REQ. Village People - YMCA i forholdsvis HiRes

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Mikkel
Geografisk sted: DK

REQ. Village People - YMCA i forholdsvis HiRes

Indlæg af Mikkel »

Ja, hahahahaha.
Jeg står og skal bruge ovenstående musikvideo i "studieretningprojekt" her om 1½ måneds tid (dø, B. Haarder), og jeg derfor været en tur på Mulen for at se, om jeg kunne finde noget der, og jeg fandt et gammelt VH1-rip i 320*240, og det er da fint til når jeg skal sidde hjemme og arbejde med den, men som bilag skulle jeg gerne bruge en højopløselig version, som kan smides på en DVD sammen med primærmaterialet. Så mit spørgsmål går egentlig på, om nogen ligger inde med eller ved, hvor jeg kan skaffe originalvideoen til YMCA - gerne i minimum 640*480, men mindre kan også gøre det.
På forhånd tak.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Er det ikke noget du kan købe i en butik? Personligt vil jeg mene det virker ret dumt, at bruge en video du har fra et p2p program. Hvis det da er en opgave der betyder noget. Men en lille hurtig søgning på bibliotek.dk gav faktisk lidt hits. De har bla et par karaoke DVD'er.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Down1 skrev:Er det ikke noget du kan købe i en butik? Personligt vil jeg mene det virker ret dumt, at bruge en video du har fra et p2p program. Hvis det da er en opgave der betyder noget.
Njaa, i og for sig ikke - det er egentlig bare en prøve på studieretningsopgaven i 3.g...
Down1 skrev:Men en lille hurtig søgning på bibliotek.dk gav faktisk lidt hits. De har bla et par karaoke DVD'er.
Hmm, vil jeg da prøve - tvivler bare på, at det er den originale video - karaokevideoer er jo oftest en zøød pige og en lækker fyr, der danser på en eng... :roll:
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Jeg har den i 528x576 og er igang med at hakke den op på sendspace. Så må du se om det er noget du kan bruge.

EDIT:

Her ligger den så:

http://www.sendspace.com/file/4nifx3
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Her er den i 640x480 de-interlanced divx 5.0.2 pro...

http://www.sendspace.com/file/n8l3ue
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Liquid, alt for nice. :) Suger lige 640*480'eren og ser det igennem...
Besvar