24 Timer Sæson 6 skydes igang!

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

24 Timer Sæson 6 skydes igang!

Indlæg af amh »

Ja, så kommer der atter en sæson af den gode serie 24 Timer med vores alle Jack Bauer :)

Sæsonen skydes igang på FOX den 16 Januar, har jeg læst noget om.

Allerede nu er der lækket en DVDR med de første 4 afsnit dette var vidst en PROMO DVDR, så vidt jeg læst. Efter at ha' set de 12 min. af afsnit 5, må jeg nok sige, det bliver en anderledes sæson, nu hvor de gamle CTU medarbejder ikke er med længer, her iblandt Læs ikke det med småt hvis du ikke vil vide hvem der ellers dør i sæson 6!! Curtis der dør i et af de nye afsnit ser det ud til..., Edgar Stiles, og de 2 som blev dræbt af en bilbombe i sæson 5. Jeg ser frem til denne sæson, har hørt den skulle være den bedste af dem alle, men nu vil tiden vise. Sætter mig nok til at se dem alle når de engang bliver lagt på nettet. :)[[/i]
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg synes generelt at "24" er blevet bedre for hver sæson, med undtgelse af anden sæson. Men det er jo ikke kun 24 der bliver promoveret som at have den bedste sæson nogensinde... nå ja lige indtil de laver en ny sæson. Selv djævlens værk Hope & Faith, som er den største samling af talentløse skuespillere, personer og skribenter så vil der med garanti stå i en udtale et eller andet sted at næste sæson er den bedste nogensinde... At der så ikke skal så meget til i lige det tilfælde er en anden snak.

Der er manuskriptideer til otte sæsoner. Men om Kiefer Sutherland gider så længe vil tiden vise. Han har bl.a. udtalt at han håber Jack Bauer dør til sidst fordi folk ikke skal sidde og tænke "hvor mange dårlige dage kan den mand have og stadig slippe med livet i behold".
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar