Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hvis du troede at det var den originale version, hvorfor så smide et link når jeg har lagt den op på RS?
Men nej, det er ikke den samme version som jeg har smidt op.
Glæder mig sygt meget til albummet kommer ud. Mest fordi der går rygter om at nogen af gæsterapperne er allerede kendte rappere, der bare går under et andet navn (Indtil videre har jeg hørt; Bai-D, Niarn og Malone, som Bulldogg selvn men tvivler). Man kan også se i teaseren til Knep Knep.. Pt 2, at gæsterapperne også har valgt at skjule ansigtet, men det kan jo også bare være for at matche Bulldogg
Jeg læste at Ralle Malone (som også havde udgivet Johnson & Malone Ep på runforcover) & Bai-D, engang havde sagt i et interview, at de ville lave et nummer der hed "Knep Knep... (osv.)", meen ved ik om jeg skal tro på det, da der bliver sagt så meget lort på nettet.. Nogen der ved om det passer eller ej?
Bulldogg snakker med ActionSpeax (Gammelt interview)
"AS spør´ : Hva laver du for tiden, musikalsk ?
Malone svare : Jeg er ved at starte et nyt band med Bai-D fra Suspekt. Gruppen hedder "Øl, Fisse & Hornmusik Udover Hele Pikken". Det bliver sådan en døds-druk rap-gruppe. Første single hedder "Knep Knep, Drik Drik, Hor Hor, Snif Snif". Og bliver sådan noget rowdy crunk-shit a la Lil´Jon.."