den rigtige version? (hhv. FF eller IE afhængigt af hvad du bruger)
Det her modtager jeg... Der står ikke noget i Recieved data, da jeg gætter på, at den har en tand svært ved at komme igennem til den :p
Kode: Vælg alt
Below should be a copy of your C:\BOOT.INI file. If nothing is
shown, chances are you don't have this file in the first place,
your account has no permission to read that file, you didn't use
a vulnerable browser, or I screwed something up.
=== RECEIVED DATA ===
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg har et par maskiner at lege med.
På min hovedmaskine - virker det ikke. Hverken i Firefox eller IE6.
På min testmaskine med IE7 - fungerer det, på trods af test med flere forsk. firewalls og andre beskyttelses programmer.
Heller ikke på denne maskine, fungerer det med Firefox.
På min testmaskine med Linux og Firefox, bliver der spærret for adgangen til siden. Der kommer en melding om, at det er en side med stor sikkerhedsrisiko.
På min gamle bærbare - med Win98 - virker det hverken med IE6 eller Firefox.
På min nye bærbare - virker det kun med IE7.
Konklusion: IE7 skaber en form for sikkerhedshul.....
Zivago
På min hovedmaskine - virker det ikke. Hverken i Firefox eller IE6.
På min testmaskine med IE7 - fungerer det, på trods af test med flere forsk. firewalls og andre beskyttelses programmer.
Heller ikke på denne maskine, fungerer det med Firefox.
På min testmaskine med Linux og Firefox, bliver der spærret for adgangen til siden. Der kommer en melding om, at det er en side med stor sikkerhedsrisiko.
På min gamle bærbare - med Win98 - virker det hverken med IE6 eller Firefox.
På min nye bærbare - virker det kun med IE7.
Konklusion: IE7 skaber en form for sikkerhedshul.....
Zivago